Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän nuorimmalla todettiin koira-allergia=(

Vierailija
19.11.2010 |

Meillä ihana vuoden ikäinen narttukoira, josta nyt pitää luopua. ITKETTÄÄ ihan hitosti ja olen vielä kaikenlisäksi töissä:´(((

Olen ihan jumissa, en edes tiedä miten etenen... laitoin joitakin ilmoituksia nettiin, jossa ilmoitan, että myydään koira, mutta ostaako kukaan edes noin isoa koiraa... huoh=(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

altistamalla allergeenille, päin vastoin.

Tietysti eläimestä pitää luopua, jos oireet on vakavat (kuten ap:n lapsella), mutta jos ei ole oireita tai ne ovat lieviä, voi lemmikin pitäminen olla jopa suositeltavaa.

Näin käynyt minulla itselläni kun allergiasta huolimatta en suostunut luopumaan kissoistani...

Vierailija
22/27 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

altistamalla allergeenille, päin vastoin.

Tietysti eläimestä pitää luopua, jos oireet on vakavat (kuten ap:n lapsella), mutta jos ei ole oireita tai ne ovat lieviä, voi lemmikin pitäminen olla jopa suositeltavaa.

ilman LUOTETTAVAA koululääketieteeseen perustuvaa lähdettä. Siedätyshoidot eivät toimi edes kaikkiin allergiatyyppeihin, puhumattakaan että toimisivat kaikilla ihmisillä. Jatkuva esimerkiksi ihottuma tai limakalvojen ärsytystila altistaa allergikon pahoille lisäsairauksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oikeasti saa hankalia oireta eläimistä ei tasan tarkkaan parane sillä, että eläintä kotona pidetään ja toivotaan, että ikä tekee tehtävänsä ja "siedätys" tepsii. Siedätys tarkoittaa altistamista pienen hetken ja silloin tällöin.

Miettikää hyvät vanhemmat onko sen lapsen elää elämisen arvoista koiran kanssa, jos pitää kokoajan kutista, olla räkätaudissa ja ottaa paljon lääkkeitä vain sen vuoksi, että se koira on niin ihana.

Itsellä kaksi voimakkaasti eläinallergista lasta ja ei oikeasti naurata silloin kun lapset ovat olleet tekemisissä hetkenkään eläimien kanssa.

Vierailija
24/27 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun appivanhemmilla on molemmilla paha astma, anopilla on kerran ollut jopa hengenlähtö lähellä astmakohtauksen takia.

Heillä on välillä ollut koira ja välillä ei, ja heidän kokemuksensa mukaan elämä on paljon helpompaa silloin kun koira on talossa. Koiran jatkuva lievä altistus tasaa muita ärsykkeitä ja esim. siitepölyn ärsytys ei tunnu yhtä vahvana, kun "Musti" vähän ärsyttää joka päivä.

Mitä oireita lapsesi saa? Jos ne ovat lieviä, en menisi heti pistämään koiraa pihalle, sillä allergiat voivat mennä ohitsekin kasvavalla lapsella. Näin kävi meillä. T:allerginen äiti ja allerginen lapsi ja koira talossa :)

Et sitten taida tietää sitä, että allergiasta voi kehittyä astma, jos altistus vain jatkuu? Hieman liian korkea hinta vain siitä, että piski piti pitää talossa.

Äidilläni on krooninen astma, joka puhkesi aikoinaan minun lemmikkijyrsijäni vuoksi. Omalle lapselleni en varmasti halua samaa. Toisaalta en haluaisi koiraa viedä piikillekään. ap

Tuttavani perheessä pidettiin aikoinaan kahta kissaa "lievistä" allergiaoireista huolimatta ja aikuisena (kolmikymppisenä) puhkesi sitten paha astma, vaikkei lemmikkejä hänellä ollutkaan.

Moni ei tule ajatelleeksi, että astma on hengenvaarallinen sairaus, siihen voi kuolla ja kuoleekin vuosittain ihmisiä.

Ei pidä ehdoin tahdoin leikkiä terveydellään.

Vierailija
25/27 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mul kyl koiraakaan ole mut isovanhemmil on ja sit ois taas yks hyvä syy lisää olla käymättä siellä.

Vierailija
26/27 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta altistamisesta, kotonamme oli kissoja noin 15 vuotta atooppisesta ihottumastani huolimatta, sitten kun ihottuma syöpyi niin syvälle etten voinut suoristaa jalkojani ja mennä kouluun pariin viikkoon niin minut tohdittiin viedä allergiatesteihin ja olin sen enimmäismäärän allerginen lähes kaikille elukoille. Olin minä toki aiemminkin lääkärissä käynyt mutta ilmeisesti allergiatestejä ei oltu tehty tai vanhempani ei välittäneet niistä. Nyt olen yli kaksikymppinen eikä mulla ole ollut elukoita moneen vuoteen eikä ihottumaakaan.

Vierailija
27/27 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä www.Kodinvaihtajat.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme