Oon salaa kade työkaverille. Mikä ihme tässä naisessa kaikkia viehättä?
On 2 lapsen kohta nelikymppinen äiti, onnellisesti naimisissa. Ulkonäöltä ihan sievä omalla tavallaan. Mahaa ja perää löytyy tissejä ei, huono iho ja huono ryhti. Vaatteet on ihan perussisstit, mutta vaatekaappi kaipaisi päivitystä. On hiukan semmonen hömppä, koko ajan puhua pulputtaa, mutta toisaalta ihan älyttömän fiksu ja taitava teknisessä asiantuntijatehtävässään. Meillä on siihen kuumana moni parikymppinenkin nuorimies vanhoista miehistä puhumattakaan eikä tää nainen taida edes tajuta sitä. Joku voisi väittä hänen flirttailevan koko ajan miehille, mut toisaalta on ihan ihan tuttavallinen ja iloinen kaikkia kohtaan, eli ei kai tarkoituksellisesti flirttaile.
Että mua kadettaa hänen saamansa ihailut yhdeltä mieheltä (oon siihen lätkässä), pakko myöntää.
Kommentit (18)
Ehkä tulkitset väärin sen miesten kunnioituksen?
miestä voi tulkita kuin kahteen kategoriaan, ne joko käy kuumana tai sitten ne ei käy. Kaikki kohteliaisuus, innostus ja positiiviset luonteenpiirteet & käytös tarkoittavat ensimmäistä, muut jälkimmäistä.
sori, en ymmärtänyt sun sepustuksista mitään...
t. ohis
vetoaa ihmisiin. Siksi tällaiset ihmiset ovat aina suosittuja ja pidettyjä ulkonäöstä välittämättä, olivatpa naisia tai miehiä
miestä voi tulkita kuin kahteen kategoriaan, ne joko käy kuumana tai sitten ne ei käy. Kaikki kohteliaisuus, innostus ja positiiviset luonteenpiirteet & käytös tarkoittavat ensimmäistä, muut jälkimmäistä.
Tai tää olikin vitsi, eikös niin.
Tosi todennäköistä, että jotkut parikymppiset pojat käy kuumana plörähtäneeseen nelikymppiseen mammaan. Todennäköisempää on, että tykkäävät tyypistä ihan tosissaan, tuskin kuitenkaan seksuaalisessa mielessä :D
Jotkut naiset (ja miehet sitten toisinpäin) ovat vain puoleensavetäviä. Kyse on ominaistuoksusta, joka kerta kaikkiaan vetävät vastakkaista sukupuolta luokseen. Ei auta, vaikka käyttäytyisit samalla tavalla, vaikka tekisit mitä. Ei auta.
ole plörähtäneitä vaikka sinä olisitkin. Minä ainakin tunnen erittäin hyvän näköisiä nelikymppisiä, ei lainkaan plörähtäneitä :)
Tai tää olikin vitsi, eikös niin.
Tosi todennäköistä, että jotkut parikymppiset pojat käy kuumana plörähtäneeseen nelikymppiseen mammaan. Todennäköisempää on, että tykkäävät tyypistä ihan tosissaan, tuskin kuitenkaan seksuaalisessa mielessä :D
no mikä sinulle on perussievää voi miehille olla kaunista, ne ei varmaan huomaa huonoa ihoa ja huonoa ryhtiä tai pidä perää ja mahaa isona, joten ulkonäöltä varmaan kelpaa miehille hyvin ja sitten jos luonne on huippu niin ei kai siihen muuta tarvita.
saa huomiota miehiltä. Koska on puhelias, iloinen ja sosiaalinen. Jotkut vaan on.
tosin ei huonoa ihoa ja tissitkin on. Eräs miestyökaveri sanoi kerran, että kun tulee huoneeseen, jossa mä oon, katse kiinnittyy ekana muhun. Olen jonkinlaisen hehkun ympäröimä. Se hehku liittyy kuulemma koko persoonaani, ei mihinkään yksittäiseen ominaisuuteeni.
Mukava luonne? Hauska ja iloinen? Naisellinen?
Tosi herttaisista ja mukavista on helppo tykätä. Aloita itsekin mukavuuskampanja. Alat hymystä, sitten pikku hiljaa ryhdyt kommentoimaan mukavia juttuja toisista ihmisistä. Kerrot iloisista asioista, et valita turhista. Sustakin aletaan tykätä.
iloisista älykkäistä ihmisistä kaikki tykkää, paitsi tietty kateelliset :)
Mutta myös asiantuntemus alallaan. Jos on tekninen ala, jossa naisasiantuntijat harvassa... Herättää miehissä ehkä jotain pelonsekaista kunnioitusta ja samalla naisena on erityisen kiinnostava.
Flirtti on hauskanpitoa ja silmäniskua, vaikka nainen toiselle naiselle. Ei mitään iskemistä!!!
Flirttiä voi heittää vaikka kaupassa myyjälle, niin että tilanteesta jää hyvä fiilis. Ei siis joku epätoivoinen "käytkö täällä usein?"
hänestä on helppo pitää - sillä usein mutkattomat ja maanläheiset ihmiset ottavat muutkin ihmiset juuri sellaisina kuin he ovat, ja useimmista on mukava olla hyväksytty ja pidetty ihan aidosti.
On 2 lapsen kohta nelikymppinen äiti, onnellisesti naimisissa. Ulkonäöltä ihan sievä omalla tavallaan. Mahaa ja perää löytyy tissejä ei, huono iho ja huono ryhti. Vaatteet on ihan perussisstit, mutta vaatekaappi kaipaisi päivitystä. On hiukan semmonen hömppä, koko ajan puhua pulputtaa, mutta toisaalta ihan älyttömän fiksu ja taitava teknisessä asiantuntijatehtävässään. Meillä on siihen kuumana moni parikymppinenkin nuorimies vanhoista miehistä puhumattakaan eikä tää nainen taida edes tajuta sitä. Joku voisi väittä hänen flirttailevan koko ajan miehille, mut toisaalta on ihan ihan tuttavallinen ja iloinen kaikkia kohtaan, eli ei kai tarkoituksellisesti flirttaile.
Että mua kadettaa hänen saamansa ihailut yhdeltä mieheltä (oon siihen lätkässä), pakko myöntää.
Mistä tiedät että käyvät kuumina tähän naiseen? Onko sanoneet sen ihan ääneen? Ehkä tulkitset väärin sen miesten kunnioituksen?
naisista on yrmeitä ja tiukkapipoisia, niin tuollainen iloinen ja huumorintajuinen nainen vaan saa miehet ihastumaan. Se vaan on niin erikoista täällä
sori, en ymmärtänyt sun sepustuksista mitään...
ihastunut erääseen nuoreen mieheen, joka varmasti useimpien ihmisten mielestä oli jopa ruma epäsymmetrisine kasvoineen ja lonkkavikoineen. Tämä mies oli todella älykäs ja hänellä oli aivan loistava huumorintaju. Hän oli tavattoman hyvä keskustelija ja hyvä seuramies. Luulen, etten ollut ainoa nainen, joka tunsi häntä kohtaan voimakasta vetoa.