Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

avoliitossa eläjät!

Vierailija
17.11.2010 |

haluatteko naimisiin?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan selittelun makua, että muka sitten kun saatiin aikaiseksi ja tatuointi miehelle kun ei halua sormusta. Buahahaaaa, halusit varmistaa, että miehes ei saa sormusta pois kun pettää sinua:D

Oikein kunnon mustishirviöeukko. Ei luota, ettei mies ota sormusta pois niin pannaan tatuointi. Onko munan päähän tatuoitu, että Minnan oma, näpit irti.

nainen olisi itkenyt ja vinkunut avioliittoa. Ehkä joissain piireissä on tavallisempaa, mene ja tiedä.

Me oltiin 4 vuotta avoliitossa, kunnes vihdoin pari vuotta sitten saatiin aikaiseksi mennä naimisiin. Lähinnä mentiin verotuksellisista ja juridisista syistä avioon. Mies ei halunnut sormusta, niin tatuoitiin sitten sormiin sellaiset. Ei ole muuttanut tuo maistraattivierailu mun elämää mitenkään.

Jos olisit lukenut tarkkaan viestini, niin olisit huomannut, että kirjoitin, että meillä molemmilla on tatuoinnit sormissa, siis tatuoidut sormukset. Mies ei halua käsiinsä mitään killuttimia, ei edes rannekelloa, koska tekee niin paljon pihahommia.

Kuulostat aika häiriintyneeltä ihmiseltä.

Mies keksi tekosyyn joka meni täydestä.

parisuhdetta jollain sormuksella, niin ei varmaan hyvin mene sun parisuhteessa.

Saanko kysyä, mistä kumpuaa tuollainen tarve heittää kuraa ihmisen päälle, jota sä et tunne ja josta et tiedä mitään? Voithan sä sanoa musta tai mun miehestä, tai vaikka mun äidistä tai isoäidistä, ihan mitä haluat, mutta et kyllä tuollaisella hakuammunnalla saa mua edes suuttumaan. Pitäisi olla edes joku fakta kohdallaan, jotta voisi vittuilla.

Ootko sä jotenkin pettynyt elämässäs tai parisuhteessas, ja sen takia yrität jotenkin purkaa pahaa oloa toisiin, vai mistä tässä nyt kiikastaa?

Vierailija
42/42 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit lyödä kiusaajalle luun kurkkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi