Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää, miehen sisko tekee ohareita joka kerta

Vierailija
18.11.2010 |

Taas hänen piti tänään tulla käymään, mut yllättäen tulikin niin kiire, ettei ehdikään. Onneksi olen oppinut olemaan etukäteen sanomatta lapselle, että täti tulee käymään, kun ei se koskaan kuitenkaan tule, vaikka lupaa.

No, onneksi kyseessä ei ole lapsen isä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina täällä parjataan jotakuta miehen siskoa.

Vierailija
2/6 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun siskoni on kyllä aika persoonallinen tapaus. Toivottavasti hän kuitenkin on yhtä ystävällinen uudelle tyttöystävälleni kuin minulle...

Vierailija
4/6 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee ohareita. Itse soittaa ja kysyy voiko tulla kylään tunnin kuluttua, sitten ei tulekaan. Saattaa laittaa viestiä että tulee huomenna kun tänään ei ehtinytkään, muttei saavu silloinkaan. Kolmantena päivänä vihdoin tulee ja kahvipöydässä kysyy eikö ole mitään pullaa tarjolla. No eipä osteta hänen vierailujaan varten koska ei tule kuitenkaan silloinkuin aikoo. Enkä halua pantata pullapussia montaa päivää kaapissa odottamassa milloin herra vihdoin suvaitsee saapua.

Vierailija
5/6 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohden sanoin, että sisko on kamala? Tykkään hänestä kovasti, pasi samoin, siksi nuo oharit juuri tuntuvatkin niin ikäviltä.

ap

Vierailija
6/6 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harmitti mutta nyt jo tietää ettei sovitut tapaamiset koskaan toteudu, hänen lapsensa sairastuvat sopivasti tai sitten ilman selitystä "unohtaa". Paras selitys oli ettei halunnut häiritä minua kun perui yhteisen viikonloppumenon. Häiritä, kun yhdessä oltiin tapaamisesta sovittu ???

Kai se jollekin on elämäntapa?