Mua ärsyttää kun mies on seurassa ujo maahantuijottelija.
Ja puhuukin niin hiljaa, että mun pitää tulkkina toimia.
Eikä äidilleensäkkään uskalla sanoa vastaan.
Kommentit (24)
ensimmäisen lapsemme synnytyksessä. Jopa niin paljon, etten itse synnyttämiseen juuri pystynyt keksittymään.
En sitten kyllä toisen lapsemme synnytykseen miestä kivireeksi mukaan huolinutkaan ja meni paljon paremmin, kun ei tarvinnut pelätä milloin se nurkassa huokailija ja käsiinsä tuijottelija pyörtyy.
Normaalielämässä mies on ihan kohtalaisen reipas, tosin mallia perseellepotkittava jos asiat pitää tehdä vauhdilla ja muuten rivakkaalla otteella. ap
minut kohdatessaan nainen jähmettyi kävelemään paikoilleen (melko kummallinen näky) ja hymyili leveästi, ivan sävy sinne hymyyn pyrkien. Mielipuolisen näköistä ja vähän surkuhupaisaakin. En oikein tiedä yrittikö hän viestittää jotakin omituisella käytöksellään vai oliko tarkoitus huomioida minut kohtealiaasti. Selväksi tuli ainakin se, etten ole hänelle merkityksetön.
Oletko huomannut, että mitä jäykempi tilanne sitä enemmän naiset vetää hymyä korviin?
Olen huomannut miesystäväni ujouden ja epävarmuuden sosiaalisissa tilanteissa vasta pitkän ajan jälkeen, koska kahden kesken hän on ihan erilainen kuin isommassa seurassa. Kaipaisin sellaista miestä joka olisi rohkea ja sosiaalinen ja voisi tukea minua eikä toisin päin! Harmittaa. En voi ottaa miesystävää esimerkiksi työpaikan avec-tilaisuuksiin, koska minua hävettää esitellä tuollaista miestä joka on, maahantuijottelija.
Nämä on hauskoja:)