Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä kävi lapseton naisvieras.

Vierailija
22.11.2010 |

Tiedän, että hänellä on kokemusta lapsista, koska hän on noin 10 v sitten hoitanut lapsia työkseen.

Hän selvästikin inhoaa lapsia. Sen aistii tavasta, jolla hän keskustelee lasten kanssa ja käyttäytyy muutenkin epääidillisesti.

2 v lapsemme kävi hänen sylissään ja halusi tulla huomatuksikin, tutustua, mutta hänpä antoi lapsen kompastua ja tipahtaa luotaan, ilman minkäänlaista suojaamisrefleksiä lasta kohtaan! Hän on hoitanut juurikin 1-5 vuotiaita lapsia, joten ihmettelen tätä tapahtunutta aivan erityisesti! Onneksi lapsi selvisi kolhuitta.

Mutta tämä nainen oli edelleen kuin mitään ei olisi tapahtunut. Lohdutin itkevää, säikähtänyttä lastani ja pian hän yritti uudestaan naisen syliin. Minä kävin pelastamassa hänet sieltä, ettei vain taas tippuisi.

Oletteko kokeneet vastaavaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pyydä häntä vahtimaan lapsiasi, that's it.

Vierailija
2/4 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän se on selvä. Onneksi ei enää ole alalla.

Mä olisin käskenyt painua sen naisen vittuun kotoani, pysyvän poissa elämästäni. Siinä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa huoneessa. Olisi häätänyt sitten lasta kauemmaksi, mutta että antaa tippua vaan, se oli kyllä minulle liikaa.

ap

Vierailija
4/4 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että hänellä on kokemusta lapsista, koska hän on noin 10 v sitten hoitanut lapsia työkseen.

Hän selvästikin inhoaa lapsia. Sen aistii tavasta, jolla hän keskustelee lasten kanssa ja käyttäytyy muutenkin epääidillisesti.

2 v lapsemme kävi hänen sylissään ja halusi tulla huomatuksikin, tutustua, mutta hänpä antoi lapsen kompastua ja tipahtaa luotaan, ilman minkäänlaista suojaamisrefleksiä lasta kohtaan! Hän on hoitanut juurikin 1-5 vuotiaita lapsia, joten ihmettelen tätä tapahtunutta aivan erityisesti! Onneksi lapsi selvisi kolhuitta.

Mutta tämä nainen oli edelleen kuin mitään ei olisi tapahtunut. Lohdutin itkevää, säikähtänyttä lastani ja pian hän yritti uudestaan naisen syliin. Minä kävin pelastamassa hänet sieltä, ettei vain taas tippuisi.

En nyt oikein ymmärtänyt mitä tilanteessa tapahtui. Ehkä olit vain ylihysteerinen?

Oletteko kokeneet vastaavaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi