Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tankkaatko itse autosi?

Vierailija
23.11.2010 |

Minä en.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä erehdyin tällä palstalla ehdottamaan kaupan valmista piparitaikinaa, niin jo oli meikäläisen ELÄMÄNHALLINTA poskellaan.

jos sinä et osaa autoa tankata, niin onko täm nyt taidonnäyte täydellisestä puolison halinnasta?

Vierailija
2/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut itsetankkaavasta autosta, joten joo, tankkaan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kohta lähdössä ajamaan sataakilsaa ja tankkaamassa pitää käydä. Kuka sen tekis ellen minä? Ei tulis mieleenkään soittaa miehelle että "tule kulta tankkaamaan mun auto" tai laittaa sitä töiden jälkeen ajamaan mun autoa tankille.

Maailman helpoimpia asioita, tankkaa auto.

Vierailija
4/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani voisin kyllä tankata useinkin mutta mies haluaa välttämättä tankata. Hänellä on joku ihme fiksaatio että tankki pitää ensin ajaa typötyhjäksi ja sitten täyttää piripintaan niin että melkein jo valuu yli. Ja trippimittari pitää silloin myös nollata, hän ilmeisesti kuvittelee tietävänsä sen perusteella aina montako kilometriä tankilla ajaa.

Miehet. :D

Vierailija
5/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tankkaa auton aina. Varmistan aina että on riittävästi bensaa jäljellä jos lähden johonkin. Meillä riittää yksi tankillinen yli 700 km matkaan niin hyvin riittää minun matkoilleni.

Vierailija
6/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran simppeliä toimintaa, että siihen pystyy ihan kuka tahansa :)

Vierailija
7/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies tankkaa molemmat autot :)

Vierailija
8/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut itsetankkaavasta autosta, joten joo, tankkaan itse.

en kyllä keksi kuka muukaan sen tankkaisi kuin minä.

Vierailija
9/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tankkaa firman kortilla.

Vierailija
10/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltoasemilla ei taida nykyään automaattisesti saada tankkauspalvelua, saisi toki varmaan jos pyytäisi, mutta ei mulla ole aikaa sitä odotella, siinä kestäisi kuitenkin.

Ja sekään ei ole vaihtoehto että mies sen tankkaisi, asumme syrjemmässä, kuljemme omilla autoillamme omien työvuorojemme mukaan, ei mies ole mukana silloin kun huoltoaseman ohi ajan. Ja aika hölmöä sen olisi vartavasten reilu 15km lähteä ajamaan tankatakseen mun auto..

Ja 3v lapsi ei vielä osaa/jaksa tankata autoa.. Eikä koirakaan..

Työpaikkaakaan ei mun autontankkaus kiinnosta.

Vierailija
11/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan näitä, kun mies sitten jättää nuoremman takia, niin itketään, ettei pärjätä, kun ei osata edes autoa tankata tai lamppua vaihtaa...

Vierailija
12/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän myös käyttää sen huollossa, laittaa lämmitykseen ja puhdistaa lumesta :)Ei aina, mutta jos ehtii ennen minua....

Vierailija
13/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisi erikseen ajamaan huoltoasemalle vielä töiden jälkeen, kun minä ajan matkalla ohi =)

Osaan ihan itsekin laittaa lämmitykseen ja harjata lumesta =)

Vierailija
14/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan näitä, kun mies sitten jättää nuoremman takia, niin itketään, ettei pärjätä, kun ei osata edes autoa tankata tai lamppua vaihtaa...

mies sen haluaa tehdä, niin annan tankata :) Jos lampulla tarkoitat auton lamppujan, niin ei, en osaa niitä vaihtaa. Mieskin aina kiroilee kun on niin pahassa paikassa etupolttimot. Joten jos jäisi minun vaihdettavaksi, niin liikkeeseen veisin vaihdattamaan :) Saattaisin kyllä ensi kokeilla itse.

Vierailija
15/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy aina tankkaamassa autoni, jo yli 20v.

Meillä tämä ei ole taidosta kiinni, sillä osaan tankata auton. Voimakkaat hajut, kuten bensan haju, laukaisee helposti migreenin, joten siksi en halua tankata autoani.

Vierailija
16/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisi erikseen ajamaan huoltoasemalle vielä töiden jälkeen, kun minä ajan matkalla ohi =)

Osaan ihan itsekin laittaa lämmitykseen ja harjata lumesta =)

En tietääkseni sanonut että teidän tulisi toimia kuten me. Kyllä minäkin osaan tehdä tuon kaiken, mutta MEILLÄ mies haluaa ne tehdä.

Vierailija
17/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei todellakaan halua lähteä erikseen tankkaamaan autoa =) Ei se nyt niin kivaa ole

Vierailija
18/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ole jo hieman perverssiä

Vierailija
19/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankatut litrat / trippimittarin matka = auton kulutus.

Ihan vaan tiedoksi (ilm.) lähärille.

Omasta puolestani voisin kyllä tankata useinkin mutta mies haluaa välttämättä tankata. Hänellä on joku ihme fiksaatio että tankki pitää ensin ajaa typötyhjäksi ja sitten täyttää piripintaan niin että melkein jo valuu yli. Ja trippimittari pitää silloin myös nollata, hän ilmeisesti kuvittelee tietävänsä sen perusteella aina montako kilometriä tankilla ajaa. Miehet. :D

Vierailija
20/52 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkaan sen kummalla milloinkin ajan ja tankki on tyhjä.

Omistamme molemmat autot yhdessä, joten isompi ja parempi ei ole mitenkään miehen auto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi