Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en tankkaa autoa juuri koskaan

Vierailija
23.11.2010 |

Tietenkin osaan tankata auton mutta en halua.Varsinkin talvipakkasella on kamala seisoa pihalla tankkaamassa! Miksi tekisin sen jos mies mielellään tankkaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

bensa alkaa loppua juuri silloin, kun minä olen ajamassa jonnekin pitemmälle. Muuten mies tankkaa yleensä molemmat autot.

Kaikista ihaninta on kuitenkin se, että kun mies lähtee aamulla aikaisin töihin (ennen minua) hän harjaa AINA myös minun autoni puhtaaksi lumesta.

Vierailija
2/11 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsenäinen ihminen. Meillä kaikilla kun ei se mies nyhjää kotona odottamassa milloin rouvan auto pitää tankata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla tosin ole ajokorttiakaan...

Vierailija
4/11 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsenäinen ihminen. Meillä kaikilla kun ei se mies nyhjää kotona odottamassa milloin rouvan auto pitää tankata

Vierailija
5/11 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan tankkaan kyllä jos tarve vaatii,mutta onneksi ei usein vaadi.ap

Vierailija
6/11 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun autosta on tankki tyhjä.

Vierailija
7/11 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tankkaamaan auton.

Vierailija
8/11 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lähtökohta, normaalia elämää, jonka päälle rakennetaan jotain ylellisyyttä - ihmisestä riippuen sitä on erilaiset asiat.

Kolmen naisen yksinhuoltajaperheessä kasvaneena en todellakaan koe ylellisyytenä sitä, että vaihtaisin itse likaiset autonrenkaat (kuten olen tehnyt 15-vuotiaasta parikymppiseksi), puhdistaisin itse lattiakaivot ja viemäreiden hajulukot, kiipeäisin välikatolle lasivillan sekaan vaihtamaan ilmanvaihtokoneen suodattimen yms. yms.

Ylellisyyttä on se, että minulla on mies, joka haluaa säästää minut tuolta tekemisen vaivalta.

Minusta on ylellisyyttä olla itsenäinen ihminen. Meillä kaikilla kun ei se mies nyhjää kotona odottamassa milloin rouvan auto pitää tankata

Vierailija
9/11 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lähtökohta, normaalia elämää, jonka päälle rakennetaan jotain ylellisyyttä - ihmisestä riippuen sitä on erilaiset asiat.

Kolmen naisen yksinhuoltajaperheessä kasvaneena en todellakaan koe ylellisyytenä sitä, että vaihtaisin itse likaiset autonrenkaat (kuten olen tehnyt 15-vuotiaasta parikymppiseksi), puhdistaisin itse lattiakaivot ja viemäreiden hajulukot, kiipeäisin välikatolle lasivillan sekaan vaihtamaan ilmanvaihtokoneen suodattimen yms. yms.

Ylellisyyttä on se, että minulla on mies, joka haluaa säästää minut tuolta tekemisen vaivalta.

Minusta on ylellisyyttä olla itsenäinen ihminen. Meillä kaikilla kun ei se mies nyhjää kotona odottamassa milloin rouvan auto pitää tankata

Myös siivous ym hoituu palkatulla työvoimalla. ei kummallakaan ole tuollaiseen aikaa. Tankkasu on pakko hoitaa, jotta pääsee töihin.

Vierailija
10/11 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lähtökohta, normaalia elämää, jonka päälle rakennetaan jotain ylellisyyttä - ihmisestä riippuen sitä on erilaiset asiat. Kolmen naisen yksinhuoltajaperheessä kasvaneena en todellakaan koe ylellisyytenä sitä, että vaihtaisin itse likaiset autonrenkaat (kuten olen tehnyt 15-vuotiaasta parikymppiseksi), puhdistaisin itse lattiakaivot ja viemäreiden hajulukot, kiipeäisin välikatolle lasivillan sekaan vaihtamaan ilmanvaihtokoneen suodattimen yms. yms. Ylellisyyttä on se, että minulla on mies, joka haluaa säästää minut tuolta tekemisen vaivalta.

Myös siivous ym hoituu palkatulla työvoimalla. ei kummallakaan ole tuollaiseen aikaa. Tankkasu on pakko hoitaa, jotta pääsee töihin.

Vierailija
11/11 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lähtökohta, normaalia elämää, jonka päälle rakennetaan jotain ylellisyyttä - ihmisestä riippuen sitä on erilaiset asiat. Kolmen naisen yksinhuoltajaperheessä kasvaneena en todellakaan koe ylellisyytenä sitä, että vaihtaisin itse likaiset autonrenkaat (kuten olen tehnyt 15-vuotiaasta parikymppiseksi), puhdistaisin itse lattiakaivot ja viemäreiden hajulukot, kiipeäisin välikatolle lasivillan sekaan vaihtamaan ilmanvaihtokoneen suodattimen yms. yms. Ylellisyyttä on se, että minulla on mies, joka haluaa säästää minut tuolta tekemisen vaivalta.

voida odotella että mies tulee toisleta puolelta maapalloa vaihtamaan jotain suodattimia tai tankkaamaan autoa.