Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin saat lentoemännän vihat niskaasi:

Vierailija
23.11.2010 |

Tässä ohjeita kaikille Turkkiin ja ThaimaaSEEN lähtiöille:

http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2010111012670836_ma.shtml

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän matkustat, sitä enemmän mokaat - harjoittelu lisää taitoa.

Nuo asiat ymmärtää ihan perusmaalaisjärjellä ja -käytöstavoilla. Vähän sama kun kitistään niistä lapsettomista häistä. Juhlissakin pärjää hyvin, kun on peruskäytöstavat hallussa, vaikkei lapsena olisi päässytkään häihin/hautajaisiin tms.

No kyllähän suuren osan asioista tajuaa maalaisjärjelläkin, mutta onhan se nyt selvää ja käytännössä nähtyä, ettei vähemmän matkustavat eniten niitä "mokia" tekevät. TOki jos peruskäytöstavat hallitsee, niin harvemmin nuo mokat mitään haittaa. Enemmän haittavat ne enemmän tai vähemmän matkustavat, jotka käyttäytyvät artikkelissa mainituilla tavoilla.

Vierailija
22/25 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i

[/quote]

Finnairin lentoemoilla on todella surkea palvelu ja hymy todella tiukassa, ainakin niillä vanhemmilla. Tuntuu siltä kun olisin tullut koneeseen vähintäänkin heidän riesakseen jos jotakin uskallan ystävällisesti pyytää. Erittäin surkea palvelu, siihen ja nuorempiin lentoemoihin kannattaisi satsata.

[/quote]

Ja muiden yhtiöiden "niillä vanhemmilla" emoillako on sitten hymy korvissa? Ja nuoret sitten vasta räkättävätkin? Miten sinusta on tuntunut, että olet tullut heidän riesakseen?

SIllä vain kyselen, kun itselleni ei ole ikinä moista sattunut....Ei tietenkään jokainen emo ole ollut se paras asiakaspalvelija ikinä, mutta vähintään asiallista palvelua olen saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kassi on omien jalkojesi takana, esim voimakkassa/äkkijarrutuksessa se lähtee liukumaan (=jatkaa entisellä nopeudella) eteenpäin. JOs kassi on edessäsi istuvan penkin alla, siellä on kaide joka estää kassia lähtemästä liikkeelle. Äkkijarrutustilanne voi tulla esim. ihan lentokentällä, ei tarvi olla kyse koneen tippumisesta.

Mä olen kyllä usein ihmetellyt, että jos mä laitan pienen kassini jalkojeni taakse eli oman istuimeni alle, niin eikö se silloin ole juuri mun takana istuvan tyypin _edessä_olevan_istuimen_alla. Ts. joka istuimen alla on kuitenkin jotain, eikö..?

Ymmärrän kyllä turvamääräykset, mutta harvoinpa kai kone niin putoaa, että matkustajilla olisi hyvä mahdollisuus sievästi kipitellä katkenneen koneen hylystä pois vapaita käytäviä pitkin.. Paljon kun lentää, niin joskus tekis vaan mieli tehdä olo mukavaksi.

Vierailija
24/25 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoyhtiöitä ja -emoja on kaikentasoisia, mutta eipä ole pahemmin muilla kuin Finnairilla lentäessä tapahtunut sitä, kun on vauvalle tai alle 2-vuotiaalle ostettu säännönmukaiseti oma paikka lennoille, niin koneen ollessa täynnä tai ylibuukattu on turvakaukaloa tai lasta oltu heti ensimmäisenä oltu hätyyttelemässä pois paikaltaan.

Vierailija
25/25 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muiden yhtiöiden "niillä vanhemmilla" emoillako on sitten hymy korvissa? Ja nuoret sitten vasta räkättävätkin? Miten sinusta on tuntunut, että olet tullut heidän riesakseen?

SIllä vain kyselen, kun itselleni ei ole ikinä moista sattunut....Ei tietenkään jokainen emo ole ollut se paras asiakaspalvelija ikinä, mutta vähintään asiallista palvelua olen saanut.

mutta kyllä iästä huolimatta asiakaspalveluammatissa voi väläytellä jotain muutakin kuin sekunnin kestävää tekohymyä ja heti perään kyllästynyttä ilmettä tai muuten vaan ynseää vastausta. Nuoremmat tuntuvat olevan oikeasti paljon ystävällisempiä ja vähemmän leipääntyneitä ammattiinsa.

Matkustan n. 5 kertaa vuodessa Finnairin reittilennoilla ja useasti olen ollut pettynyt suomalaisen palvelun laatuun. Muilla lentoyhtiöillä en ole vastaavaan tympeään palveluun tavannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi