Jos Eva Longoriaakin petetään
niin mitä mahdollisuuksia meillä tavismammoilla on? Tai miten umpityhmä miehen pitää olla, että pettää esim. Ruotsin prinsessa Madeleinea?? Mä en tajuu miehiä.
Kommentit (46)
Jommasta kummasta pitää siis tinkiä, vai olenko väärässä?
Ei komea petä sen helpommin kuin rumakaan. Rumillekin löytyy paljon ottajia, varsinkin jos on rahaa ja oma vaimo on kaunis.
Ei komea petä sen helpommin kuin rumakaan. Rumillekin löytyy paljon ottajia, varsinkin jos on rahaa ja oma vaimo on kaunis.
En tule koskaan ottamaan miestä, joka ei oikeasti usko Jeesukseen. Uskovan miehen kanssa ei voi pettyä!
Kun ei se edes ole kaunis. Se toinen nainen sen sijaaan on.
Sinuun?
mistään näennäisestä uskovaisuudesta.
En tule koskaan ottamaan miestä, joka ei oikeasti usko Jeesukseen. Uskovan miehen kanssa ei voi pettyä!
Uskovat pettävät kaksinaismoralistisessa tekopyhyydessään ihan yhtä lailla, mikä ei toki ole ihme, jos Raamattua lukevat. Siinä se vasta väkivaltaa ja seksiä vilisevä romaani on:)
useimmilla rumilla ei ole rahaa tai kaunista vaimoa eikä näin ollen lainkaan yhtä paljon mahdollisuuksia pettää kuin komealla. Ruma joutuu varta vasten iskemään epätoivoisesti toisia naisia, komealle tulee tarjottimella toistaan kauniimpia naisia. Ruman on siis helpompi pitää luonteensa lujana kuin komean.
Nimittäin naisen sokea ja silmät ummistava usko siihen, että mies ei petä eikä ole pettänyt - á la Victoria Beckham.
miehet ovat niin luontaisia pettäjiä, voin ehkä paljastaa, että eroni jälkeen kolme varattua naista on ehdottanut minulle seksisuhdetta. Lisäksi kaksi näistä kolmesta ei kieltäytymiseni jälkeen ole uskonut kuulemaansa.
Ehkä se on niin, että naisella se, että antaa pakit omalle miehellensä kerran päivässä riittää vakuuttamaan, että on kaikkien haluama seksi papitar.
Erosin puolitoista vuotta sitten, enkä todellakaan sotkeudu mihinkään varattuihin naisiin.
Mutta komea tietää olevansa komea ja jos parisuhde on kunnossa, niin miksi lähtisi merta edemmäs kalaan. Sen sijaan ruman itsetuntoa hivelee kaikki naisten huomion osoitukset ja lähtee siksi tyylittöminen naikkosten matkaan.
Rikkaat voivat olla kaikessa rauhassa rumia, seuraa riittää silti, kuten vaikka Hjallikselle.
t. 28 taisin olla.
ja löpön.
Kaikenlaiset ihmiset pettävät. Pettäjistä löytyy niin miehiä, kuin naisiakin, on uskovaista ja rumia ja kauniita ja kauniiden miehiä ja vaimoja, ihan kaikenlaisia ihmisiä siinä joukossa.
niin mitä mahdollisuuksia meillä tavismammoilla on? Tai miten umpityhmä miehen pitää olla, että pettää esim. Ruotsin prinsessa Madeleinea?? Mä en tajuu miehiä.
taidat olla vielä ihan lapsen kengissä.
avioliittoa se Kalle Kustaa heilasi sen toisen naisen kanssa. Kerkeskö niillä olla jo lapsia?
siis silvialla ja Kallella.
sitä varmemmin mies pettää (jonkun rumiluksen/tyylittömän hutsun kanssa). Kaikkia maailman kaunottaria on petetty, koska mies ei ajan mittaan kestä sitä, että vaimo saa niin paljon huomiota. Mies alkaa tuntea olonsa epävarmaksi ja kokeilee, käykö flaksi. Ja flaksihan tietenkin käy, koska aina riittää kateellisia/wanna-be'itä, jotka kuvittelevat, että panemalla kaunottaren miestä, he itse ovat/muuttuvat itseasiassa kauniimmiksi kuin Cindy tai Eva.
Mä tiedän monta tapausta, jossa mies on pettänyt "alempitasoisen" naisen kanssa. Eli vaimo on kaunis, älykäs ja mukava - ja miehellä on sitten joku pikkusuttura panopuuna.
Yleensä se petetty vaimo ei ole mikään ruma pirttihirmu, vaan päinvastoin. Mutta näinhän sitä sanotaankin, että pettäjillä on huono itsetunto. Siihen mä uskon, kun katson näitä tietämiäni tapauksia.
Mies on keskimäärin naista moraalittomampi. Katsotaan vaikka vankilaan joutuneiden määrää: miehet ovat heikkoja. He tekevät rikoksia paljon enemmän kuin naiset. Kaikkien tilastojen mukaan miehet myös pettävät suhteissaan naisia enemmän, vaikka naisetkin pettävät paljon. Kuitenkin suurin osa ihmisistä kykenee halutessaan sitoutumaan ja haluaakin sitoutua toiseen ihmiseen niin, ettei käy vieraissa.
Pettäminen ei ole koskaan petetyn syy.
mut onko Evaakin siis petetty? Ja juuri tämän uuden miehensä (mikälie koripalloilija) toimesta??
Ehkä sitä vois kuvitella, että miehellä olis arvot jotenkin kohdillaan uskonsa vuoksi, mutta ei se mitään vaikuta. Nähty on. Samanlaisia pettäjiä niissäkin on.
taitaa kyllä olla avoin avioliitto, näin olen joistain haastatteluista ymmärtänyt.