Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiin pakottaminen parisuhteessa

Vierailija
23.11.2010 |

Onko ketään pakotettu seksiin henkisesti tai fyysisesti? Mua on alkanut pelottamaan että joku kerta mies ei usko kun sanon ei. Mua ei haluta enää yhtä usein kun suhteen alkuaikoina, mutta mies haluaisi edelleen monta kertaa viikossa. Se on alkanut ahdistaa. Eilen se riisui multa väkisin pikkuhousut jalasta ja tuli päälleni, mutta meni kuitenkin takaisin omalle puolelle kun huusin että lopeta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet saa orgasmia. Eli se kannattas opetella ensin tekeen itse, ja sitten näyttää sille miehelle. Se että on säännöllistä seksiä, joka tyydyttää sut, pitää sut järjissä ja hyvällä tuulella. Kannattaa valita mies joka seksuaalisesti on sulle sopiva, muuten te ette tule olemaan onnellisia. Ihmisillä on hyvin erilaiset tarpeet, se ei kuitenkaan tee toisesta huonompaa tai parempaa. Ei ole kyse siitä että miehen pitäs tehdä jotain ihmeellisyyksiä, eikä sunkaan tarttis tehdä mitään muuta kun avata sun mieli. Se on oikeesti sun korvien välissä se sun seksuaalisuus.

Vierailija
2/4 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottaminen johti siihen, että aloin inhota häntä ja hänen kosketustaan ja näin unia jossa minua raiskattiin.

Erosin hänestä. Ahdistelee edelleen minua, esim. kadulla jos nähdään.

Ja tosiaan, se ahdistaa ja tappaa kaikki halut.

Onneksi halut palasi toisen, ei-pakottaja-miehen kanssa.

Mutta jätä se mies. Et halua että sinua raiskataan. Se on vallankäyttöä. Mun mies alkoi sen jälkeen myös lyömään. Lopulta pakenin liitosta henkeni edestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alkuaikoina mies oli hellä ja romanttinen mutta nyt seksi on muuttunut sellaiseksi että mies ottaa ja minä annan:(

Mikset halua enää miestäsi?

Vierailija
4/4 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alkuaikoina mies oli hellä ja romanttinen mutta nyt seksi on muuttunut sellaiseksi että mies ottaa ja minä annan:(

Mikset halua enää miestäsi?

Mies haluaa 4 krt viikossa ja sinä 2.

Sovitte että 3. Kokeile, josko teillä toimisi kompromissi.

Mekin sovittiin näin miehen kanssa, mutta ei pidä lupaustaan. Ja saan ehkä kaksi krt viikossa. Joskus en sitäkään.

N45 - eli päinvastoin nämä roolit meillä ) ;

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan