Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opet - kokeen valvominen unohtui :-(

Vierailija
20.11.2010 |

Olen opettaja ja tänään lauantaina oli koe, jota olis pitänyt olla valvomassa. Rehtori soitti aamulla, en huomannut, ja pari tuntia myöhemmin tajusin, että koevalvonta oli unohtunut :-(

Olen määräaikainen, tähänköhän se sopimuksen jatko kaatuu... Onko kenellekään käynyt vastaavaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis heti kun huomaa mokansa niin yhteys rehtoriin! Mutta jos et edes reagoi niin tuskin jatkavat sopimusta.

Vierailija
2/12 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta myöhäistähän se silloin oli :-( Kokeen olin onneksi jättänyt etukäteen valmiiksi printattuna, niin että koe saatiin tehtyä. Rehtori oli itse valvonut koetta.

Hän oli muutenkin koululla aamulla avaamassa ovet ym, eli käytännön seurauksia tästä oli vain se, että rehtorin täytyi olla n. 45 min pidempään koululla valvomassa koetta.

Pahoittelin asiaa todella vilpittömästi ja vannoin, että ei toistu. Mitään muuta en oikein voinut. Rehtori totesi, että jatkossa ei saa unohtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osoita vastuuntuntoa moinen. Valitan, mutta ei taida oikein olla jatkoon mahdollisuuksia, paitsi jos alasi opettajista on pulaa ja olet pätevä. Se on niin pienestä kiinni joskus.

Vierailija
4/12 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin oli äänettömällä, enkä siksi huomannut puhelua ennen kuin pari tuntia myöhemmin. Silloin soitin heti takaisin rehtorille.

Vierailija
5/12 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tosi pidetty opettaja ja saanut kiitettäviä arvioita sekä oppilailta että työnantajiltani vuosien varrella. Tämä oli 6 vuoden työkokemuksen jälkeen ensimmäinen vakava virhe :-(

Vierailija
6/12 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rehtori tuntee sinut jo usean vuoden ajalta ja olet tähän mennessä hoitanut tehtäväsi hyvin, niin tuskin hän rupeaa sinua yhden virheen takia vaihtamaan. Mutta jos olet ollut tuossa koulussa vasta tästä syksystä lähtien, niin sitten mahdollisuutesi ovat paljon huonommat.

Vierailija
7/12 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kerran nukkunut pommiin. Siltikin sain vakituisen työpaikan. Pääasia, että osoitat aidosti katuvasi töppiäsi ja näytät jatkossa, että hoidat työsi niin hyvin kuin pystyt.

Vierailija
8/12 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nyt ei tähän kaatuisi :-( Määräaikaisuuteni on sijaisuus, ja henkilö, jota sijaistan, on ilmoittanut, että ei tule takaisin. Eli ensi keväänä minut vakinaistetaan, jos vakinaistetaan.

Vierailija
9/12 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene maanantaina rehtorin luo ja pahoittele vielä tapahtunutta. Kysy, milloin voit korvata poissaolosi äläkä unohda sitä :)

ope

Vierailija
10/12 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan parasta!

Vierailija
11/12 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ny jokaiselle vahinkoja sattuu!! aika epäreiluu olis jos saisit fudut yms.

Vierailija
12/12 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan usko, kun kerran olet jo pari vuotta samassa työpaikassa ollut. Kaikille sattuu virheitä. Menet vain vielä pahoittelemaan ja kysyt voitko tehdä jotakin ylimääräistä. Tosin menetät varmaan yhden päivän palkan, joten siinähän se korvaus tulee jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme