G: Moneltako heräsit tänä aamuna? Mihin heräsit?
Minä aloitan...klo:6.15.kun alkoi meteli kuulumaan pinnasängystä. Yleensä nukkuu seiskaan asti vaan nyt ei, hohhoijaa...
Kommentit (32)
sitä ennen pariinkin otteeseen samaisen lapsen yskään. Joskus olisi kiva saada nukkua esim. klo seitsemään asti.
Kun lapsi okseni yön ekat lakanat. Toiset menivät joskus kuuden huitteilla. Onneksi sen jälkeen saatiin pari tuntia unta ennen uusia yrjöjä.
tyttö 6v kömpi väliin n. 10 minuuttia myöhemmin ja lastenohjelmien alkamisen jälkeen pääsin taas unten maille. Sitten yhdeksän aikaan uudestaan hereille kun tyttö tuli herättämään.
En tiedä mitä kello oli koska nukahdin heti uudelleen. Tokan kerran heräsin puol kahdeksalta siihen kun mies oli lähdössä töihin mutta tuli herättämään mut kun oli asiaa päivästä. Taas sen jälkeen nukahdin ja heräsinh klo 10:nen ja sitten nousinkin jo ylös.
Mä en tiedä monelta meidän nuorempi on herännyt, on koululainen, mutta hereillä oli kun nousin. Teini nousi äsken ylös!
kun ystävältäni tuli viesti, että heille oli syntynyt aamuyöllä poika. Mukava herätys!
Heräsin kuopuksen puheripuliin muutamia kertoja aamuyöllä ja mies nousi lopulta hoitamaan lapsia klo. 7:20.
Säpsähtelin aamulla unestani aina silloin tällöin perheeni elämisen ääniin. Lopulta heräsin ihmeelliseen tömähtelyyn joka selvisi sämpylätaikinaksi, jota mieheni valmisti keittiössä :)
siihen, että mies toi aamiaisen vuoteeseen. kahvia, tuoremehua, munia, pekonia, makkaraa ja papuja. :)
kun pinnasängystä kuului äiti! Sanoin, että nukutaan vielä, kun en tiennyt, kuinka paljon kello oli, mutta sitten kuului pinniksestä vuorostaan isi! Kysyin vieressä olevalta mieheltä kelloa ja se olikin jo aika paljon.
Mukava oli nukkua noin pitkään, kun arkiaamuina on herättävä aina jo klo 7, että ehtii tehdä aamutoimet ennen lapsen heräämistä.
Käytettiin tilaisuutta hyväksi ja rakasteltiin.Mies nousi sitten muksun kanssa leikkimään ja minä sain vielä nukkua pari tuntia rauhassa, ihanaa.. No olenkin ollut muuten tällä viikolla se, joka lapsen kanssa aikaisemmin nousee.
kun kaksivuotias oli kömpimässä pois perhepetistä ja supatteli: "Nyt herätään ja mennään puuron keittoon." Tönin sitten miehen hereille (oli hänen vuoronsa herätä) ja jatkoin itse unia klo 9.30 asti :)
ku mies tuli töistä kotiin ja poika tuli huutelee iltapalaa (ei ymmärrä käsitettä aamupala)