Aivan hirveä sipsien himo! Lähdenkö hakemaan 1,5km päästä
Kommentit (10)
kuin kourallisen sipsien kaloreista, mutta raitista ilmaa saat :)
Itse en voi sietää sipsejä, onneksi. Ovat järjettömän kaloripitoisia!
Itse en voi sietää sipsejä, onneksi. Ovat järjettömän kaloripitoisia!
yhtään, ainoat paheeni ovat sipsit ja punaviini. Kumpaakaan en käytä liikaa ;)
t.ap
Tosin tulishan siitä kamala poru taas jos sanoisit syöväs pussillisen sipsejä kerralaan...
Mä menisin ostaa jos mieli tekis.
Tosin tulishan siitä kamala poru taas jos sanoisit syöväs pussillisen sipsejä kerralaan...
Mä menisin ostaa jos mieli tekis.
ja on mulla muutama apulainenkin siihen hommaan täällä kotona ;)t.ap
Mä kyllä myönnän että syön sipsejä joskus punkunkin kanssa. Ei tosin oo sama ku jos söis vaikka valkosipuli-snack fetajuuston kera!
Mutta menettelee jos ei juustoa satu olemaan. Mutta samat paheet on sulla ku mullaki :D
Kiva tietää että on muitaki jotka tekee lähes mitä vaan saadakseen sipsiä sillon ku se himo iskee :D
Mä en syö paljoa kerralla. Mut meillä on aina sipsiä. Syön sellasen jälkiruokakipollisen kerralla suolasen himooni. Ja yleensä vissyä on kaverina. Ja joskus ah, sitä punaviiniä ja viinirypäleitä :D
Harvoin syön sipsejä/suolapähkinöitä, mutta sitten niitä meneekin kerralla kunnolla ;) suklaa tai irtokarkit tai keksit/pullat ei himota, mutta kaikki suolainen ja mausteinen. Ja kyytipojaksi Sol-olutta; ainoa olut mistät tykkään! Nyt joulun alla ja jouluna tulee sitten nautiskeltua punaviiniä erilaisten juustojen kera, muuten yritän pidättäystä noista juustoista, ovat ne sen verran rasvaisia.
Saat mennä, jos olet syönyt tänään ihan kunnolla muuten ja menet kävellen hakemaan.
Lenkkeilet hakemaan ja takaisin, niin voikin jo hyvillä mielin herkutella!