Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä mulla on pienet tissit (olen 75D)

Vierailija
17.11.2010 |

ei ne munkaan mielestä mitkään suuret ole mutta onhan monella pienemmät. On varmaan ennen ollut vaan isorintaisten naisten kanssa. Olen ennen ollut ihan tyytyväinen mun rintoihin mutta nyt ne tuntuu inhottavan pieniltä :(

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen saannin jäljiltä mulla on liiveistä riippuen 70a tai b. useimmiten onnke b kuitenki. Sellaset tyhjät nahkapussit :D Sulla on kuiteki täytettä niissä! Ihme mies kyllä !

Vierailija
2/35 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa miehesi ikävä, kun tuollaista sulle ääneen sanoo. Luulisi parisuhteessa olevan tärkeämpääkin kuin tissien koko. Ei nuo nyt kuitenkaan ihan minitissit ole, joten ei ainakaan hävetä tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa oikeasti uskoa, että joku avio-/avomies oikeasti laukoisi jotain tuollaista. Ja jos joku tosiaan on niin pälli, niin eipä kyllä normaalijärkistä naista kiinnostaisi sellaisat "miestä" kauaa katsella.

Asioista saa olla mitä mieltä tahansa ja saa tykätä mistä tykkää, mutta idiootti ei tarvitse silti olla.

Vierailija
4/35 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 65H täyttä roikkuvaa tavaraa. On näissä tosiaan kantamista. Ole ylpeä sopusuhtaisista rinnoistasi! Tuntuu, ettei ikinä ole hyvä, kun rinnoista puhutaan :D

Vierailija
5/35 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo MIES!!

Miten voit olla noin tissi-keskeisin miehen kanssa??

Tai siis eihän tuo ole edes mies! Juntti se on!

Vierailija
6/35 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista saa olla mitä mieltä tahansa ja saa tykätä mistä tykkää, mutta idiootti ei tarvitse silti olla.

Vierailija
7/35 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kenenkään pitäisi sellaista hävetä? Pitääkö hävetä myös punaista tukkaa, jos joku mies pitää blondeista?

Itseäni hävettäisi enemmänkin se, että olen saattanut joskus tehdä niin surkean miesvalinnan.

Onpa miehesi ikävä, kun tuollaista sulle ääneen sanoo. Luulisi parisuhteessa olevan tärkeämpääkin kuin tissien koko. Ei nuo nyt kuitenkaan ihan minitissit ole, joten ei ainakaan hävetä tarvitse.

Vierailija
8/35 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne munkaan mielestä mitkään suuret ole mutta onhan monella pienemmät. On varmaan ennen ollut vaan isorintaisten naisten kanssa. Olen ennen ollut ihan tyytyväinen mun rintoihin mutta nyt ne tuntuu inhottavan pieniltä :(

Voi hyvä tavaton sentään. Olisin tosi onnellinen, jos nykyisellä kumppanillani olisi rinnat kokoa 75D.

D- koon rintoja minä ainakin pidän ISOINA. NAM!

Itsetunto kohilleen! Vatsa sisään ja rinnat ulos. Ole ylpeä niistä!

t. ath, I like :)

Vierailija
9/35 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on a-tissit ja nännitkin sellaset rusinat neljän imetetyn lapsen jäljiltä.

Ja mies jaksaa aina kuolata ja kehua, miten mulla on niiiin kauniit rinnat :)

Tiedän kyllä itse totuuden, mutta mies jaksaa aina olla niin kohtelias :)

Vierailija
10/35 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintoja (jotka ovat varmasti oikein mainiot) enemmän olisin huolissani arvostelukyvyttömästä miehestä.

Vierailija
11/35 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten helposti mä masennun kun vähänkin moititaan:(

ap

Rintoja (jotka ovat varmasti oikein mainiot) enemmän olisin huolissani arvostelukyvyttömästä miehestä.

Vierailija
12/35 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että sulla on pieni muna. No siihen se vastaa, että sulla on väljä jne. Onko maailmassa täydellistä ihmistä, jokaisessa meissä on jotain vikaa!

Vierailija
13/35 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kauan olette olleet yhdessä ja onko teillä lapsia?

Vierailija
14/35 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli vuotta ollaan oltu yhdessä ja nyt vasta kuulin että rinnat on pienet

ap

kuinka kauan olette olleet yhdessä ja onko teillä lapsia?

Vierailija
15/35 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli vuotta ollaan oltu yhdessä ja nyt vasta kuulin että rinnat on pienet

ap

no HUH HUH!

Nyt mies vaihtoon! Ansaitset todellakin parempaa!

Ja usko pois, tuo kritisointi tulee vaan pahenemaan ajan kanssa!

Vierailija
16/35 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on a-tissit ja nännitkin sellaset rusinat neljän imetetyn lapsen jäljiltä.

Ja mies jaksaa aina kuolata ja kehua, miten mulla on niiiin kauniit rinnat :)

Tiedän kyllä itse totuuden, mutta mies jaksaa aina olla niin kohtelias :)

että miehesi sanoo noin koska haluaa saada sinut hyvälle mielelle?

Minulle on suotu juurikin a-kupin rinnat ja mies ihan aidosti tykkää niistä. Olen monesti pohtinut ääneen, että jos olisi varaa, kävisin suurennuttamassa niitä yhden kupin verran mutta mies on aina tyrmännyt idean. Hän tykkää rinnoistani juuri sellaisina kuin ne ovat.

Ap, minusta sinun kannattaa heivata mies saman tien. Jos jo noin varhaisessa vaiheessa möläytellään tuollaisia, on parempi lähteä. Mieti, jos saisitte lapsia, miten mies tulisi kommentoimaan sen aiheuttamia asioita. On liian löysä värkki, tissit roikkuu eikä vatsakaan ole enää sellainen kuin ennen. Minusta tuollainen kommentti osoitti jo aika junttiutta.

Vierailija
17/35 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo MIES!!

Lueppa tätä palstaa niin huomaat, että täällä on myös mulkkukeskeisiä naisia. On liian pientä, liian pitkää, liian kapeeta, liian paksua, on mikromunaa ja ties mitä. Tätä palstaa kun lukee niin ei voi kun ihmetellä, että onko tälläisiä ihmisiä olemassakaan.

Vierailija
18/35 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku sanoisi tosissaan että rintani ovat pienet:D 12v saakka olen kuullut ainoastaan miten isot ne on, pienet, siis mitä ihmettä? Ei kyllä ole ikinä käynyt mielessäkään että joku voisi ajatella noin:D

Ilmeisesti sun miehelläsi on vaan joku jättitissifetissi, ei kukaan normaali mies pidä D-kuppia pienenä.

Vierailija
19/35 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Siinä on se ero, että nämä naiset jakavat anonyymisti ajatuksiaan.

tuo MIES!!

Lueppa tätä palstaa niin huomaat, että täällä on myös mulkkukeskeisiä naisia. On liian pientä, liian pitkää, liian kapeeta, liian paksua, on mikromunaa ja ties mitä. Tätä palstaa kun lukee niin ei voi kun ihmetellä, että onko tälläisiä ihmisiä olemassakaan.

Vierailija
20/35 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtien d-kuppi on pieni?!!!!!

Täällä yksi a-70 mamma, joka on ihan tyytyväinen pieniin läpyköihinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi