Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia 3kk vauva korvien rei´ittämisestä? Missä helsingissä voi laitattaa?

Vierailija
17.10.2005 |

Ja paljonko maksaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujuu hyvin ja ongelmitta.

Vierailija
2/17 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikille kolmelle tytsylle laitettu korvikset 2 kuukautta vanhana Itiksen liikkeessä. Mitä nuorempana, sen parempi (0=

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä nuorempana, sen parempi (0=

Vierailija
4/17 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttömme sai korvakorut ollessaan noin 1 kk. Ei säpsähtänytkään. Reikiä ei edes putsailtu sen kummemmin ja eivät ole ikinä edes tulehtuneet.

Vierailija
5/17 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella suosittelen lämpimästi sitä EMLA-voiteen laittamista, jos tuoretta äitiä arveluttaa kipu. (0=

Vierailija
6/17 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemminkin ja ihan lapsen omalla luvalla.

Vierailija
7/17 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe korviksia vauvoilla/pikkulapsilla kuin ulkomaalaisperheissä tai selvästi yksinkertaisten äitien lapsilla. Jotenkin niistä suomalaisäideistä, joiden vauvalla on korvikset, hohkaa kilometrin päähän typeryys, alhainen sosioekonominen asema, oman persoonan kehittymättömyys ja kunnianhimottomuus.

Vierailija
8/17 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ulkomaalaisella sitten korvakorut hyväksyttävämpiä?Kauniimpia?

Vierailija
9/17 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tuon ikäinen tarvitsee korvakoruja? Nehän ovat musta vaaralliset pienillä lapsilla, kun voivat jäädä leikeissä kiinni tai tarttua vaatteisiin. Omat tytöt saavat korvalävistykset sitten, kun itse osaavat niitä pyytää ja myös reikiä hoitaa, ei missään tapauksessa alle kouluikäisinä!

Vierailija
10/17 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaan korvakorut pienille tyttövauvoille. Vaan ei meidän sivistyneessä kotoSuomessa, jossa kaikki on aina ja vain niin oikein.

Vierailija
11/17 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 puhuu asiaa, asun ulkomailla ja takalaisessa kulttuurissa lahes kaikille vauvoille laitetaan korvis jo synnarilla! Siina Suomen av-mammoilla kauhisteltavaa...

Vierailija
12/17 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskee myös lapsia! Ette te voi lapsen tahtoa kuulematta mennä koristelemaan hänen kehoaan!!! Korvikset lapselle vasta sitten, kun hän osaa niitä itse toivoa ja tietää mitä toivoo.

Ja sitäpaitsi ei sitten ikinä sillä korvispyssyllä! Kivuttomampi, tarkempi ja hygienisempi tapa on lävistäjien neula ja kirurgin teräs.

Vierailija
13/17 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskee myös lapsia! Ette te voi lapsen tahtoa kuulematta mennä koristelemaan hänen kehoaan!!! Korvikset lapselle vasta sitten, kun hän osaa niitä itse toivoa ja tietää mitä toivoo.

Ja sitäpaitsi ei sitten ikinä sillä korvispyssyllä! Kivuttomampi, tarkempi ja hygienisempi tapa on lävistäjien neula ja kirurgin teräs.

Vierailija
14/17 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan sitten täällä tai ulkomailla.

hankkikaa lapsia sitten kun ymmärrätte vayvan ja baby bornin eron. toinen on oikea ihminen toinen lelu.

miettikäähän hetki kumpi on lelu!!!!!!!!!!!

Vierailija
15/17 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nimittäin tähän päivään mennessäkään vielä ole (ikää 32 vee) eikä tule! En haluaa yhtään reikää yhtään minnekään puolelle kehoani. Ja itse asiassa olen muuten muutamalta MIEHELTÄ saanut kehujakin siitä, että korvannipukoissani ei ole rumia, kulahtaneita reikiä.

Kannattaisiko asiaa kuitenkin kysyä lapsoseltasi ennen kuin alat hänelle turhia kipuja noin tuottamaan?

Vierailija
16/17 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eräskin mies kertoi, että hän oli ollut naisen kanssa, joka riisui yöksi korvikset, ja niistä jäi musta jälki korvalehteen. Ei kuulemma paljon tehnyt mieli niitä korvia suukotella...

Heh, semmosta. Mutta joka tapauksessa, minä en oikeasti pidä minkäänlaisia rei' ityksiä ihmiskehossa kauniina ja jos joskus olen korviksia halunnut käyttää, kaupasta saa myös niitä ei-rei' itettyjen korvien korviksia!

Mutta vauvan huudattaminen moisen vuoksi on rikos. Tai siitä pitäisi tehdä rikos.

Vierailija
17/17 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden kun olin jatkuvasti kärttänyt niin äitini meni ja laitatti ne minulle. Eipä ole kaduttanut vielä kertaakaan, vaikka aikaa tuosta 25 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi