G: Minkä horoskoppimerkin edustajia vierastat?
Kommentit (37)
G: Minkä horoskoppimerkin edustajia vierastat? Horoskooppimerkkisi?
luokitella ihmisiä ja vierastaa joitakin. Onko tällaiset vierastajat muutenkin helpommin rasisteja.
Itse olen kalat, nouseva neitsyt ja kuu vesimies.
Lapsena vierastin vesimiehiä. Nyt aikuisena en tule hyvin toimeen tyypillisten kaksosten (en saa mitään otetta, koen etten voi luottaa) enkä oinaiden (liian kunnianhimoisia ja röyhkeitä) kanssa.
?
Ja teille, jotka ajattelevat, että "taas uusi keino erotella ihmisiä" jne., niin on ihan hyvä olla tietoinen tästäkin puolesta elämässä. Tulettehan te muutenkin (ilman astrologiaakin) toimeen paremmin toisenlaisten ihmisten kanssa, kun toisten? Astrologia on vain väline ymmärtää näitä tuntemuksia, joita sinulla JO valmiiksi on - ilman astrologiaakin! Keino ymmärtää tätä ihmisten välistä energiaa.
ja härkien (naisten) kanssa en tule toimeen.
Ja yksi tälläinen täyskahjo nainen oli kalat, joten noita kahta :)
Tykkään gepardeista, panttereista ja puumistakin.
Itse olen leijona.
Olen kalat joo. En ole horoskooppeja kysellyt niiltä, joiden kanssa en tule toimeen.
muitakin kaloja kuin itseni, ja kukaan meistä ei ole alkoholisti. Vierastan ihmisiä, jotka ottavat horoskoopit kovin tosissaan.
kanssa mulla ei ainakaan kemiat kohtaa. Tai alkuun kohtaa, mutta sitten jossain vaiheessa se menee ihan kauheeksi. Usein olen huomannut, että ihminen jonka kanssa olen alkuun tullut hyvin toimeen ja on mielestäni kiinnostava muuttuu sellaiseksi jota en sietää on ollut kaksonen.
Itse olen kalat. (enkä mä kyllä juoppo ole ;D Haavemaailmassa kai vähän elän)
En siis heti kättelyssä tuomitse jos joku on kaksonen, tullut vain huomattua.
Leijonien kanssa mä olen jostain syystä todella hyvää pataa, vaikkakin juuri mun pitää niitä hermojani venyttää välillä.
Anna, kun arvaan: olet leijona, neitsyt, vaaka, skorpioni tai joku muu vastaava merkki, jolta tälläistä kannanottoa voi odottaakin... buahhaha.
Anna, kun arvaan: olet leijona, neitsyt, vaaka, skorpioni tai joku muu vastaava merkki, jolta tälläistä kannanottoa voi odottaakin... buahhaha.
Jousimies
ja leijonamiehet on kauheita, siis ne jotka olen tuntenut. Liian omistuksenhaluisia. Naisista vaaka on sellainen merkki, etten oikein ymmärrä. Jotenkin liian asiallisia.
En vain tule juttuun, jäävät mulle etäisiksi ja pinnallisiksi tuttavuuksiksi, joiden kanssa voi vaihtaa vain pari sanaa säästä.
Itse olen rapu.
Jousimies
Mutta sitten ajattelin, että ei - et sinä voi olla jousimies, sillä jousimiehet yleensä kuitenkin osaavat olla sen verran fiksuja, että ymmärtävät, ettei meillä ole koko totuus tästä universaalista maailmankaikkeudesta tiedossamme - ja myös heitä kiinnostaa selvittää totuuden erilaisia puolia.
Olit sinä sitä sitten kuitenkin... ;) voi voi.
t. se, joka arvuutteli
vierastan kauriitä ja neitsyitä. Vesimiehet, kaksoset ja härät on ihania.
Lisäksi haluaisin mainita, että jos horoskoopit ei kiinnosta, pakkoko on kommentoida?
, ja thän päivään asti en kauheasti pitänyt vaaoista: puhuvat yhtä ja tarkoittavat toista, kun yrittävät pitää asioita tasapainossa... Mutta nyt sain vaakalapsen, joten katsotaan, millaisia luonteenpiirteitä hänessä ilmenee... :)
Vesimiehet ovat minulle ehkä liian taivaanrannanmaalareita.
Yhdessä vaiheessa kaverikporukassamme oli suurin osa oinaita tai neitsyitä. Nyt kavereinani on kaikkia.
Mieheni on rapu, samoin kuin isänikin.
Ne ovat kiinnostavia ja olen jälkikäteen saanut selville, että mm. koulukiusaajani olivat kaikki tietyillä merkeillä, tietyillä aspekteilla varustettuja ihmisiä...
Olen härkä, kuumerkkini skorpioni ja nouseva neitsyt (nämä kaksi vaikuttavat yllättävän paljon mm. tunne-elämään, siksi kysyn itse aina myös niitä). En näytä tulevan toimeen kaksosten, skorpionien tai kauriiden kanssa.