Olenko hoikka, pullea vai jopa lihava? Mitat::
pituus 168 cm
paino 66 kg
liivikoko 80 B
lantio 96 cm
vyötärö 76 cm
reidenypärys 58 cm
Niin, siinäpä ne. Kun täällä puhutaan hoikista, ja että miehet tykkää hoikista, niin tarkastan tilanteen!
Kommentit (40)
olisin kyllä tuossa kunnossa lihava..vasta olinkin tuon painoinen synnytyksen jälkeen ja kun kuvia kattoo niin kauhea pullanaama=)
Hmm, no mä olin noissa mitoissa raskaana viimeisillään ja aika pullea. Nyt 57 kg, liivikoko 75A/B, vyötärö 67 cm, lantio 94cm. Hoikka mutta peppu on leveähkö.
Toki jos rinnat olisivat isommat, saattaisit näyttää sopusuhtaisemmalta. Ja lihaksista nuo luvut eivät kerro mitään.
Kun naisen vyötärö on alle 80cm nainen on hoikka!
Paino ei kerro mitään.. voit painaa vaikka 50 ja olla saman mittainen tai olla 76 ja silti samankokoinen..
mielestäni olet just sopiva.. älä anna vyötärön mennä yli 80cm niin voila! :)
hoikasta ap:sta saadaan LIHAVA!! vieläpä ihan ISOIN KIRJAIMIN kirjoitettuna LIHAVA!
Miten joku voi ollakin noin LIHAVA??
Hyi hyi ap, häpeä, että olet itsesi noin pahaan kuntoon päästänyt!
Unohda BMI:t ja muut normaalin elämän terveysmittarit ja luota av-mammoihin!
Joillain täällä on järkyttävä käsitys normaalipainoisuudesta ja lihavuudesta!
Onneksi vielä joitain järki-ihmisiäkin joukosta löytyy. Toivottavasti ap kysyit vaan mielenkiinnosta etkä ala vain laihduttamaan itseäsi!
Jos olet parikymppinen, voit olla pullea, mutta viisikymppisenä hoikka ;)
itse, kun treenaan salilla ja lenkkeilen, niin 171cm/68kg, 75C, vyötärö lähes 70cm, lantio 96cm, reidet 57cm. En ole hoikka, vaan tiivistä lihasta.
tuosta painosta on se 28 kg, rasvaprosentti 25. Ja kehonkuvamittauksen mukaan nämä ovat normaalin rajoissa, lihasmassa taulukon yläpäässä, rasvaprosentti voisi olla pienempi, muttei tuokaan tulos ihan hälyttävä ollut.
Ap
Itse tykkään olla hyvässä kunnossa ja tykkään siitä että on lihaksiakin ja voimaa pikkuisen salilta kertynyt, joten olen erittäin tyytyväinen mittoihini.
t. se joka laittoin omansa tänne nähtäville myös :)
ja sinun painossasi olen näyttänyt lähinnä riutuneelta, 64kg kun painoin niin olin hoikka, pikkuinen vatsamakkara mutta esim. housut kokoa 36-38. Ja joo tunsin itseni hoikaksi ja näytin siltä. 74kg näytin normaalipainoiselta, eikä kukaan pitänyt mua läskinä vaan ihmetteli että miksi laihdutan.
itse 168cm ja 54kg, ja nyt olen ihan normaali. tunsin itseni aika pläskiksi noilla sinun mitoilla synnytyksen jälkeen. en nyt sanoisi että mikään hehtaarikeiju olet, mutta et ihan pienimmästä päästäkään.
mittojen perusteella voi tietty sanoa mitä vaan, livenä en välttämättä ajattelisi ollenkaan näin.
väittävät ap:ta lihavaksi. Hänen painoindeksinsä on täysin normaali. Ei ihme, että anoreksia on lisääntynyt ja jo yhä nuoremmilla, jos "äiteinä" on tuollaisia laihuuspalvojia.
Et todellakaan ole lihava just sopivan painoinen.
Laihat on kurppia ja isot tissit kamalia.
Oot just täydellinen!
itse olen alkanut pitää laihoja rumina, vaikka olen varmaan hoikka. En tarkoita että haluaisin olla lihavakaan, mutta en näe yhtään kauniina lihaksetonta ja läskitöntä sekä tissitöntä kroppaa. Ilmeisesti olen samaa mieltä monien miesten kanssa. Mieluummin olisin vähän ylipainoinen kuin vähän alipainoinen, minulla on jälkimmäisen kaltainen kaveri joka harrastaa hirveästi (aerobista) liikuntaa ja syö tosi vähän ja sitten taas sellainen, joka ei kauheasti liiku ja on mittataulukoiden mukaan hitusen ylipainoinen, jälkimmäisellä on tissit ja vyötärö ja perse, mieluummin olisin hän kuin se täysin muodoton himoliikkuja.
itse olen 169cm/72kg ja hieman pullukka
pituutta itselläni on 170cm. Mun minimipaino tän hetkisillä lihaksilla on mittauksen mukaan 66kg. Joten eipä paino todellakaan kerro mitään siitä, missä kunnossa ihminen on tai mistä paino koostuu :)
Lihaksiakin siis löytyy sen mukaan, suhteessa enemmän kuin rasvaa. Ja sen mukaan myös tämän pituisen henkilön normaalipaino voi olla 51,6-69,8 kg, eli variaatiota on...
Ap
Et ole hoikka.. noilla mitoilla ainakaan. Ruumiinrakenteesta näkee olisitko lihava, mutta ihraa on liikaa. 76 vyötärö mitat ja muut on hoikalle IHAN liian isot varsinkin kun olet vain 168 senttinen.
ja sun BMI on 23.4.. eli ei mikään hoikka. Virallinen ylipaino on vasta yli 25, muttei noilla mitoilla kyllä mikään hoikka ole. Melkein 10 kiloa varaa pudottaa helposti, että olisit oikeasti hoikka.