Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pidättekö kotivaatteita?

Vierailija
22.11.2010 |

ja jos pidätte niin millaisia pidätte. Esim. kun tulette kotiin niin vaihdatteko vaatteet?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan collarihousut ja t-paidan, mökillä myös mökkivaatteet, miesystävän luona vaihdan kans.

Vierailija
2/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellaisissa paksuissa, puuvillaisissa. Mutta vain silloin kun ei ole kuin omaa väkeä paikalla. Sitten mulla on erikseen hameita, jos on läheisiä vieraita ja tietty vielä fiksumpaa kun on vähän vieraampia kylässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin kun tilasin hennesiltä oikein punaisen velourasun ja mietin onko liiankin teini, vaikka mitä väliä kotiasulla. Mutta jos esim. ulkona käväisee.Juicyt liian kalliita, vaikka ihania, ehkä ensi vuonna.

Vierailija
4/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin virttynein t-paita, poikani entiset collogehousut ja viisi vuotta vanha fleecetakki.

Töissä tyyli on pikkuisen asiallisempi. Niin, ja mieheni näyttää kotona ihan yhtä spurgulta kuin minäkin.

Vierailija
5/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuvillainen collegepuku ja villasukat. Mulla on ollut myös vollegehameita. Pitkään käytin ihanaa villaneuleistä kokomekkoa, kunnes se kului loppuun.

Mulle kotivaatteen tärkeimpä ominaisuuksia ovat että se on neuletta, siis mukava ja joustava. Sen ptiää olla luonnonkuitua tai modaalikuitua että se ei hieosta. Sen pitää olla talvella lämmin tai kesällä viileä. Helppo puhdistettavuus on myös tärkeää.

Ja kyllä, vaihdan vaatteet kun tulen kotiin.

Vierailija
6/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä olen aika usein pelkästään alusvaatteet päällä. On mulla myös "oloasuja" joita käytän kotona satunnaisesti.

Vierailija
7/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kotivaatteet on yleensä mukavaksi kuluneet farkut, t-paita ja huppari tai neule, villasukat.

Vierailija
8/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä lapset, vaihdatteko heille myös vai onko tarhavaatteissa.

ap

Vierailija
9/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä esikoisen jälkeen jaksoin olla farkuilla ja muilla kivoilla vaatteilla aamusta iltaan. Nykyään olen aina kotona kotivaatteissa eli trikoo/college -housuilla ja trikoopaidalla. Ehkä jotain tekemistä on silläkin, että tällaisen pläskin päällä nuo "kivat" vaatteet on aika ahdistavan tuntuisia eikä mikään istu kunnolla. Toista se oli hoikkana...

Vierailija
10/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se liian teini olisi?

Lapsille en vaihda vaatteita, koska ovat myös tarhassa ja jopa koulussa mukavissa neulevaatteissa. Edes meidän teinipoika ei suostu käyttämään mitään paksukankaisia farkkuja...

Vierailija
11/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona kotivaatteet! Kolitsihousut tmv ja jokin mukava, joustava, ei hiostava paita! Hienostelu ei meidän lapsikatraan kanssa juuri kannata.

Vierailija
12/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kotona koskaan farkkuja, vaihdan ne aina pois kun tulen kotiin. Jotkut rennot ja mukavat housut on aina kotona, t-paita päällä (otan aina pitkähihaisen pois, on niin lämmintä).

Vierailija
13/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleecehousut, pyjamanhousut tai legginsit. Lämmintä pitää olla, meillä on kylmä. Kuumalla kelillä saattaa olla ihan toppi ja alkkarit.

Pidän aika harvoin alusvaatteita kotona.

Vierailija
14/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on velourhousut ja t-paita, vaihdoin kun tulin kotiin.

Vierailija
15/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuin onkin velourasuja, mutta harvemmin käytän asua settinä. Enemmän käytän housuja jonkun muun paidan kanssa ja velourhupparia voin sitten käyttää vaikka farkkujen kanssa ihan ihmisten ilmoillakin.

Velourpintaiset verkkarit ovat kivemmat kuin tavalliset collegehousut kotona, ihan hitusen "fiinimmän" tuntuiset.

Vierailija
16/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikootunika, leggarit ja tärkeimpänä villasukat.

sit tarvittaessa huppari lämmikkeeksi.

Vierailija
17/22 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä töissä tai kaupungilla on farkut tai hame, en tykkää olla niissä kotona. Paitaa en yleensä kotiin tullessa vaihda.

Nyt oon mammalomalla ja kotivaatteet siis käytännössä koko ajan käytössä. Leveät, mukavat college/trikoohousut ja joku trikoopaita, suurin osa on sellaisia vanhoja vähän kulahtaneita trikoopaitoja, joita ei enää kehtaa muualla käyttää kuin kotona. Eikä juuri ikinä rintsikoita, paitsi jos tiedän että oon lähdössä päivemmällä johonkin.

Miehellä ei oo erikseen kotivaatteita (ehkä yhdet verkkarit, joita se ei ikinä käytä). Musta on vähän outoa että joku pystyy farkuissa tms. vaikka makoilemaan sohvallakin tai muuten oleilemaan rennosti.

Vierailija
18/22 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän

Vierailija
19/22 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai

Vierailija
20/22 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki. Yleensä jotain tyyliin collarit/lökösortsit/haaremihousut jalassa ja yläosana huppari tai iso t-paita. Rintsikoita nyt en käytä muutenkaan, mutta yleensä ihmisten ilmoille lähtiessä vaihdan vähemmän virttyneen hupparin tai neuleen ylle ja farkut jalkaan. Kaupassa tai tuttujen luona käyn kyllä ihan kotivaatteissakin.