Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kokeillut Power Balance ranneketta?

Vierailija
20.11.2010 |

mitä mieltä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toimii. En tosin ole varma toimintamekanismista. Voipi liittyä itsesuggestioon, mutta en ole varma.

valehtelet herkkäuskoisuuttasi tai myyt itse tuota paskaa.

Vähänkin kouluja käyneelle on päivänselvää että kaikki tuollaiset tuotteet ovat huijausta.

Vierailija
22/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarkoitus?

vaan Googlaa tuota! Älä! ÄLÄ!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nämä erilaiset rannekkeet keräävät eri muodoissaan tyhmiltä rahaa vuodesta toiseen.

Samoin kuin puhelimiin liimattavat, sähkömagneettista säteilyä estävät tarrat tai vaikkapa autoihin liimailtavat hirvipillit.

Pakko kai niitä tyhmiä on silti riittää, kun tarjontaakin riittää. Ei niitä huvikseen esillä pidetä.

Vierailija
24/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarkoitus?

vaan Googlaa tuota! Älä! ÄLÄ!!!!

Vierailija
25/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä vaan vahingossakaan vastaa kysymykseen! ÄLÄ! ÄLÄ!

kirjoittaisin pitkät pätkät tekstiä vaikka löytäisit sen Googlesta parissa sekunnissa ihan itsekin?

Saat itse luvan nähdä sen verran vaivaa. Lapsena ehkä kaikki on kannettu valmiina eteesi, minä en moiseen rupea.

Vierailija
26/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaisin pitkät pätkät tekstiä vaikka löytäisit sen Googlesta parissa sekunnissa ihan itsekin?

Saat itse luvan nähdä sen verran vaivaa. Lapsena ehkä kaikki on kannettu valmiina eteesi, minä en moiseen rupea.

Ei mua nyt niin kovasti kiinnosta että lähtisin sitä googlettamaan. Mutta ajattelin kysäistä sitä tässä ketjussa jos joku ystävällinen sielu olisi halunnut siihen vastata.

Mä hyppään nyt ketjusta toiseen ja välillä kerkeän jo unohtaa mitä on tullut luettua ja mihin vastattua.

Mutta joo, viestisi oli selvä. Sä et moiseen vaivaudu vastaamaan, ole sitten vastaamatta, ihan sama mulle, edelleenkään en lähde googlettamaan, niin paljon ei kiinnosta. Lähden tästä ketjusta pois ja hyppään seuraavaan ketjuun.

Hyvää ja parempaa päivänjatkoa sullekin!

Vierailija
27/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua nyt niin kovasti kiinnosta että lähtisin sitä googlettamaan. Mutta ajattelin kysäistä sitä tässä ketjussa jos joku ystävällinen sielu olisi halunnut siihen vastata.

Mä hyppään nyt ketjusta toiseen ja välillä kerkeän jo unohtaa mitä on tullut luettua ja mihin vastattua.

Mutta joo, viestisi oli selvä. Sä et moiseen vaivaudu vastaamaan, ole sitten vastaamatta, ihan sama mulle, edelleenkään en lähde googlettamaan, niin paljon ei kiinnosta. Lähden tästä ketjusta pois ja hyppään seuraavaan ketjuun.

Nyt se nirppanokka ei leiki enää meidän kanssa...

Toki moinen on ymmärrettävää: Googlea on TOSI vaikea käyttää eikä se mitään löydä:)

Vai eiks Google niinku oo "sun juttu"?

Vierailija
28/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se nirppanokka ei leiki enää meidän kanssa...

Toki moinen on ymmärrettävää: Googlea on TOSI vaikea käyttää eikä se mitään löydä:)

Vai eiks Google niinku oo "sun juttu"?

Vierailija
29/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hillut ketjussa jonka aihe ei sinua edes kiinnosta...

Vierailija
30/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hillut ketjussa jonka aihe ei sinua edes kiinnosta...

Mä käsittääkseni jo kerran vastasin että ohimennen kysäisin ja availen näitä ketjuja sikinsokin. Aina välillä tää osuu silmään ja taas avaan, nyt ihan mielenkiinnosta kun tää yks hyökkäs mua vastaan niin kovin, ihan kuin olisin häntä jotenkin loukannut?

Että sellasta!

Vierailija
31/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellakin toimi.

jos ei ole kokeillut, turha tulla sanomaan että humpuukia.

koitin venytellä käsiä varpaisiin eikä ylttynyt, laitoin rannekkeen ja kokeilin hetken päästä uudestaan niin sormet meni heittämällä varpaisiin!

ihanaa kun nyt käy jumpassa ja loppuvenytyksissäkin venyy johonkin!

ap

Vierailija
32/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellakin toimi.

jos ei ole kokeillut, turha tulla sanomaan että humpuukia.

koitin venytellä käsiä varpaisiin eikä ylttynyt, laitoin rannekkeen ja kokeilin hetken päästä uudestaan niin sormet meni heittämällä varpaisiin!

ihanaa kun nyt käy jumpassa ja loppuvenytyksissäkin venyy johonkin!

ap

paskaa...

Tottakai ensimmäinen yritys kävi ihan venyttelystä, tottakai tulos tällöin paranee. Ajattele nyt!