Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näky koulun pihalla tänään.

Vierailija
18.11.2010 |

Olin lastani hakemassa koulusta. Niin eräs toinenkin äiti. Tämä toinen äiti oli niin laitettu. Tukka laitettu ja meikki vimpan päälle. Kauniit ja tyylikkäät vaatteet. Hienolla ja uuden karhealla mersulla oli. Vaan missä vaatteissa hänen lapsi olikaan. Reppanalla ohuen ohut takki päällä. Erittäin kulahtanut na nuhjaantunut. Sellainen hailakan periskan värinen ja voimakasta kuviointia hihoissa. Oli reppana niin viluisen oloinen.

Luulisi, että olisi mahdollisuuksia vatetta lapsi hieman paremmin ja enempi sään mukaisesti.

Autoon ja äitiin on rahaa ilmeisesti, mutta ei jälkikasvuun. Ei ole ensimmäinen kerta, kun näen heidät.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tamineet päälleen ja auto oli muisto entisestä avioliitosta. Ihmekös tuo jos lapsi kulkee kirpputorikamppeissa.

Vierailija
2/6 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä "tuhlaisin" vieraisiinkin lapsiin jos vaan ois varaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli varmaan uraäiti? Yleensähän täällä on mollattu säälittävät kotiäidit, jotka kyllä pukevat lapsensa viimeisen päälle, mutta itse kulkevat kulahtaneissa verkkareissa tukka huonosti. Ylipainoisiakin ovat.

Vierailija
4/6 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsilla muutaman euron kirppiskamaa.

Ihan siitä syystä, että me ollaan köyhiä, mutta itse en kasva suuntaan enkä toiseen, joten ostan itselleni laatumerkin takin, housut ja kengät, joita sitten käytänkin vuosikausia.

Lapset on asiallisesti (ihan lämpimät, ehjät ja jopa kutakuinkin trendikkään väriset vaatteet) puetut, vaikka ulkokamppeet ovatkin maksaneet vain n. 10,-/tenava.

En mä mitään mautonta ilmaiseksikaan heille päälle pantavaksi ota, vaikka halvalla mennäänkin.

Vierailija
5/6 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljolti kirpparivaatteisiin, lämpimästi ja siististi tosin ja itse kuljen kalliimmissa vaatteissa. Toki ostan merkkivaatetta välillä lapsillekin, mutta kasvavat niin nopeasti ja poikia kun ovat eivät ole yhtään kiinnostuneita siitä mitä päällensä pukevat.

Vierailija
6/6 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja lapsi saapuivat päiväkodin kevätjuhlaan niin, että äiti oli oikein huolella laitettu ja lapsella likaiset kolitsihousut ja sukat, nuhjunen paita ja tukka kampaamatta silmillä. Tuo oikeasti pisti silmään, ja se on ainut kerta kun niin on käynyt. Harmitti lapsen puolesta.