Minne te raskaana olevat yksinhuoltajaäidit laittatte isomman lapsen kun synnytys alkaa?
Itselläni on alkoholisti mies ja neljä vuotias lapsi. Muutamien viikkojen päästä on laskettu aika. Sukulaiset ovat kyllä valmiita auttamaan mutta lähinnä etukäteen sovittuna. Synnytys voi alkaa ihan millon vaan. En uskaltais jättää mieheni hoitoon koska mieshän voi olla kännissä sillon.
Kommentit (10)
Onkohan tämä provo? Mikisi teet lapsia alkoholistille?
Mulla on myös oma asunto. Lastenhoitaja voisi tulla sinne. Ajattelin myös hankkia perhehuoneen synnytyssairaalasta. Koen olevani yksinhuoltaja. Helpompi tehdä nykyiselle alkoholistille lapsi kun hankkia hedelmöityshoidolla.
Mutta kun mulla ei nämä miessuhteet koskaan onnistu mutta haluan kaksi lasta. Olen yli kolmekymppinen ja kunnon miessuhteen hankkimiseen voi mennä 15 vuottakin jos koskaan ja sitten en välttämättä voi tulla enää raskaaksi. Turha mun on mieheni juomisesta valittaa koska mulla on oma asunto nykyään :) Nyt on vaan tämä synnytystilanne ja miehen piti olla antabuskuurilla tämä aika. -ap
Luulisi, että sukulaisetkin ymmärtää, ettei sitä synnytystä voi oikein ennakolta sopia.
Ja sinulla on täysi oikeus haluta/hankkia lapsia siinä missä kenellä meistä muistakin. Älä välitä noista ääliökirjoituksista!
Pyydä tarpeeksi moni hollille, niin joku varmasti pystyy astumaan remmiin siinä vaiheessa, kun synnytys alkaa.
Pyydä tarpeeksi moni hollille, niin joku varmasti pystyy astumaan remmiin siinä vaiheessa, kun synnytys alkaa.
Äiti on kuollut. Sisaruksien kanssa välit poikki. Serkut liian nuoria n. 12 v. Anoppi rappioalkoholisti pyörätuolissa. Appi narsisti lastenpotkija ja -hakkaaja, kummien kanssa välit poikki (sisaruksia) kavereita tai ystäviä ei ole.
Luki tän ketjun :) Hienoa av-mammat. Ette te mitään turhia tyyppejä ole.
Kaksi kehitysvammaista tätiä laitoksessa, jotka ovat molemmat jo kuolleet. Ainoan elossa olevan tädin kanssa välit poikki. Setiä ei ole.
-ap
sossun kanssa, että etukäteen katsotte jonkin sijaisperheen jonne lapsi toimitetaan sun synnytksen ja sairaalassa olon ajaksi.
Nyt vaan nopeasti yhteys sinne sossuun, että ehditte käydä tutustumassa perheeseen.