Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saanko laihdutettua 30 kg vuodessa?

Vierailija
21.11.2010 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tosi reilu ylpaino niin varmaan onnaa. Mut esim 80 kilosta 50 kiloon voi olla vaikeempaa..

Vierailija
2/12 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.1. aloitin laihduttamisen ja nyt -24. Tavoite oli saada -30 kg. Taisin epäonnistua tavoitteessa?

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä mallilla. Saat vielä kiloja pois kun liikut kovasti. Kyllä onnistuu!

Sitä paitsi -24kg on älyttömän hyvä saavutus!

Onnittelut!

Vierailija
4/12 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilon viikkovauhtia, joten ihan mahdollista sullakin vielä. tosin onkohan tuossa tilanteessa niin ajan päälle, koska hyvin oot saanu painoa pois.

Vierailija
5/12 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis mahdollista..

Vierailija
6/12 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis mahdollista..

Miten???

Vierailija
7/12 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kilo vielä tavoitteeseen.

Oliskohan vilppiä vetää loppuun joku pika laihdutuskuuri.. Vai vetäsinkö omalla painolla loputkin.

-ap-

Vierailija
8/12 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kilo vielä tavoitteeseen.

Oliskohan vilppiä vetää loppuun joku pika laihdutuskuuri.. Vai vetäsinkö omalla painolla loputkin.

-ap-

se tavallaan on itsensä kusettamista ja todennäköisesti myös tulisi äkkiä takaisin, joten suosittelen unohtamaan ja olemaan tyytyväinen nykyiseen 26 kilon pudotukseen, joka on oikeasti erittäin hyvä tulos ja vuodessa sekin. :)

Vierailija
9/12 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavutuksesta! Mulla alkaa rutistus 1.1... ja päätin etten puntarilla käy ennen kuin 1.4. En oikeesti viiti edes lähtöpainoa katsoa, koska pelkään että urakka alkaa tuntua mahdottomalta. Pystyn kuitenkin noin arvoimaan painoni. Ehkä lapsellista, mutta näin olen päättänyt, punnitukset 3kk:n välein. Omalla kohdallani painon pudotus on ensimmäiset 2 viikkoa täyttä itsehillintää ja sitten vain viitsimisestä kiinni. Paino alkaa nousta aina kun esim. en itse tee ruokaa, vaan turvaudun valmiiseen, helppoon ratkaisuun.

Vierailija
10/12 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis mahdollista..

Miten???

t:eka viikko jutta diettiä takana päin..

Vierailija
11/12 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäonnistunut tavoitteessasi. Mahtava tulos!

Ja kai tiedät, että ne vikat kilot ennen tavoitetta ovat myös aina ne haasteellisimmat kilot :)

Olen aloittanut saman urakan, 6 vko ja 10 kiloa lähtenyt, taitaa hiljetä tahti nyt, mutta onhan kesään vielä aikaa, toiset 10 pitäis saada pois.

Vierailija
12/12 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin katsomaan tarkemmin mitä suuhuni laitan.. Kävin painovartijoissa punnituksessa kahden viikon välein. Laskin pisteitä ja aloin lenkkeilemään päivittäin 30-60min päivä. Lenkkeilystä sai vähän ylimääräsiä pisteitä jotka useimmiten jätin käyttämättä elleli ollu juhlat tai muu sellainen tiedossa jossa tiesin , että pisteet ylittyisivät muuten. Eli ihan kotikonsteilla.. Katsot mitä syöt ja lenkkeilyä niin paljon kun suinkin. lenkkeily oli siin minulla reipasta kävelyä ei juoksua ;) Tsemppiä yritykselle !!! Herkut sallittuja kunhan muistaa kohtuuden kaikessa... ja kaupoissa on hyviä kevyt jätskejä ym herkkuaja herkutteluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi