Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tankkaatko itse autosi?

Vierailija
23.11.2010 |

Minä en.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole KOSKAAN tankannut minulle autoa valmiiksi. Ei minulla mitään sitä vastaan olisi mutta jostain kumman syystä kuvittelevat minun pärjäävän omillanikin... xD

Vierailija
42/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyse ole siitä, että hän "kuvittelisi etten pärjää omillani".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilla ei tankkaa kukaan itse, vaan sen tekee huoltoaseman seta ihan itse ;-)

Vierailija
44/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän sitä tyyppiä, että kun bensavalo syttyy nollaan tripin että näen kuinka pitkään sillä vielä pystyy ajamaan (ns. "range" joka ilmaisee vielä ajettavissa olevat kilsat näyttää autossani nollaa sen jälkeen kun auton on kerran bensavalon syttymisen jälkeen sammuttanut, urpot ranskalaiset) ja raahaudun bensikselle kun on suunnilleen huuruja tankissa :) Aina on muka niin kiire ettei ehdi pysähtyä.

Enkä oikein näe kovin järkeväksikään, että mies lähtisi vielä kotoa eri reissulla tankkaaman auton. Ajan lisäksi todella paljon.

Hoidan myös huollon ja pesetyksen itse + pikkuiset huoltotoimet kuten pissapojan täyttämisen itse, näin saan ne sovitettua oman aikatauluni mukaan. Mies vaihtaa renkaat.

Vierailija
45/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilla ei tankkaa kukaan itse, vaan sen tekee huoltoaseman seta ihan itse ;-)

ja pesee samalla auton tuulilasin ja ikkunat...

Vierailija
46/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se tankkaa, joka sattuu olemaan autolla liikenteessä silloin, kun tankkaustarve iskee. Jos ollaan yhdessä liikenteessä, niin jompi kumpi tankkaa.

Musta ois aika hassua, jos mies joutuisi (tai haluaisi) lähteä tankkaamaan auton mulle erikseen, ennen kuin lähden johonkin.

Vierailija
47/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vien myös auton huoltoon ja katsastukseen itse, laitan pissapoikaan nestettä, pesen ja imuroin

Vierailija
48/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen silloin autolla liikenteessä, kun se pitää tankata. Jos ollaan miehen kanssa yhdessä tien päällä, ja pitää tankata, mies hoitaa sen, ja minä saan rouvastella etupenkillä. Varmasti saisin tankata silloinkin, jos haluaisin, mutta jotenkin vaan meillä lipsahtanut tämmöinen työnjako tässä tankkausasiassa.

Vierailija
49/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se tankkaa, joka sattuu olemaan autolla liikenteessä silloin, kun tankkaustarve iskee. Jos ollaan yhdessä liikenteessä, niin jompi kumpi tankkaa.

Musta ois aika hassua, jos mies joutuisi (tai haluaisi) lähteä tankkaamaan auton mulle erikseen, ennen kuin lähden johonkin.

Vaan hoitaa sen omien menojensa yhteydessä. Eli esim. lähtee minun autolla harrastukseen ja tankkaa samalla reissulla.

Tarkennan vielä tuota haluamista....eli eihän varmaan kukaan oikeasti halua autoa tankata, vaan se on tankattava. Minun mieheni haluaa tehdä sen MINULLE. En ole sitä koskaan pyytänyt ja osaan tankata itse, hän itse haluaa tehdä sen puolestani. En osaa selittää paremmin ja ymmärtäkää nyt tämäkin väärin, ihan sama :)

Pääasia että minä ja mieheni ollaan tämän asian kanssa sinut :)

t. se, joka haluaa pestä pyykit ja jonka mies haluaa tankata.

Vierailija
50/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä erehdyin tällä palstalla ehdottamaan kaupan valmista piparitaikinaa, niin jo oli meikäläisen ELÄMÄNHALLINTA poskellaan. jos sinä et osaa autoa tankata, niin onko täm nyt taidonnäyte täydellisestä puolison halinnasta?

Vierailija
51/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten tankkaan itse

Vierailija
52/52 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotka ajaa, niin kyllä ne kaikki tankkaa ihan itse. En mä oo koskaan edes kuullut että joku ei osaa, uskalla tai vaan vaivaudu tankkaamaan itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän