Voiko vauva(11,5kk) syödä valmis pastakastiketta?
En oo vielä antanu vauvalle täysin samaa ruokaa kun muulle perheelle teen. Oon aina erotellu ennen mausteita, mutta tänään syödään valmisruokaa... Voikohan tomaatti-valkosipuli kastiketta antaa vauvalle?
Kommentit (9)
Mutta mikäs sua estää syöttämästä vauvalles pussillisen e-koodeja ja muuten vaan tapettua ruokaa jos kerran itsekin teet niin....
Suolaahan noissa valmissoseissa varmaan on, mutta jos muuten syö enimmäkseen suolatonta, niin ok (jos vaan vauvalle maistuu).
Mutta mikäs sua estää syöttämästä vauvalles pussillisen e-koodeja ja muuten vaan tapettua ruokaa jos kerran itsekin teet niin....
Pitihän tämä arvata :D
lasipurkissa olevasta tomaattikastikkeesta. Niissä muuten ei yleensä ole ensimmäistäkään e-koodia, vain tomaattia ja mausteita.
Kyllä minä antaisin vauvalle, voi kyllä olla vähän voimakkaan makuista. Sittenhän näet, syökö.
Suolaahaan tuossa on enemmän ku olis hyvä olla.
Olet tainnut lukea uutisista pelkät otsikot ja niistä saanut trendihysterian päähäsi ;)
lasipurkissa olevasta tomaattikastikkeesta. Niissä muuten ei yleensä ole ensimmäistäkään e-koodia, vain tomaattia ja mausteita. Kyllä minä antaisin vauvalle, voi kyllä olla vähän voimakkaan makuista. Sittenhän näet, syökö.
ap
"Laimennan" meidän koko perheellenikin tomaattimurskalla.
"Laimennan" meidän koko perheellenikin tomaattimurskalla.
Mahtaa olla karseeta teidän "laimennettu" tomaattikastike.
Syöväthän tuon ikäiset päiväkodeissakin jo normiruokaa.