eilen oli yksivuotiaani synttärit, kukaan ei onnitellut minua :(
Kaikki onnitteli yksivuotiastani. Vuosi sitten kärsin paljon enemmän, kun vauvani. Ja tämä vuosi ollut todella raskas minulle. Pienen kiitoksen olisin kaivannut.
Kommentit (22)
Juu mä kans ohjaan aina lasten synttärilahjat suoraan rahana mulle tilille, kas kun minähän ne lapset synnytin, mitä siitä niitä onnittelemaan. OMG!
Korkeintaan lapsen isä voi tietää henkisen ja fyysisen tilasi ja kiittää sinua lapsen ensimmäisestä vuodesta. Kiititkö sinä lapsen isää?
Sinulla on selvästi vaikeuksia luovuttaa elämän keskiä lapsellesi.
Miten muiden ihmisten, pitäisi kiittää sinua sinun lapsesi ensimmäisestä vuodesta??
mielestäni olen onnittelun ansainnut tästä ulu neesta vuodesta. Ihan niin kun lapsenikin, hän elämä on minun takiani ollut helppo ja olen paljon tehnyt hänen eteensä.
ap
Ei siitä kyllä erikseen kiitellä tai onnitella, turha odottaa. Onnittele vaan itse itseäsi, hommaa jotain kivaa itsellesi ja juhli näin äitiyttäsi, turha odottaa muilta fanfaareja. Kyllä se siitä.
jos odottaa siitä jotain erityiskiitoksia. Se ON vaativaa, eikä se vaativuus lopu ensimmäiseen vuoteen.
t. kahden jo teini-ikäisen äiti
8, sellaista se vanhemmuus on Ei siitä kyllä erikseen kiitellä tai onnitella, turha odottaa. Onnittele vaan itse itseäsi, hommaa jotain kivaa itsellesi ja juhli näin äitiyttäsi, turha odottaa muilta fanfaareja. Kyllä se siitä.
onnitteluja siitä, että olen ollut vuoden äiti ja päässyt pahimmn yli, vaikka elämä ei ole helppoa ollut.
ap
minä olen aina onnitellut äitiä lapsen ensimmäillä synttäreillä. Suuri päiv myös äidin elämässä (enkä tarkoita, että joka vuosi onnittelisin/onnitteluja kaipaisin.
Ja käyn säännöllisesti terapeutin juttusilla sille yhdelle en muista numeroa.
ap
Olet tehnyt suuren ja hienon työn kun olet jaksanut hoitaa pientä lasta suuren surun keskellä. Ole armollinen itsellesi ja muista pitää itsestäsikin hyvää huolta ja ottaa apua vastaan, pyytääkin sitä. Kaikkea hyvää sinun ja lapsesi elämmään :)
ei mulle vaan ikinä tulis mieleen syntymäpäivänä onnitella muita kun synttärisankaria, en ole koskaan kuullutkaan että semmonen olis tapana. Se ei silti tarkoita sitä, etteikö sua arvostettais äitinä, kun olet moisesta koettelemuksesta selvinnyt. Älä tuommosesta stressaa, vaan iloitse ihanasta lapsestasi ja siitä, että olette selvinneet tähänkin asti. Tsemppiä!
tottakai tästä pienestä auringonpaisteesta nautin, omasta rakkaastani. :)
Tunnen vieläkin syylisyyttä miehen kuolemasta, ehkä muutkin salaa syyttävät minua
Meillä oli siis riitaa ja mies lähti suutuspäissään ajamaan autolla (oli selvinpäin), ajoi mutkasta tietä suoraan kallioon. Aina niin rauhallinen mies, joka kerrankin suuttui.
ap
Se on synnytyksen vuosijuhla!!
Suuret onnittelut sinulle ja voimia myös jatkossa!!
Ja olen samaa mieltä, että kyllä äitikin onnittelut ansaitsee lapsen syntymäpäivänä!
Onnea Sinulle ja kaikkea hyvää! :)
t. yhden äiti
tottakai tästä pienestä auringonpaisteesta nautin, omasta rakkaastani. :) Tunnen vieläkin syylisyyttä miehen kuolemasta, ehkä muutkin salaa syyttävät minua Meillä oli siis riitaa ja mies lähti suutuspäissään ajamaan autolla (oli selvinpäin), ajoi mutkasta tietä suoraan kallioon. Aina niin rauhallinen mies, joka kerrankin suuttui. ap
mutta ei se sun syy ollu!
voimia!
onnitella sun äitiä sun syntymäpäivänä?
En tajua. No toki mulla on takana helpot synnytykset, mutta hämmentyisin totaalisesti, jos joku onnittelisi mua lasteni syntymäpäivänä.
neljän pienen äiti
Ei siitä kyllä erikseen kiitellä tai onnitella, turha odottaa. Onnittele vaan itse itseäsi, hommaa jotain kivaa itsellesi ja juhli näin äitiyttäsi, turha odottaa muilta fanfaareja. Kyllä se siitä.
Mulla on kolme lasta, eikä kukaan ole mua onnitellut (muistaakseni) lasten synttäreinä, enkä sitä ole itsekään odottanut. Äitienpäivänä juhlitaan äitiyttä!
sä varmaan tulet jatkossa muistuttamaan lapsellesi kuinka hänen tulee olla sinulle kiitollinen että on maailmassa, koska SINÄ kärsit HÄNEN synnytyksestä ja kasvatuksesta