Oletko kokeillut Power Balance ranneketta?
mitä mieltä?
Kommentit (32)
että nämä erilaiset rannekkeet keräävät eri muodoissaan tyhmiltä rahaa vuodesta toiseen.
Samoin kuin puhelimiin liimattavat, sähkömagneettista säteilyä estävät tarrat tai vaikkapa autoihin liimailtavat hirvipillit.
Pakko kai niitä tyhmiä on silti riittää, kun tarjontaakin riittää. Ei niitä huvikseen esillä pidetä.
Äläkä vaan vahingossakaan vastaa kysymykseen! ÄLÄ! ÄLÄ!
kirjoittaisin pitkät pätkät tekstiä vaikka löytäisit sen Googlesta parissa sekunnissa ihan itsekin?
Saat itse luvan nähdä sen verran vaivaa. Lapsena ehkä kaikki on kannettu valmiina eteesi, minä en moiseen rupea.
kirjoittaisin pitkät pätkät tekstiä vaikka löytäisit sen Googlesta parissa sekunnissa ihan itsekin?
Saat itse luvan nähdä sen verran vaivaa. Lapsena ehkä kaikki on kannettu valmiina eteesi, minä en moiseen rupea.
Ei mua nyt niin kovasti kiinnosta että lähtisin sitä googlettamaan. Mutta ajattelin kysäistä sitä tässä ketjussa jos joku ystävällinen sielu olisi halunnut siihen vastata.
Mä hyppään nyt ketjusta toiseen ja välillä kerkeän jo unohtaa mitä on tullut luettua ja mihin vastattua.
Mutta joo, viestisi oli selvä. Sä et moiseen vaivaudu vastaamaan, ole sitten vastaamatta, ihan sama mulle, edelleenkään en lähde googlettamaan, niin paljon ei kiinnosta. Lähden tästä ketjusta pois ja hyppään seuraavaan ketjuun.
Hyvää ja parempaa päivänjatkoa sullekin!
Saat itse luvan nähdä sen verran vaivaa. Lapsena ehkä kaikki on kannettu valmiina eteesi, minä en moiseen rupea.Ei mua nyt niin kovasti kiinnosta että lähtisin sitä googlettamaan. Mutta ajattelin kysäistä sitä tässä ketjussa jos joku ystävällinen sielu olisi halunnut siihen vastata.
Mä hyppään nyt ketjusta toiseen ja välillä kerkeän jo unohtaa mitä on tullut luettua ja mihin vastattua.Mutta joo, viestisi oli selvä. Sä et moiseen vaivaudu vastaamaan, ole sitten vastaamatta, ihan sama mulle, edelleenkään en lähde googlettamaan, niin paljon ei kiinnosta. Lähden tästä ketjusta pois ja hyppään seuraavaan ketjuun.
Nyt se nirppanokka ei leiki enää meidän kanssa...
Toki moinen on ymmärrettävää: Googlea on TOSI vaikea käyttää eikä se mitään löydä:)
Vai eiks Google niinku oo "sun juttu"?
Saat itse luvan nähdä sen verran vaivaa. Lapsena ehkä kaikki on kannettu valmiina eteesi, minä en moiseen rupea.Ei mua nyt niin kovasti kiinnosta että lähtisin sitä googlettamaan. Mutta ajattelin kysäistä sitä tässä ketjussa jos joku ystävällinen sielu olisi halunnut siihen vastata.
Mä hyppään nyt ketjusta toiseen ja välillä kerkeän jo unohtaa mitä on tullut luettua ja mihin vastattua.Mutta joo, viestisi oli selvä. Sä et moiseen vaivaudu vastaamaan, ole sitten vastaamatta, ihan sama mulle, edelleenkään en lähde googlettamaan, niin paljon ei kiinnosta. Lähden tästä ketjusta pois ja hyppään seuraavaan ketjuun.
Nyt se nirppanokka ei leiki enää meidän kanssa...
Toki moinen on ymmärrettävää: Googlea on TOSI vaikea käyttää eikä se mitään löydä:)
Vai eiks Google niinku oo "sun juttu"?
hillut ketjussa jonka aihe ei sinua edes kiinnosta...
Mä käsittääkseni jo kerran vastasin että ohimennen kysäisin ja availen näitä ketjuja sikinsokin. Aina välillä tää osuu silmään ja taas avaan, nyt ihan mielenkiinnosta kun tää yks hyökkäs mua vastaan niin kovin, ihan kuin olisin häntä jotenkin loukannut?
Että sellasta!
ja todellakin toimi.
jos ei ole kokeillut, turha tulla sanomaan että humpuukia.
koitin venytellä käsiä varpaisiin eikä ylttynyt, laitoin rannekkeen ja kokeilin hetken päästä uudestaan niin sormet meni heittämällä varpaisiin!
ihanaa kun nyt käy jumpassa ja loppuvenytyksissäkin venyy johonkin!
ap
ja todellakin toimi.
jos ei ole kokeillut, turha tulla sanomaan että humpuukia.koitin venytellä käsiä varpaisiin eikä ylttynyt, laitoin rannekkeen ja kokeilin hetken päästä uudestaan niin sormet meni heittämällä varpaisiin!
ihanaa kun nyt käy jumpassa ja loppuvenytyksissäkin venyy johonkin!ap
paskaa...
Tottakai ensimmäinen yritys kävi ihan venyttelystä, tottakai tulos tällöin paranee. Ajattele nyt!
valehtelet herkkäuskoisuuttasi tai myyt itse tuota paskaa.
Vähänkin kouluja käyneelle on päivänselvää että kaikki tuollaiset tuotteet ovat huijausta.