Mä inhoan mieheni toista naista, naista
jonka kanssa mieheni petti minua. On miehen työkaveri, ja näen tämän naisen pärstän FB:ssä silloin tällöin, koska meillä on yhteisiä kavereita. Tekisi mieleni kirjoittaa sille akalle vaikka mitä. Ärsyttävä ämmä, bitch!!!
Suhde on ohi, ja mies on syyllisempi kuin tämä toinen nainen, mutta v***tuttaa silti. Inhottava akka.
Huh. Helpotti.
Kommentit (40)
Jos mies osaa katua ja pyytää anteeksi, et ole ääliö jos annat anteeksi.
Olen siis edellinen #19
Jonkun kännihairahduksen vielä jotenkuten voisi sulattaa, mutta täytyy olla kyllä jotain perustavanlaatuista vikaa sekä parisuhteessa että miehessä, jos tuollaisen sivusuhteen pystyy väsäämään ja ylläpitämään. Ilmeisesti miestä ei ole haitannut täydellinen valheessa eläminen ja muna kovana työpaikan naisten perässä hiippailu. Mahtaa olla mahtava aviomies. Juu, ne on sellasia vahinkoja ja lipsahduksia nuo tarkoitukselliset pettämiset sivusuhteessa...mies parka, toinen nainen tuli ja käytti hyväkseen. Ja eihän sitä peenistä toki hallita voi, ei varsinkaan jos on perhettä ja pitkä suhde taustalla...
kannattais nyt ap:n keskittää energiansa siihen mitä miehestään ajattelee. Oliko hän kenties vaihtamassa naista vai mitä oli tekemässä?
Syyllisten etsiminen ulkopuolelta on täysin turhaa. Syyllinen makaa siinä ap:n vieressä. Ihan sama ketä se on nainut päätoimisesti, pääasia on se että se on halunnut tehdä niin, ja pitkään. Miksi?
Sehän on maailman tosi, että varattu mies kiinnostaa, naiset on vaan sellaisia perushuoria luonteeltaan ja saavat siitä tyydytystä kun saavan jonkun omaa sisäänsä.
jotka osoittavat, että naisia kiinnostavat varatut miehet ihan biologisessa mielessä, koska se, että he ovat varattuja osoittaa, että heillä on ollut vientiä eli ovat ns. alfauroksia tiettyjen ominaisuuksiensa suhteen. Jos heillä on vielä lapsia, se osoittaa heillä olevan suvunjatkamiskykyä. Biologisessa mielessä naisen tulee "juoksuvaiheessa" paritella mahdollisimman monen alfauroksen kanssa turvatakseen osaltaan lasten saanti - ja ominaisuuksiltaan vieläpä "laadukkaiden lasten."
mitäpä jos kysyt häneltä, kirjoitat johonkin hänen iloiseen statuspäivitykseen tai muuten vaan wallille, että "oletko koskaan tuntenut syyllisyyttä siitä, että harrastit seksiä varatun miehen, minun puolisoni kanssa? En ole saanut sinulta koskaan anteeksipyyntöä tuohon asiaan liittyen, toisin kuin mieheltäni"
Jäät odottamaan anteeksipyyntöä ja ainakin kaveripiiri tietää kommenttisi jälkeen, mitä hän harrastaa.
kun naiset tappelee keskenään.
Älä ole ap niin varma että suhde on päättynyt..ja vaikka olisikin niin kyllä ukkosi löytää jälleen uuden toisen naisen. Tuolta tieltä ei ole paluuta, pettäjä mikä pettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se toinen nainen ole vastuussa vaimon tunteista. Pettäjä on yksin vastuussa, niin se vain on. Ja sanon tämän ihan sillä että olen ollut sekä petetty että pettäjä. En ole koskaan tuntenut vihaa exäni toista kohtaan. Ei hän ollut syyllinen.
Ja sen takia että et tuntenut vihaa, mielipiteesi on yleismaallinen totuus asiasta?
Voi näitä kakkosia.
Kerro muuten miten päädyit kakkoseksi, ettei ollut kosto siitä kun joku toinen ryhtyi eka kakkoseksi sun miehelle?
Heijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se toinen nainen ole vastuussa vaimon tunteista. Pettäjä on yksin vastuussa, niin se vain on. Ja sanon tämän ihan sillä että olen ollut sekä petetty että pettäjä. En ole koskaan tuntenut vihaa exäni toista kohtaan. Ei hän ollut syyllinen.
Ja sen takia että et tuntenut vihaa, mielipiteesi on yleismaallinen totuus asiasta?
Voi näitä kakkosia.
Kerro muuten miten päädyit kakkoseksi, ettei ollut kosto siitä kun joku toinen ryhtyi eka kakkoseksi sun miehelle?
Heijaa.
Oletko vilkaissut, kuinka vanha kommentoimasi asia on? Onko vähän turhaa kysellä?
Ihminen on vastuussa tekemisistään, niin vaikeaa kuin se nykyään onkin tajuta. Jos on ollut täydellisen tietämätön tapailukumppaninsa liitosta se on ainoa syy jolloin voi irtisanoutua pettämisestä. Jos tiedät ja silti menet, olet osasyyllinen. Se on väärin. Rehellisyyttä myös itseään kohtaan olisi myöntää asia, teki sitten mitä teki.
Vierailija kirjoitti:
kysyy vielä,että miten meinaatte nyt jatkaa eteenpäi? yhdessä vai erikseen?
Yhdessä tässä on jatkettu. Uskon (tai ainakin yritän) että mies on tosissaan mun kanssa ja katuu sekä on pahoillaan sekoilustaan.
Asia vaivaa minua edelleen paljon, koska kyseessä oli suhde, eikä satunnainen humalapano. Aika ajoin kaikki ahdistaa kovasti, ja luottamus on todella koetuksella. Välillä mietin myös, olenko täydellinen ääliö, kun annan tällaisen anteeksi.
Ap
En kyllä itse jatkaisi tuollaisen jälkeen. Luottamus on sentään kaiken perusta.
On inhimillistä tuntea vihaa. Olennaista on se, että et tee vihan kohteelle (naiselle) mitään. Kohdista se mieheesi. Vain hän on tähän syyllinen. Ellei sitten hänet aseella uhaten pakotettu sänkyyn toisen naisen kanssa....
Kohdista viha siihen, joka sinua petti, eli entiseen mieheesi. Hän oli sinun kanssasi suhteessa ja miehelläsi on varmasti aivot, joilla pystyi itse valita lähteekö toisen matkaan vai ei ja silloin vastuu on hänellä. Tiedä mitä on sepittänyt sille naiselle teidän tilanteesta. Päästä vihasta irti, se vain kuluttaa sinua itseäsi. Voit olla toisaalta myös kiitollinen naiselle, joka paljasti minkälaisen ihmisen kanssa olit yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
viattoman miehen peniksen kovettumaan ja käytti sitä hyväkseen miehen vastusteluista huolimatta. Voi mies parkaa, kun tuollaisen haukan kynsiin joutui. Ei se mies varmaan edes halunnut seksiä, mutta minkäs sille erektiolle voi..niitähän tunnetusti tulee varsinkin perheellisille miehille erityisesti silloin, kun miestä ei haluta.
Ihme ajatusmaailma. Miehesi on kuule ollut aivan yhtä syyllinen jos jotain on tehnyt, kyllä tuollaiseen soppaan aina kaksi tarvitaan...ja ehkä tämä nainen ei edes tiennyt sinusta?
Ja hänelle olen saanutkin annattaa päin naamaa, haukkua ja kirota ym. Mutta tälle naiselle en, ja sen takia kaikki viha velloo sisälläni. Ja takuulla tiesi olemassaolostani, ei epäilystäkään.
Mua niin ärsyttää, kun tiedän hänen olevan olemassa ja porskuttavan eteenpäin, liekö edes katunut että mihin sotki itsensä. Tuskin. Ja tämä ei siis poista mieheni osuutta asioihin, mutta inhoan silti tätä akkaa, en voi pitää viattomana pikku tyttösenä, jota pitäisi sääliä.
Ap
Eihän hän ole itseään mihinkään sotkenut, vain sinä olet sotkeutunut petturipuolison valhevyyhtiin. Enpä usko että tuota naista kiinnostaa sinun kihisevtä kiukkusi, ja mihin pidät ,tai et pidä häntä syyllisenä. Ole huoletta vihainen, mutta muista samalla että tuolla toisella naisella on ihan ikioma elämä johon sinä et kuulu yhtään tippaa, vaikka sinun mielestäsi tuo nainen olisikin nyt koko maailmasi.
Tosi luonnollista on minun mielestä tuntea vihaa sitä tuntematonta naista kohtaan. Ap:lla ei ole mitään lämpimiä tunteita (eikä negatiivisia ei tunteita ylipäätään) ollut kyseistä naista kohtaan, hän ei tunne tätä naista ja ensimmäinen ”kontakti” tähän naiseen on se, että mies jäi hänen kanssaan pettämisestä kiinni. Onhan tuo nyt ihan ymmärrettävää. Miehestään ap on välittänyt ehkä rakastanut. Kyllä ne myönteiset tunteet vähän laimentaa sitä vihaa, mikä petetyksi tulemisesta seuraa. Ihan luonnollista on, että se viha kohdistuu siihen naiseen kun ei siinä ole mitään muita tunteita laimentamassa sitä vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun kännihairahduksen vielä jotenkuten voisi sulattaa, mutta täytyy olla kyllä jotain perustavanlaatuista vikaa sekä parisuhteessa että miehessä, jos tuollaisen sivusuhteen pystyy väsäämään ja ylläpitämään. Ilmeisesti miestä ei ole haitannut täydellinen valheessa eläminen ja muna kovana työpaikan naisten perässä hiippailu. Mahtaa olla mahtava aviomies. Juu, ne on sellasia vahinkoja ja lipsahduksia nuo tarkoitukselliset pettämiset sivusuhteessa...mies parka, toinen nainen tuli ja käytti hyväkseen. Ja eihän sitä peenistä toki hallita voi, ei varsinkaan jos on perhettä ja pitkä suhde taustalla...
Mulle ei kelpaisi humala syyksi pettämiseen. Paitsi yhdessä tapauksessa: mies alkaisi absolutistiksi, jolloin kännipanoa ei voisi koksaan enää tapahtua. Muutenhan saisin joka kerta jännittää kun mies lähtisi johonkin oluelle, että siellä se ehkä taas kännipanee muita naisia. Noinkohan perus oluenystävä olisi valmis luopumaan olusistaan? ;)
Vierailija kirjoitti:
Sehän on maailman tosi, että varattu mies kiinnostaa, naiset on vaan sellaisia perushuoria luonteeltaan ja saavat siitä tyydytystä kun saavan jonkun omaa sisäänsä.
jotka osoittavat, että naisia kiinnostavat varatut miehet ihan biologisessa mielessä, koska se, että he ovat varattuja osoittaa, että heillä on ollut vientiä eli ovat ns. alfauroksia tiettyjen ominaisuuksiensa suhteen. Jos heillä on vielä lapsia, se osoittaa heillä olevan suvunjatkamiskykyä. Biologisessa mielessä naisen tulee "juoksuvaiheessa" paritella mahdollisimman monen alfauroksen kanssa turvatakseen osaltaan lasten saanti - ja ominaisuuksiltaan vieläpä "laadukkaiden lasten."
Päinvastoin. Naiselle on biologisessa merkityksessä ollut tärkeää etä hänellä on suojelija vierellä ihan vakituiseen, eli sellainen mies joka siihen kykenee. Ei montaa lasta olisi henkiin jäänyt jos aikoinaan olisi maailma pyörinyt niin kuin sinä väität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
viattoman miehen peniksen kovettumaan ja käytti sitä hyväkseen miehen vastusteluista huolimatta. Voi mies parkaa, kun tuollaisen haukan kynsiin joutui. Ei se mies varmaan edes halunnut seksiä, mutta minkäs sille erektiolle voi..niitähän tunnetusti tulee varsinkin perheellisille miehille erityisesti silloin, kun miestä ei haluta.
Ihme ajatusmaailma. Miehesi on kuule ollut aivan yhtä syyllinen jos jotain on tehnyt, kyllä tuollaiseen soppaan aina kaksi tarvitaan...ja ehkä tämä nainen ei edes tiennyt sinusta?
Ja hänelle olen saanutkin annattaa päin naamaa, haukkua ja kirota ym. Mutta tälle naiselle en, ja sen takia kaikki viha velloo sisälläni. Ja takuulla tiesi olemassaolostani, ei epäilystäkään.
Mua niin ärsyttää, kun tiedän hänen olevan olemassa ja porskuttavan eteenpäin, liekö edes katunut että mihin sotki itsensä. Tuskin. Ja tämä ei siis poista mieheni osuutta asioihin, mutta inhoan silti tätä akkaa, en voi pitää viattomana pikku tyttösenä, jota pitäisi sääliä.
Ap
Eihän hän ole itseään mihinkään sotkenut, vain sinä olet sotkeutunut petturipuolison valhevyyhtiin. Enpä usko että tuota naista kiinnostaa sinun kihisevtä kiukkusi, ja mihin pidät ,tai et pidä häntä syyllisenä. Ole huoletta vihainen, mutta muista samalla että tuolla toisella naisella on ihan ikioma elämä johon sinä et kuulu yhtään tippaa, vaikka sinun mielestäsi tuo nainen olisikin nyt koko maailmasi.
Sokeat vastailevat kymmenen vuotta vanhoihin juttuihin, vaikka jo aloitusviestistä näkee yhdellä vilkaisulla sen olevan ikivanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ilmiselvä toinen nainen tuo yllä olevan kirjoittanut henkilö. Sehän tuli selväksi, että toista naista ei kiinnosta miehen vakituisen kumppanin tunteet.. vai onko sittenkin niin, että ovat vähän sadismiin taipuvaisia nämä toiset naiset ja nauttivat kun saavat satuttaa muita ihmisiä. Kun täällä niin kiihkeästi aina kielletään, että toinen nainen ei syyllisty mihinkään jne. Ehkäpä sen kieltämisen taustalla on piilossa oleva sadismi, jota nämä naiset eivät halua itselleen itsessään myöntää.