Miten usein teillä oli seksiä suhteen alussa ja missä vaiheessa se väheni?
Sanotaan että huuma kestää 1/2 - 2 vuotta. Onko sinun kohdalla se pitänyt paikkansa?
Kommentit (31)
Nyt 6 vuotta myöhemmin, harrastetaan seksiä 4-5 kertaa viikossa.
Aikalailla joka päivä, nyt 6 vuotta myöhemmin, harrastetaan seksiä 4-5 kertaa viikossa.
Muuten sama mutta aikaa on kulunut yli 20 vuotta.
urakalla:) Vuosien myötä sitä tehdään työn,väsymuksen ym. malliin eli välillä enemmän ja välillä vähemmän.
Raskaus ja lapsi, sitten hyyty kyllä pitkäksi aikaa.
Nykyään tehdään kun huvittaa, halitellaan ja pussaillaan ihan muuten vaan. yhessä 14v. ja lapsi 4v.
Huuma ei laantunut vielä ekan lapsen synnyttyä tosin enää harrastettiin seksiä kerran päivässä, mutta tokan lapsen synnyttyä alkoi hyytymään.
ennen lapsen syntymää ensin päivittäin, sitten viikottain. lapsi nyt 1,5v ja s. ollut muutaman kerran, viimeksi 3-4kk sitten säälistä... pussailla tai muuta ei enää koskaan.ei kiinnosta.
Melkein joka päivä, välillä saattaa ollaa joku kolmen päivän tauko. Synnytysten jälkeen on mennyt korkeintaan 5 päivää ilman seksiä :D Yhdessä ollaan oltu 15 vuotta ja ollaan kolmekymppisiä:)
ei mun tarvikaan valehdella:) Näin meillä:)
seksiä alusta asti todella paljon, esim. 4 kertaa päivässä ei ole mikään erikoisuus. Yleensä se on oman vuorotyöni ja lasten takia "vain" kerran päivässä, joskus on välipäiviä, mutta ne sitten otetaan takaisin oikein urakalla parin päivän tauon jälkeen. Seksiä harrastetaan niin, että mennään esim. yhdessä suihkuun tai kun lapset on ulkona, ja tietty illalla kun lapset ovat nukkumassa. Joskus on tämä "katsokaa videota niin me lepäillään sen aikaa".. Itse en suostu paria päivää pidempään taukoon, jos ollaan samassa paikassa eikä ole "pakollista" eroa.
tosi usein. monta kertaa viikossa ja parikin kertaa päivässä. Kun lapset syntyi väheni ja mulla meni pitkäksi aikaa halut kokonaan. Lasten kasvaessa on taas vilkastunut eli nyt noin 2-3 krt viikossa jos sillä päällä oikein jasitten taas voi olla parin viikon tauko ettei ollenaan ja taas usein. Mutta siis nyt taas löydetty se seksin ilo =) Ja ikää meillä siinä 40+
Alkuun monta kertaa, sitten ainakin joka päivä. Harveni sit jossain 5-6 vuoden jälkeen. Lapsi toi sit uudet kuviot. 10 v lapsi vaikeuttaa sekiselämää. On aika herkkäuninen, onneki ulkoilee paljon:-)