Miten joku jaksaa kattoo sitä helkutin BB ohjelmaa??????
Se on ihan perseestä koko sarja!!!
Tuon ohjelman tuijottajilla ei ole sitten laisinkaan omaa elämää, jossa ei tapahdu yhtikäs mitään!! Istutte siis 24/7 neljän seinän sisällä, odottamassa BB:tä jos sais vähän normi viihdettä elämään...
Kommentit (17)
JOtain WT-porukkaa lyöty samaan kämpäään ja kuvataan, ihan mahtavaa viihdettä... Toinen yhtä urpo ohjelma on Salatut elämät, ei hemmetti pitää olla oiekasti tyhmä, jos noita katsoo.
JOtain WT-porukkaa lyöty samaan kämpäään ja kuvataan, ihan mahtavaa viihdettä... Toinen yhtä urpo ohjelma on Salatut elämät, ei hemmetti pitää olla oiekasti tyhmä, jos noita katsoo.
:D
kun tiedät millainen se on. ;)
En istu neljän seinän sisällä, koska katson OHJELMAA enkä 24/7:aa. Se vie 45 minuuttia vuorokaudestani, yli 23 tuntia jää muulle elämälle.
Mä olen tullut siihen tulokseen että se tunti on paljon kehittävämpää pyöriä tällä palstalla, oikei sivistyksen kehto!
kun tiedät millainen se on. ;) En istu neljän seinän sisällä, koska katson OHJELMAA enkä 24/7:aa. Se vie 45 minuuttia vuorokaudestani, yli 23 tuntia jää muulle elämälle.
minullakin. Muutenkin kummastuttaa nämä katselijoiden haukkujat. Toiset ihmettelevät, miten kukaan jaksaa katsoa toisten örvellystä päivästä toiseen (vaikka sitä örvellystä on ehkä kerran viikossa muutama minuutti) ja sitten taas toiset tietävät kummasti kenen sormet ovat olleet kenenkin sisällä.
Onko siinä siis joku juju, jota mä en vaan pysty ymmärtämään? Eilen katsoin ja yritin ymmärtää. En ymmärtänyt. Tunsin itseni tooosiii TYHMÄKSI ja panin telkkarin kiinni.
On muutakin mitä en ymmärrä: esim. Salkkarit (ei edisty mitenkään), ja ulkomaalaiset sarjat...tooosi tylsiäää...
Onko muita jotka tuntevat itsensä tyhmiksi? Laittakaa telkkuun palautetta.
nämä älykkyyttä tursuavat, kanssaeläjiä halveksivat pykäelmät on aina yhtä huvittava lukea tällaisella sivistyksen kehdolla kuin aavee... Takes on to know one.
Mun tarttee sanoa, että en edes ymmärrä koko BB. Onko siinä siis joku juju, jota mä en vaan pysty ymmärtämään? Eilen katsoin ja yritin ymmärtää.
Pitää seurata säännöllisesti, että oppii "tuntemaan" henkilöt ja voi seurata suhteiden, käytöksen ja tilanteiden kehitystä.
idiootti-ketjuihin. BB taas tunkee joka tuutista; kuka teki mitä ja kenen kanssa. Ketä oiekasti kiinnostaa noiden nobodyjen tekemiset? Huh
idiootti-ketjuihin. BB taas tunkee joka tuutista; kuka teki mitä ja kenen kanssa. Ketä oiekasti kiinnostaa noiden nobodyjen tekemiset? Huh
tuuteista sitä siis tunkee? Minä en ole tahtomattani nähnyt yhtään uutista BB:stä (paitsi täällä muutama aloitus, mutta en sanoisi sitä "joka tuutiksi").
tuuteista sitä siis tunkee? Minä en ole tahtomattani nähnyt yhtään uutista BB:stä (paitsi täällä muutama aloitus, mutta en sanoisi sitä "joka tuutiksi").
Onko siinä siis joku juju, jota mä en vaan pysty ymmärtämään? Eilen katsoin ja yritin ymmärtää. En ymmärtänyt. Tunsin itseni tooosiii TYHMÄKSI ja panin telkkarin kiinni. On muutakin mitä en ymmärrä: esim. Salkkarit (ei edisty mitenkään), ja ulkomaalaiset sarjat...tooosi tylsiäää... Onko muita jotka tuntevat itsensä tyhmiksi? Laittakaa telkkuun palautetta.
ethän ymmärrä elokuvastakaan mitään, jos katsot sitä kaksi minuuttia jostain välistä. Luuletko BB:tä joksikin sketsisarjaksi?
kerro sitten missä sellaisessa paikassa sinä pyörit, että sitä bb:tä tulee vastaan jatkuvasti. Minä käyn töissä, harrastuksissa ja luen kyllä lehtiä ja kuuntelen radiota eikä missään ole kyllä bb tullut vastaan tahtomattani.
ihan päinvastoin, minulla on elämää vähän liiaksikin (teen vaativaa työtä yrittäjänä, olen eräässä lajissa nuorten harrasteohjaajana ja opiskelen tässä sivussa vielä uutta alaakin). Se, että voin illalla katsoa vajaan tunnin jotain tyhjänpäiväistä viihdettä nollatakseni ajatuksiani ei vähennä älykkyyttäni tai määrittele minua ihmisenä. Ihan yhtä lailla katson ajankohtaisia ja informatiivisia ohjelmiakin.
Ja btw, olen akateeminen koulutukseltani.
ihan päinvastoin, minulla on elämää vähän liiaksikin (teen vaativaa työtä yrittäjänä, olen eräässä lajissa nuorten harrasteohjaajana ja opiskelen tässä sivussa vielä uutta alaakin). Se, että voin illalla katsoa vajaan tunnin jotain tyhjänpäiväistä viihdettä nollatakseni ajatuksiani ei vähennä älykkyyttäni tai määrittele minua ihmisenä. Ihan yhtä lailla katson ajankohtaisia ja informatiivisia ohjelmiakin.
Ja btw, olen akateeminen koulutukseltani.
Kerrohan mitä tämä tieto tekee tässä asiayhteydessä?
Mä en taas itse ymmärrä sitä että miten yksi ohjelma ja sen katsominen voi ottaa noin paljon jotain päähän? miten se koskee sua?
En minä kato jalkapalloa tai lätkää saati formuloita. Tai en seuraa mentalistia tai housea, mutta mulle ihan sama jos joku niitä katsoo sen tunnin verran tai kauemminkin.
Mulla ei oo mitään tarvetta nostaa mua jalustalle sen takia että mä olisin muka fiksumpi kuin muut sen takia että en katso mitään näyteltyä paskaa.