Pliis kertokaa mulle varmoja kotikonsteja synnytyksen käynnistämiseen! :)
Alkaa olla jo hiukan tukala olo ja valmis olen kaikkea kokeilemaan :D
Kommentit (43)
ei nyt ihan juoksu, mutta aamupäivällä ja illalla jne jakamisen mukaan toki, mutta pientä rasitusta kehiin. Onnea matkaan!
sitten reipasta musiikkia ja laitat lanteet heilumaan. Vatkailet siinä sitten oikein kunnolla. Eiköhän pian kuulu napsahdus ja lorinaa :)
tsemppiä synnytykseen!
usko muuhun, kuin että tulee kun on tullakseen. Sattumaa nuo kaiken maailman konstit, joskus toimii sattumalta, joskus ei. (5 lasta)
sairaalassa jotain vatsahaavalääkettä tms annettu jos ei muuten lähtenyt?
Toki tiedän että se lapsi tulee kun on tullakseen, mutta onhan se kiva kokeilla kuiteskin erilaisia keinoja ja kuulla mikä on muille ehkä toiminut :)
Ja kun ei tässä muutakaan tekemistä näillä vikoilla viikoilla hirveästi ole niin tosiaan vaikka ihan huvikseen on kiva kotona niitä synnytyksen käynnistämiskeinoja kokeilla :) Jos vaikka lähtisi vauveli sieltä syntymään. Lisää kiitos!
Kuulin yhdeltä kätilöltä. Kokeilepa :)
Toki vieläkin saa lisää laittaa, en varmaan ole ainoa kuka näitä vinkkejä ehkä haluaa kokeilla :D
ap
pancho villaan syömään, komennat vauvaa tulemaan pois!!! seksi,shoppailu,siivous, sauna ja sen pesu.
mulla "auttoi" ekaan shoppailu siivois ja sauna, tokaa pancho villassa syöminen ja komentaminen tulemaan pois. =)
eikös se näin oo et kaikki mikä alkaa s:llä auttaa... seksi,syöminen,shoppailu,sauna,siivous,suklaa(vai oliko se seksin puutteeseen=))
Itse tein joka päivä ylimenoajan seuraavat: siivosin, tein taloyhtiön lumityöt, kävin salilla ja lenkillä, kävelin portaita, saunoin ja harrastin seksiä. Kokeilin siis lähes kaikkea paitsi konjakkia (joku neuvoi sitäkin?!).
Kun lopulta käynnistettiin vko42, kätilö ihasteli että olipa voimakas istukka ja totesi että vauva olisi voinut olla sisällä vielä toisetkin kaksi viikkoa... -,)
http://www.babyidea.fi/aidille/akupainanta.html
Näillä läksi, akupisteet nilkassa ja peukalon juressa, sekä seksi.
lattiaan, ja kannat itse huonekaluja ja niitä laminaattilaatikoita...
lattiaan, ja kannat itse huonekaluja ja niitä laminaattilaatikoita...
Sauna
Seksi
Rappujen kiipeäminen (taloyhtiön 8:een kerrokseen muutama kerta)
Aamulla lapsivedet tulivat :))
pyydä kaveriasi tunkemaan banaani anaaliisi. Kyllä lähtee.
Mikä rv hän syntyi? Mitä konsteja kokeilit?
ja tosiaan leikkaukseenkin vielä jouduttiin synnytysrupeaman lopuksi kun ei vaan tahtonut vauveli tulla ulos...
ap
Mutta lopulta kaikki tais mennä hyvin vai? Eli äiti ja vauva kunnossa?
prkl mikään... Kylppärin lattianki pesin kontaten ja yli meni kaks viikkoo, että humpsahti!