Mediassa kauniiksi/upeaksi sanottu nainen, joka mielestäsi ei sitä ole?
Minä aloitan: Anu Saagim, hirveät hevosenhampaat ja kylmä katse
Kommentit (37)
olen aina ihmetellyt kun kehutaan kauniiksi. Jo missiaikana mun silmiini enemmän ruma kuin edes taviksen näköinen. puhumattakaan nykyään, aika hurja näky.
Iso suu ja huono iho, tasapaksu vartalo.
Ei ole ruma, mutta edustaa sitä naistyyppiä (pikkutytöt) jollainen en itse tahtoisi olla ja jota en pidä kauniina.
aina hehkutetaan lehdissä, mutta onhan se ihan kauhean muovisen näköinen nainen
aina hehkutetaan lehdissä, mutta onhan se ihan kauhean muovisen näköinen nainen
Onhan se ihan perusnätti, mutta aika moni muukin on kun riittävästi laittautuu.
Renee Zellweger näyttää siltä, kuin hänen kasvojaan olisi kiristetty niin paljon, ettei hän pysty kunnolla hymyilemään.
puhumattakaan Tuksusta joka taanoin jossain haistattelussa sanoi kiittävänsä jumalaa kauneudestaan :D
Kaikki minullekin mieleen tulevat on jo mainittu.
- Kiira Korpi, nätti ja söpö pikkutyttömäisellä tavalla, mutta ei minusta kovin kaunis
- Jennifer Aniston, aika tavis kaikin puolin
- Viivi Avellan, ihän söpö, ei sen enempää
Saimi Hoyeria, Kate Mossia ja Angelina JOlieta taas pidän viehättävinä, vaikka AJ onkin laihtunut ihan liikaa viime aikoina.
Kauhistuin kun tajusin, että se vanha ämmä on vain vuoden minua vanhempi, ja sitä vielä kehutaan ikäisekseen hyvännäköiseksi.
Itse en kahtaisi ikupäivänä hymyillä jos ikeniä näkyisi 3cm, mutta monilla kauniiksikin sanotuilla on näin, eikä ilmeisesti valtaväestöä haittaa ollenkaan.
Vappu Pimiä
Se Vallu Valpion ex-vaimo, hevosannaamainen malli
hevosen näköinen, ärsyttävä.
muita Laura Birn. Kaikki vaaleatukat ei oikeastaan minkäännäköisiä mielestäni.
Molemmat ovat luonnossa jotenkin kummallisen värisiä. Jotenkin kamalan keltaisia molemmat. Jää tuijottamaan mutta ei ihastuksesta vaan kummastuksesta.
suomalaisista Piia Pasanen,
ulkomaan elävistä Angelina Jolie
Ja ne Kivilahdet, ihan karseita kaikki!
Olenkin nähnyt henkilön vain kuvissa. Todennäköisesti luonnossa on upean näköinen, ei kai muuten olisi mallin töitä tehnyt.
Huorahtavan näköinen
Sarah Jessica Parker
Kolho hevosennaama