Miehen mielestä mulla on pienet tissit (olen 75D)
ei ne munkaan mielestä mitkään suuret ole mutta onhan monella pienemmät. On varmaan ennen ollut vaan isorintaisten naisten kanssa. Olen ennen ollut ihan tyytyväinen mun rintoihin mutta nyt ne tuntuu inhottavan pieniltä :(
Kommentit (35)
Mulla kamalat roikkuvat nahat jäljellä, ja mieheni kehuu niitä joka päivä maailman kauneimmiks :D ei vois ikinä koskaan sanoa tollasta mitä ap:n mies....hämmästyttävää!
Sanot sille, että sulla on pieni muna joten et enää viitsi olla hänen kanssaan.
saman miehen kanssa kuin minä? Minäkin olin ennen häntä suht tyytyväinen ulkonäkööni ja etenkin tisseihini, mutta enpä ollut enää hänet tavattuani. Mulla kuppikoko 70C-D eli onhan ne toki pienemmät kuin sulla, mutta on ne kuitenkin isommat kuin muutama vuosi sitten, kun mulla oli A- kuppi, enkä silloin stressannut rinnoistani. Jälkeenpäin raivosin miehelle hänen sanomisistaan ja hän sanoi kaiken olleen vain läppää. Yeah right. Olen edelleen tosi katkera kaikesta mitä hän sanoi (ja niitä juttuja oli paljon), tuntuu että itsetuntoni on sata astetta huonompi kuin ennen..
en onnekseni enää seurustele tämän tyypin kanssa.
oikeesti
katsokoot isoja lolloja videolta
että mulla on niin kauniit ja terhakat rinnat, että ei haittaa vaikka ne on vähän isot. (!) Se vähän lohduttaa nykyisen miehen kommenttien jälkeen... Ja nämä vastaukset myös lohduttaa, kiitos! Mieltymyksiä on monia ja tiedän että toiset tykkää isommista ja toiset jopa pienemmistä rinnoista mutta onko pakko sanoa mitään jos ei miellytä.
ap
Jos ne rinnat vaan näyttää pieniltä sun vartalossas
Jos ne rinnat vaan näyttää pieniltä sun vartalossas
ap on kovin isokokoinen jos mitta on 75 cm. Ja olisiko se sen paremmin mieheltä sanottu, että kylläpäs nuo muutoin keskikokoiset rinnat näyttää pieniltä sinun suurikokoisessa vartalossasi? Kyllä mä sanoisin ap:lle sen yhden eksän jäljiltä että jätä se paska vaan heti. Nuo kommentit tulee taatusti tulevaisuudessa vaan lisääntymään, ja ilmeisesti mies on samanlainen uuno kuin se minun eksäni, että sanoo mitä mieleen tulee ja unohtaa sen samantien eikä koskaan pyydä anteeksi.
on 80D ja onhan ne armottomat pienet. Mahtuu omaan nyrkkiin ihan kevyesti.
isothan noi on! tai siis sopivat :) itellä oli ennen raskautta joku 75e/f, nyt loppuraskaudessa tuplat, mutta siis jo ennen raskautta ne oli hiukan liian isot. ne roikkuu, teki mitä vain, paljon niskavaivoja. Ehkä sillä on ollu jotain silikonibeibejä aiemmin mut sanot sille et pah, olis tyytyväinen! :D
näin pienet edes roiku vaikka olen imettänyt yhteensä 3 vuotta tiheästi. Täysin pystyt ja terhakat mutta pienet.
sulla on joko tosi isot kädet tai liian suuret rintsikat. Mitä kaupassa olen nähnyt 80D rintsikoita niin kyllä ne vaan on tosi isot. Luultavasti oikea kokosi on joku 75B, jotka onkin suht pienet.
näin pienet edes roiku vaikka olen imettänyt yhteensä 3 vuotta tiheästi. Täysin pystyt ja terhakat mutta pienet.
mulla on pienet rinnat. Ainniin, av:n mukaan olinkin rinnaton.
-a-kuppi-
sulla on joko tosi isot kädet tai liian suuret rintsikat. Mitä kaupassa olen nähnyt 80D rintsikoita niin kyllä ne vaan on tosi isot. Luultavasti oikea kokosi on joku 75B, jotka onkin suht pienet.
luulin olevani 80B mutta kun mikään C kuppi ei mahdu, tissit pursuaa yli niin menin liiviliikkeeseen ja koko on ylläriylläri 80D ja nää on siis tosi pienet... käsittämätöntä mutta mulla ei mahdu tissit C kuppiin millään. Tai sitten nää tissit näyttää mun kropassa pieneltä mut kyllä mahtuu omaan nyrkkiin, ei mulla ihan pieni lapio ole mut pienempi kuin miehellä kuitenkin.
luulin olevani 80B mutta kun mikään C kuppi ei mahdu, tissit pursuaa yli niin menin liiviliikkeeseen ja koko on ylläriylläri 80D ja nää on siis tosi pienet... käsittämätöntä mutta mulla ei mahdu tissit C kuppiin millään. Tai sitten nää tissit näyttää mun kropassa pieneltä mut kyllä mahtuu omaan nyrkkiin, ei mulla ihan pieni lapio ole mut pienempi kuin miehellä kuitenkin.
minulla on 70C eikä mahdu omaan nyrkkiin, käsittääkseni käteni ovat normaalin kokoiset.
Eli sinulla olisi ihan ok jos miehesi kirjoittelee palstalle anonyymisti, että sulla on rumat/pienet/vääränmalliset tissit, perse lättänä ja piparisi on väljä ja ruma? No ok eli se on sitten se raja mikä on hyväksyttävää ja mikä ei.