avoliitossa eläjät!
Kommentit (42)
miksi kukaan ei menisi naimisiin, jos lapsiakin on. Ehkäpä miehet ei suostu.
Tämä on turvallisempi vaihtoehto taloudellisesti ajatellen, ei tarvita erikseen papereita siitä, mikä on kenenkin omaisuutta.
Hääpäiväkin on päätetty.
Ei sillä, että meidän olisi pakko, mutta jotenkin tämä naimisiinmeno vain kuuluu asiaan. En osaa tarkemmin selittää =D
En kyllä keksi mitään syytä miksi menisin.
Ihan siksi, että jos meistä jompikumpi kuolee, on olemassa jokin turva toiselle. Se on ainoa syy. Ehkä vielä mennäänkin, mutta sekä minua että miestä ahdistaa asian järjestäminen.
sekä minua että miestä ahdistaa asian järjestäminen.
Ei siinä ole mitään järjestämistä. Maistraatissa tai jossain kirkkosysteemissä käynti riittää.
Mies halus, mä en. Annoin sit periks, mutta eihän tää oo mitään muuttanu. Samaa arkea eletään, eikä olo tunnu yhtään sen sitoutuneemmalta kun ennenkään.
Olen halunnut naimisiin tämän 11 vuotta, mies myös.
Kyllä me joskus mennään naimisiin.
Lapsia on, talo. Ja lainaa, lainaa, lainaa..
Suhde pysyy samana vaikka mentäisiin huomenna naimisiin.
En ymmärrä miten jotkut huutelee ettei teidän miehet halua naimisiin.
Jos ei haluaisi niin miksi olisin hänen kanssa?
Avioliitto on sitoutumista mutta minusta yhtälailla me ollaan toisiimme ja perheeseemme sitoutuneita tänään kun ollaan susipari ja huomenna jos mentäisiin naimisiin.
häät ens kesänä...ja 10 vuotta seurustelua takana..tietää ainakin mitä saa ;)
Jos tulee avoero, niin omaisuuden jako on vaikeaa. Jos toinen kuolee, niin leski ei saa leskeneläkettä ja lapset perivät. Edes kuolemasta ei leskelle ilmoiteta, kun ei ole sukulainen.
jokainen avoliitossa eläjä väittää ettei halua tai että ei ole tarpeen.
Totuuden tiedämme kuitenkin kaikki: ei niiden miehet halua niiden kanssa naimisiin. Syynkin varmaan kaikki tietävät - paitsi avoliittolaiset itse.
No, antaa heidän uskotella itselleen mitä tahtovat jos saavat sitä paremman olon. Who cares....
Jos tulee avoero, niin omaisuuden jako on vaikeaa. Jos toinen kuolee, niin leski ei saa leskeneläkettä ja lapset perivät. Edes kuolemasta ei leskelle ilmoiteta, kun ei ole sukulainen.
enkä keksi yhtään syytä miksi menisin. useampi lapsikin on ja 16 v yhteiseloa takana.
Totuuden tiedämme kuitenkin kaikki: ei niiden miehet halua niiden kanssa naimisiin. Syynkin varmaan kaikki tietävät - paitsi avoliittolaiset itse.
No, antaa heidän uskotella itselleen mitä tahtovat jos saavat sitä paremman olon. Who cares....
naimisiin. Ei tullut edes mieleenkään koko asia. Erosimme sitten myöhemmin.
Nykyään olen naimisissa. En kyllä tiedä edes miksi. Mentiin vain kun on tapana kun lapsi on tulossa.
avoliitossa olevat saa leskeneläkkeen jos puoliso kuolee työssä tai työmatkalla. Ainakin jos on lapsia. Yleensä ainakin miehet kuolee työssä.
avoliitossa olevat saa leskeneläkkeen jos puoliso kuolee työssä tai työmatkalla. Ainakin jos on lapsia. Yleensä ainakin miehet kuolee työssä.
Avopuoliso ei saa muuta kuin asumisoikeuden yhteiseen asuntoon.
miksi kukaan ei menisi naimisiin, jos lapsiakin on. Ehkäpä miehet ei suostu.