Miksi suihkussa pissaaminen on epäsopivaa?
Mitä haittaa on jos pissaan suihkussa? Eikö ole ennemmin luontoa säästävää, että en sen yhden kerran käy vessassa ja vedä pönttöä ja tuhlaa siis vettä?
Kommentit (16)
on riski, että joku muu joutuu hetkellisesti tepastelemaan pissassa. Varsinkin, jos suihkut ovat ihan vierekäin. Kotona tuo ei haittaa ja mahdolliset roiskeetkin siivoaa sitten itse.
Av vain on täynnä niin degeneroituneita ihmisiä etteivät edes ymmärrä, että ensinnäkin pissa on steriiliä, eikä siihen astumisestakaan ole mitään haittaa ja toisekseen suihkussa pissaaminen on paljon ekologisempaa kuin se, että mentäisiin vessaan ja huuhdottaisiin se liru valtavan paperimäärän kera samaan viemäriin 10 litralla vettä.
Nämä ovat niitä samoja ihmisiä, jotka vaahtoavat ekologisuudesta kaikkialla muualla, mutta sitten kun joku kehtaa kyseenalaistaa heidän jokapäiväiset pitkät suihkusessionsa, vaatteiden vaihdon (ja pesemisen) joka päivä, lakananoiden ja pyyhkeiden alinomaisen vaihtamisen (ja pesemisen), hyvän ruoan heittämisen roskiin parasta ennen -päiväyksen vuoksi, samojen astioiden käyttämisen moneen kertaan, jne., niin kaikki muut ovatkin ällöttäviä ja yököttäviä.
Hyvä tapa on olla pissaamatta mihin tahansa. Jos esim. 4 hengen perhe jokainen käy päivittäin suihkussa ja lirauttaa lattialle alkaa se väistämättä haisemaan ajan myötä vaikka olisi kuinka steriiliä. Ja varsinkin urospuolisten ...
Ja se taas riippuu siitä, lasketaanko lattialle vettä vai ei. Jos lattailla on riittävästi vettä, ei pissa jää laatansaumoihin. Kuivalle laattalattialle ei tietenkään kannata pissata. Suihkussa ollessa kun seisoo lattiakaivon päällä ja on samalla suihkussa, niin taatusti menee viemäriin eikä jää saumoihin.
Kun heti tulee vettä päälle ja vielä shamppoo ja suihkusaippua vedet hetken kuluttua?
Ja nainen olen.
-ap
Vaikka laatat kestää sen, niin huokoinen saumausaine ei.
Vaikka laatat kestää sen, niin huokoinen saumausaine ei.
pissaa suoraan lattiakivoon?
-ap
Niin silloinhan suihkualuetta ei tarvitsisi koskaan pestä. Kyllä mä pesen ja huomaan jos on jäänyt pesemättä...
jos kerran teidän suihku alkaa haista???
Meillä on 5 lapsinen perhe ja meillä ei ole suihku koskaan haissut ja tiedän että muutkin siellä pissaa kuin minä.
Jos minä kusen kohti lattiakaivoa niin ei mulla se ainakaan mihinkään saunan oveen lennä.
Jos teilloä kuset lentää niin täytyy olla kyllä erikoinen anatomia.
Hyvä tapa on olla pissaamatta mihin tahansa. Jos esim. 4 hengen perhe jokainen käy päivittäin suihkussa ja lirauttaa lattialle alkaa se väistämättä haisemaan ajan myötä vaikka olisi kuinka steriiliä. Ja varsinkin urospuolisten ...
Mä pissaan suoraan viemäriin. Sen verran paljon vettä siihen päälle menee, ettei todellakaan jää mihinkään saumausaineeseen.
vaikka vedetään joka käynnin jälkeen. Pyttyä on pestävä sännöllisesti. Ja käyppä miesten yleisessä wc:ssä, haju saattaa olla melkoinen, vaikka paikkoja putsataan joka päivä.
Jos menen pesuhuoneeseen ja pissaan suoraa lattiakaivon kohdalla, niin ei roisku. Sitten avaan suihkun ja pissa huuhtoutuu pois.
-ap
eikä siitä ole mitään haittaa.
Mutta täällä av:llä olen saanut käsityksen, että niin ei sovi tehdä.
-ap
ainakin kotona omassa suihkussa, uimalassa ei ole niinkään sopivaa...
Ei pissaa ole tarkoitettu muualle kuin vessanpönttöön.