Muistatteko tv-sarjan "Safiiri ja Teräs"?
Ok, täytyy olla nelissäkymmenissä tuon sarjan muistaakseen. Mutta se on jäänyt mieleeni yhtenä pelottavimmista sarjoista, joita olen seurannut.
Katsoiko kukaan muu?
Kommentit (73)
Jostain syystä olen aina sieltä 80-luvun alusta assosioinut Visagen debyytti-LP:n päätösraidan The Steps juuri Safiiriin & Teräkseen , tunnelmassa on paljon samaa
Todella selkäpiitä karmiva sarja,muistan kun jännitin ja se musiikki rupes soimaan sarjan alussa.Jännittävä sarja toisaalta loruinensa.
edelleenkin tykkään unenomaisesta surrealismista
Hitto, näkispä sen jostakin jossa ois suomennettu teksti. Se tuli joskus (2010 v ?) uusintana, enkä ehtinyt katsomaan eikä mulla ollut tallentavia laitteita.. HARMITTAAA !
Ihan kuin paholainen olisi ollut läsnä sarjassa.Safiirin silmät muuttui pelottavasti yhtäkkiä,hui kamala.816
Vierailija kirjoitti:
David Mccallum oli "teräs" näytteli myös "näkymätöntä miestä" samoihin aikoihin.....
Noita ennnen oli yhtenä brittisotavankina sarjassa Colditz ja Ilja Kuryakinin roolissa sarjassa The Man from U.N.C.L.E., suomalaisittain Napoleon Solo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni avaruudestakin on jo kuollut, onkohan kuuden miljoonan dollarin mies vielä hengissä?
Hengittää ja näyttelee.
Lee Majors nimeltään, oli naimisissa Farrah Fawcettin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Taisin kyllä olla liian nuori katsomaan...
Niin minäkin. Siksi se oli niin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs Demsey and Makepeace
Entäs Clockwork Orange Kellopeliappelsiini.
Peloittava, samoin noihin aikoihin esitetty trifidien kapina.
Upstairs and downstairs.