Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ihmeestä mun lasteni isä eli ex-mies

Vierailija
17.11.2010 |

onnistuu kaivamaan niin järkyttäviä nyksiä itselleen, siis tyyppejä jotka pistää sen koko elämän ihan sekaisin niin että asiaan joutuu poliisikin sotkeutumaan????

Eka nyksä joka siis on jo eksä, osoittautui lääke- ja alkoholiriippuvaiseksi ja osteli nettikaupoista eksän nimiin kaikenlaista monella tuhannella eurolla.

Sitten kun lopulta sai unohdettua tän eksnyksänsä, löysi nykyisen joka on jo kerran pistänyt ex-miestä turpiin. Naisella on kaks lasta joiden molempien isillä on väkivaltataustaa.

Viime perjantaina ex-mies tuli hakemaan poikaa että lähtevät kiekkoturnaukseen toiselle paikkakunnalle niin meidän pihan pensaan takaa loikkas täysin tuntematon tyyppi joka kävi ex-miestä kurkusta kiinni. Oli eksän nykysen eka eksä (joko menitte sekaisin? ei se mitään, niin mäkin). Siitä sitten kauhea show ja oli pakko kutsua poliisit paikalle, en mitenkään voinut lasta kyllä päästää tuossa tilanteessa mukaan.

Viis minä ex-miehestä, se itse asiassa on saanut mitä tilasi, kuten palstalla sanotaan. Halusi erota koska tahtoi oman elämänsä takaisin ja ahdistui perhe-elämästä ja rajoittuneista suomalaisista arvoista (omien sanojensa mukaan). Mut lasten puolesta ottaa nyt aivoon ja kovasti. Ex on ollut ihan hyvä etäisä, mutta nyt alkaa huolestuttaa. Lapsia ei oikein voi tuossa tilanteessa exän mukaan antaa, vai mitä olette mieltä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaan, että sai mitä tilasi ja taitaapi olla kyseessä joku kehitysmaan asukki.

Vierailija
2/2 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaan, että sai mitä tilasi ja taitaapi olla kyseessä joku kehitysmaan asukki.

niin sitten mun ex on kyllä ihan kehitysmaan asukki. Ei vaan on ihan tavissuomalainen mies, perusmies perusduunissa (insinööri on ammatiltaan). Jotenkin tuntuu että tuo tavallisuus sitä kai häiritsikin omassa ja muiden elämässä ja jotenkin kummallisesti yrittää nyt tuota kautta irtautua siitä.

Mut ihan sama. Nyt vaan huolettaa lasten takia, rakastavat isäänsä ja heille on iso juttu jos isän elämä menee sellaiseksi, etteivät uskalla hänen luokseen mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla