Oletko kokeillut Power Balance ranneketta?
mitä mieltä?
Kommentit (32)
tottakai lihakset lämpenee ja venyy pidemmälle, mutta en ole 45min jumpan aikana saanut käsiä varpaisiin asti, ennen ranneketta, eli kyllä siinä jotain tapahtuu.
Ja kun etureittä pitää venyttää ja seisoa yhdellä jalalla, normaalisti huojun kun mikäkin, mutta nyt pysyin paikallani kun patsas!Ap
se ranneke ihme vehje! lol
Ja toimii. En tosin ole varma toimintamekanismista. Voipi liittyä itsesuggestioon, mutta en ole varma.
valehtelet herkkäuskoisuuttasi tai myyt itse tuota paskaa.
Vähänkin kouluja käyneelle on päivänselvää että kaikki tuollaiset tuotteet ovat huijausta.
Testasin äidin luona, ja tasapaino tosiaan pysyi pakkauksen ohjeen mukaisessa testissä paremmin. Nettisivuilla selostettiin jotain toimintaperiaatteesta, mutta en löytänyt viitteitä tieteellisiin tutkimuksiin, joista olisi selvinnyt enemmän.
En siis todella tiedä miksi toimii, se vain toimii (ainakin kokeiltaessa), ehkä pitäisi kokeilla vielä nuorallakävelyä sen kanssa.
Ja miksi hiivatissa pitää olla noin p.mäisen ilkeä että heti herjaa????
Ja toimii. En tosin ole varma toimintamekanismista. Voipi liittyä itsesuggestioon, mutta en ole varma.
Vähänkin kouluja käyneelle on päivänselvää että kaikki tuollaiset tuotteet ovat huijausta.Testasin äidin luona, ja tasapaino tosiaan pysyi pakkauksen ohjeen mukaisessa testissä paremmin. Nettisivuilla selostettiin jotain toimintaperiaatteesta, mutta en löytänyt viitteitä tieteellisiin tutkimuksiin, joista olisi selvinnyt enemmän.
En siis todella tiedä miksi toimii, se vain toimii (ainakin kokeiltaessa), ehkä pitäisi kokeilla vielä nuorallakävelyä sen kanssa.
jotain muutosta tuolla saadaan aikaan niin itsesuggestiollapa hyvinkin. Eikä sitten millään muulla.
Olen ilkeä, koska en voi millään uskoa että joku aikuinen ihminen kirkkain silmin väittää puhdasta humpuukia todeksi.
Esitteessä on vaikuttavia tietellisiä termejä kyllä peräkkäin mutta pitäisi nyt olla kaikille selvää mistä on kyse.
Tai no, sijoittihan moni Wincapitaakin...
Vähänkin kouluja käyneelle on päivänselvää että kaikki tuollaiset tuotteet ovat huijausta.Testasin äidin luona, ja tasapaino tosiaan pysyi pakkauksen ohjeen mukaisessa testissä paremmin. Nettisivuilla selostettiin jotain toimintaperiaatteesta, mutta en löytänyt viitteitä tieteellisiin tutkimuksiin, joista olisi selvinnyt enemmän.
jotain muutosta tuolla saadaan aikaan niin itsesuggestiollapa hyvinkin. Eikä sitten millään muulla.
Olen ilkeä, koska en voi millään uskoa että joku aikuinen ihminen kirkkain silmin väittää puhdasta humpuukia todeksi.
Esitteessä on vaikuttavia tietellisiä termejä kyllä peräkkäin mutta pitäisi nyt olla kaikille selvää mistä on kyse.Tai no, sijoittihan moni Wincapitaakin...
Niin silloinhan se toimii eikö niin? Ja minä en ole ostanut sellaista tai ostamassa, oli vain hauska kokeilla.
Puhdas humpuuki? Todista. Se voi olla huijausta, tai sitten ei. Ei voi tietää. Nettisivut olivat tosiaan aika karut, eikä niistä (ainakaan kun aikoinani selvittelin asiaa) löytynyt kunnollista selitystä miksi toimii, kaikilla tuntemillani, jotka sitä ovat kokeilleet, se _on_ toiminut. JA ei, en usko valmistajien selitykseen miksi se toimii, ehkä he ovat vain huomanneet että toimii, ja keksineet syyn päästään (tai kuulleet joltakulta muulta).
Tuo _ei_ oikeuta ilkeyttä tai valheellisia väittämiä, ihan vain tiedoksi.
PS. En sijoittanut Wincapitaan, enkä osallistunut vastaavaan myyntitoimintaan. Koulussa jo opetettiin, että tuon kaltasilla ei todellisuudessa rikastu ja ne ovat useimmiten (siis aina) huijausta.
Esitteessä on vaikuttavia tietellisiä termejä kyllä peräkkäin mutta pitäisi nyt olla kaikille selvää mistä on kyse.Tai no, sijoittihan moni Wincapitaakin...
Niin silloinhan se toimii eikö niin? Ja minä en ole ostanut sellaista tai ostamassa, oli vain hauska kokeilla.
Puhdas humpuuki? Todista. Se voi olla huijausta, tai sitten ei. Ei voi tietää. Nettisivut olivat tosiaan aika karut, eikä niistä (ainakaan kun aikoinani selvittelin asiaa) löytynyt kunnollista selitystä miksi toimii, kaikilla tuntemillani, jotka sitä ovat kokeilleet, se _on_ toiminut. JA ei, en usko valmistajien selitykseen miksi se toimii, ehkä he ovat vain huomanneet että toimii, ja keksineet syyn päästään (tai kuulleet joltakulta muulta).
Tuo _ei_ oikeuta ilkeyttä tai valheellisia väittämiä, ihan vain tiedoksi.
PS. En sijoittanut Wincapitaan, enkä osallistunut vastaavaan myyntitoimintaan. Koulussa jo opetettiin, että tuon kaltasilla ei todellisuudessa rikastu ja ne ovat useimmiten (siis aina) huijausta.
ihan samalla tavalla kuin ymmärrät että Wincapitan tyyppiset jutut ovat huijausta tulisi ymmärtää myös moisten "terveystuotteiden" olevan huijausta.
Esim termi "elektromagneettinen taajuus".
Jokainen sähköstä tietävä osaa heti sanoa että moista termiä ei edes ole olemassa.
Ja jos joku laite toimii jollain taajuudella -lähettää tai vastaanottaa- pitää siinä olla antenni ja virtalahde. Rannekkeessa ei moisia ole.
Ilkeys vaan tuppaa nousemaan pintaan kun haistan jotain huijaukseen liittyvää.
Toimintaperiaatteitteeksi väitetään (erikseen) kahta. Ensinnäkin väitetään, että perustuu chi-energiaan. Tämän väitteen tieteellinen puoli on hakusessa...
Toinen (hiukan uskottavampi), on se, että keho 'lähettää' tiettyä taajuutta, ja hologrammissa on ko taajuus (tjsp). Periaatteessa tässä on ainakin osa totta, sillä ihmisen lihakset väristessään (ja ne tekevät sitä aina kun eivät ole täysin rentoina) tosiaan 'lähettävät' ääniaaltoja alhaisella taajuudella (tähän meren äänen kuuleminen simpukasta perustuu). Mutta miten sama taajuus sopii hologrammiin... Se on iso kysymysmerkki.
Testien aikana (aivan tietynlaiset, ovat myyntipakkauksessa ja kait netissäkin) laite kyllä toimii, mutta mahdollista on, että toimiminen perustuu itse testeihin. En tosin ole varma miten, mutta tämä oli lukemissani keskusteluissa (parikin skeptikoiden keskustelua + muutama muu) usein ehdotettu teoria.
Mammat vääntää taas lauantai-illan ratoksi niin että tanner tömisee...
Olen viestissä 22 selvittänyt asiaa jonkin verran.
Lihakset tosiaan lähettävät ääniaaltoja, sitä ei voi kiistää, mutta rannekkeesta en tiedä lähettääkö se niitä vai ei. Pitäisi kokeilla.
Minun isoisoäitini sanoi viisaasti: jos et osaa sanoa mitään hyvää, älä sano mitään. Eli vaikka ilkeys nostaa päätään, niin kai aikuinen osaa kontrolloida mitä tulee kirjoitettua.
Lihakset tosiaan lähettävät ääniaaltoja, sitä ei voi kiistää, mutta rannekkeesta en tiedä lähettääkö se niitä vai ei. Pitäisi kokeilla.
Minun isoisoäitini sanoi viisaasti: jos et osaa sanoa mitään hyvää, älä sano mitään. Eli vaikka ilkeys nostaa päätään, niin kai aikuinen osaa kontrolloida mitä tulee kirjoitettua.
En aio ostaa enkä kokeilla, koska minulla nyt vaan on jo valmiiksi hyvä tasapaino :D
Esim. tämä asana on ollut minulle alusta asti helppo. Samalla olen ihmetellyt, kun paljon taitavammat joogit horjuvat siinä
http://www.ashtangayoga.info/practice/asana-sequences/primary-series-yo…
todistan: jotta ranneke voisi lähettää jotain, siinä pitää olla sekä virtalähde että antenni, kuten aiemmin kirjoitin.
Koska siinä ei näitä ole, se ei voi mitään lähettääkään.
Ja vaikka siihen pienellä paristolla toimiva lähetin asennettaisiinkiin, ei niin pienellä virtamäärällä olisi mitään vaikutusta yhtään mihinkään -hyvä että se saataisiin oskilloskoopilla mitatuksi.
Verkkovirralla saataisiin jotain aikaiseksi mutta olisiko sillä positiivisia vaikutuksia: kyseessä olisi jotain mikroaaltouunin tapaista.
Eli: huijausta.
Staattinen tasapaino minulla on (tutkittu) ikäisteni keskiarvoa huonompi, mutta liikkeessä taas parempi kuin keskiverto, johtunee kait laskettelusta ja jääkiekosta.
todistan: jotta ranneke voisi lähettää jotain, siinä pitää olla sekä virtalähde että antenni, kuten aiemmin kirjoitin.
Ja vaikka siihen pienellä paristolla toimiva lähetin asennettaisiinkiin, ei niin pienellä virtamäärällä olisi mitään vaikutusta yhtään mihinkään -hyvä että se saataisiin oskilloskoopilla mitatuksi.
Verkkovirralla saataisiin jotain aikaiseksi mutta olisiko sillä positiivisia vaikutuksia: kyseessä olisi jotain mikroaaltouunin tapaista.Eli: huijausta.
Orgaaninen materia lähettää myös, siksi ei kelpaa todisteeksi.
Jos se ei lähetä yhtään mitään, todistaa se vain että valmistajien tuo väite on valetta. Se ei selitä miksi se toimii, ja yleensä jos jokin toimii, sitä ei oikein voi kutsua sinänsä huijaukseksi.
MOT
Verkkovirralla saataisiin jotain aikaiseksi mutta olisiko sillä positiivisia vaikutuksia: kyseessä olisi jotain mikroaaltouunin tapaista.Eli: huijausta.
Orgaaninen materia lähettää myös, siksi ei kelpaa todisteeksi.
Jos se ei lähetä yhtään mitään, todistaa se vain että valmistajien tuo väite on valetta. Se ei selitä miksi se toimii, ja yleensä jos jokin toimii, sitä ei oikein voi kutsua sinänsä huijaukseksi.
MOT
mitä orgaaninen materia lähettää?
mitä orgaaninen materia lähettää?
orgaaninen materia lähettää minut drinksulle lähikuppilaan.
mitä mieltä?
on huijausta -tietenkin. Ajattele nyt itse!
Moisen myynnin pitäisi olla rikollista puuhaa vaikkei se minun onnestani olekaan pois että idiooteilta otetaan rahat parempaan talteen.
tottakai lihakset lämpenee ja venyy pidemmälle, mutta en ole 45min jumpan aikana saanut käsiä varpaisiin asti, ennen ranneketta, eli kyllä siinä jotain tapahtuu.
Ja kun etureittä pitää venyttää ja seisoa yhdellä jalalla, normaalisti huojun kun mikäkin, mutta nyt pysyin paikallani kun patsas!
Ap