Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla viikon mökillä, jossa on vessana ainoastaan ulkohuussi?

Vierailija
22.11.2010 |

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut viikonloppu menis

Vierailija
22/46 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihanaa kun se kuuma kakkapökäle alkaa höyrytä siinä jäisten pökäleiden päällä ja lämmittää hetken persuksiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kellekään perheessä ongelma. Talvella tietysti voisi olla ikävämpi, mutta eipä siellä talvell aollakaan.

Vierailija
24/46 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne pukamat hermostuu jos joutuu katselemaan vanhoja pökäleitä sieltä reiästä ja sitten pukamien silmiin tulee näärännäppyjä. Sitten ne alkaa laulaa hoosiannaa.

Vierailija
25/46 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvittaa tollanen, ettei joku muka "voi", ei muka "pysty".

oletteko todellakin niin heikkoja, ettette kestä edes ulkovessaa? kyllä on heikoilla kantimilla teidän elämässä kestäminen ja pystyminen, ei voi kuin sääliä:(

( enkä siis ole landelta )

Vierailija
26/46 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olne minä 2 viikkoa ollut intin talvileirilläkin ja ainoa vessapaikka oli riuku.

Vierailija
27/46 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun peräpukamat laulaisivat hoosiannaa jo tuossa ajassa ei kiitos

ei mun pukamat ainakaan välitä siitä, millaisen reiän päällä lilluvat

jos kakan jälkeen ei voi suihkutella. Paperilla ei saa riittävän puhdasta. Sitten tuleekin jo verta seuraavana päivänä. Ei auta kosteuspyyhkeetkään.

Vierailija
28/46 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahaahaaaa! :D Ihan paras!

ja ne pukamat hermostuu jos joutuu katselemaan vanhoja pökäleitä sieltä reiästä ja sitten pukamien silmiin tulee näärännäppyjä. Sitten ne alkaa laulaa hoosiannaa.

yritäpä sen jälkeen toimittaa tarpeesi mökin huussissa. Veikkaan että tekee gutaa.

Vierailija
29/46 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisen pukamat ainakin ärtyvät jo päivän reissussa

Mun peräpukamat laulaisivat hoosiannaa jo tuossa ajassa ei kiitos

ei mun pukamat ainakaan välitä siitä, millaisen reiän päällä lilluvat

jos kakan jälkeen ei voi suihkutella. Paperilla ei saa riittävän puhdasta. Sitten tuleekin jo verta seuraavana päivänä. Ei auta kosteuspyyhkeetkään.

tosin onnistui se pesuvadissakin, ennen suihkua.

Vierailija
30/46 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten en kyllä oikein.. siis miksi ei voisi. Talvella hieman haasteellista kun ensin pitää tampata tie auki huusille, mutta kesällä tuo nyt on melkein sama kuin vesivessakin.

Vierailija
31/46 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella mökillä on KUUPPA! Se ja ämpäri lämmintä vettä otetaan mukaan kun mennään kakalle ja pestään sen kuupan avulla peräsin! Ihan sama onko laulavia pukamia vai ei.

Vierailija
32/46 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette hoida niitä pukamia pois. Leikkaus on keksitty.

Olen asunut 24 vuotiaaksi asti ilman sisävessaa ja hengissä olen edelleen. Voisin aivan hyvin mennä mökille jossa ei ole mukavuuksia, mutta meillä nyt sattuu olemaan mökki kaikilla mausteilla :)

Osaa arvostaa sisävessaa todella, kun olen monet talvet juossu ulkohuussissa. Jopa silloin, kun ekat lapseni oli pieniä. Ei meille tullu ees sisälle juoksevaa vettä, ei siis kylmääkään.

Vierailija
33/46 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuasioita enemmän alkaa kaupunkiasukasta ahdistaa virikkeiden puute. Mutta sekin on vain hyväksi välillä :)

Vierailija
34/46 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut mieheni kanssa 3 kuukautta mökillä jossa oli vain ulkohuussi, ei saunaa saati juoksevaa vettä (järvi oli), sähköt oli, muttei esim. telkkaria. Ja tämä oli siis ihan vapaaehtoista, olisi ollut myös asunto kaupungissa. Oli kuuma kesä ja pieni keskustakaksiomme kuin sauna, mökki lyhensi työmatkaamme (teimme yhdesäs töitä samassa projektissa) n. 50 km.

Vierailija
35/46 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin, mutta olisi kiva jos löytyisi peseytymistilat, sauna olisi ainakin näin talvella aika hyvä vaihtoehto...

Vierailija
36/46 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollutkin. Jopa 3viikkoa talvella jolloin pakkasta oli parhaimmillaan -37. Kauheen pitkiä aikoja ei pylly paljaana kärsiny siellä istuskella ja vessaan tosiaan tuli mentyä vain ja ainoastaan juuri ennen kuin oli tulossa housuisin.

Vierailija
37/46 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin, ei ongelmaa! Mun suoli toimii hyvin olin sitten maalla tai kaupungissa, kotona tai reissussa...!

Vierailija
38/46 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette hoida niitä pukamia pois. Leikkaus on keksitty. Olen asunut 24 vuotiaaksi asti ilman sisävessaa ja hengissä olen edelleen. Voisin aivan hyvin mennä mökille jossa ei ole mukavuuksia, mutta meillä nyt sattuu olemaan mökki kaikilla mausteilla :) Osaa arvostaa sisävessaa todella, kun olen monet talvet juossu ulkohuussissa. Jopa silloin, kun ekat lapseni oli pieniä. Ei meille tullu ees sisälle juoksevaa vettä, ei siis kylmääkään.

jotta vaiva ei uusisi, pidän vastedes tarkempaa huolta hygieniastani. Mihinkään puuceepaikkoihin en lähde mökkeilemään, jotta en ole taas kohta uudelleen leikkauksessa. Enkä muuten jaksa jauhaa tästä samasta asiasta enempää. Jos joku nauttii askeettisesta elämästä niin kaikin mokomin. Minä en.

Vierailija
39/46 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisen pukamat ainakin ärtyvät jo päivän reissussa jos kakan jälkeen ei voi suihkutella. Paperilla ei saa riittävän puhdasta. Sitten tuleekin jo verta seuraavana päivänä. Ei auta kosteuspyyhkeetkään.

En ole Keski-Euroopassa nähnyt yhden yhtä bideesuihkua, ja asunut eri alueilla jo 20v...

Vierailija
40/46 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvenakin oltiin pari viikkoa useampaan otteeseen, kun oltiin evakossa putkiremontin takia, muuten käydään talvellakin väh. viikonlopun kuussa.

Kesällä ollaan usein.

Eikä ole lapsillekaan ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän