Olenko hoikka, pullea vai jopa lihava? Mitat::
pituus 168 cm
paino 66 kg
liivikoko 80 B
lantio 96 cm
vyötärö 76 cm
reidenypärys 58 cm
Niin, siinäpä ne. Kun täällä puhutaan hoikista, ja että miehet tykkää hoikista, niin tarkastan tilanteen!
Kommentit (40)
Mutta silti pienirintainen. Oletko mallia päärynä?
pituus 168 cm
paino 66 kg
liivikoko 80 B
lantio 96 cm
vyötärö 76 cm
reidenypärys 58 cmNiin, siinäpä ne. Kun täällä puhutaan hoikista, ja että miehet tykkää hoikista, niin tarkastan tilanteen!
jos keskimääräinen mies arvioisi, niin sinulla olisi vähän liian pienet rinnat (D olis hyvä), muuten varmaan sopiva.
Lihavahan sinä olet, kymmenen kiloa pois niin alat muistuttaa normaalipainoista.
Jos ap. painaisi 10 kiloa vähemmän niin alkaisi olla normaalipainon alarajoilla.
Olen muuten itse samanpainoinen ja pituinen vaikka muut mitat onkin erit. :) Mä olen urheilija, niin painaa nuo lihakset aika lailla myös. Sanoisin itseäni normaalipainoiseksi, mutta monet pitävät hoikkana.
Olen suunnilleen saman mittainen ja painoinen kuin sinä, tosin rinnat ovatkin sitten pienet enkä todellakaan miellä itseäni lihavaksi.
Ja kyllähän BMI kertoo, jos olisi ylipainoa =)
eikä todellakaan ap ole lihava! Itse olen hoikka melkein vastaavilla mitoilla (C-kuppi ja hiukka vähemmän kiloja).
mutta et missään tapauksessa lihava!
Mulla on suunnilleen samat mitat (168 cm /66 kg, vyötärö 76cm, liivit 75E, lantio n. 100 cm).
Pidän itseäni normaalipainoisena, mutta hieman pyöreähkönä. Ne kuuluisat 5 kg kun saisi pois ;)
pelkkää läskiä paino ei ole, ja yläkropassa ei oikeastaan yhtään. Ap.
hoikasta ap:sta saadaan LIHAVA!! vieläpä ihan ISOIN KIRJAIMIN kirjoitettuna LIHAVA!
Miten joku voi ollakin noin LIHAVA??
Hyi hyi ap, häpeä, että olet itsesi noin pahaan kuntoon päästänyt!
Unohda BMI:t ja muut normaalin elämän terveysmittarit ja luota av-mammoihin!
mitään, koska ne eivät kerro, mistä kroppasi koostuu: lihaksesta vai läskistä.
Mä olen itse
169cm
64kg
rinnanympärys 90
vyötärö 74
lantio 89
reisi 54
Treenaan salilla ja hauistakin löytyy, eli en ole mikään löysä läski. Tasapaksu kyllä olen, mutta olin sitä 51kg painossakin.
Siksi laitoinkin myös noita senttimittoja, että ei pelkän painon perusteella arvioitasi. Eli olenko myös senttimittojen perusteella LIHAVA?
Ja en kysy sen takia, että odottaisin "et ole lihava" vastauksia vaan että onko todella syytä tiputtaa vielä 10 kg? Tissit ei kyllä ainakaan siinä tapauksessa kasva.
Pelkästä painosta ei voi mitään päätellä, mutta mitat kertovat kyllä aika paljon.
Ei pelkästä painosta tai mitoista voi päätellä
mitään, koska ne eivät kerro, mistä kroppasi koostuu: lihaksesta vai läskistä. Mä olen itse 169cm 64kg rinnanympärys 90 vyötärö 74 lantio 89 reisi 54 Treenaan salilla ja hauistakin löytyy, eli en ole mikään löysä läski. Tasapaksu kyllä olen, mutta olin sitä 51kg painossakin.
Ai niin, ja rasva% on 25 ja lihasmassa painosta 28 kg. Tämä on mitattu nyt syksyllä.
Pelkästä painosta ei voi mitään päätellä, mutta mitat kertovat kyllä aika paljon.
mitään, koska ne eivät kerro, mistä kroppasi koostuu: lihaksesta vai läskistä. Mä olen itse 169cm 64kg rinnanympärys 90 vyötärö 74 lantio 89 reisi 54 Treenaan salilla ja hauistakin löytyy, eli en ole mikään löysä läski. Tasapaksu kyllä olen, mutta olin sitä 51kg painossakin.
ympärysmitta lihasta vai läskiä? Mäkin olen BMI:n mukaan ylipainoinen mutta eihän se tiedä minkä verran lihasta kropasta löytyy.
itse 168cm ja 54kg, ja nyt olen ihan normaali. tunsin itseni aika pläskiksi noilla sinun mitoilla synnytyksen jälkeen. en nyt sanoisi että mikään hehtaarikeiju olet, mutta et ihan pienimmästä päästäkään.
mittojen perusteella voi tietty sanoa mitä vaan, livenä en välttämättä ajattelisi ollenkaan näin.
jos olet 20-30v niin olet kyllä vähän pyöreä. Jos olet jo nelikymppinen niin ihan ok, normipainoinen. Mutta, joka tapauksessa hoikka et ole, mutta et myöskään lihava. Normaali. Kyllä tuosta laihduttaa voi, mutta lihoa ei juurikaan tai tulet jo ylipainoiseksi. Tuossa jos pysyy niin ok (olettaen että et ole mikään parikymppinen).
itse 168cm ja 54kg, ja nyt olen ihan normaali. tunsin itseni aika pläskiksi noilla sinun mitoilla synnytyksen jälkeen. en nyt sanoisi että mikään hehtaarikeiju olet, mutta et ihan pienimmästä päästäkään.
mittojen perusteella voi tietty sanoa mitä vaan, livenä en välttämättä ajattelisi ollenkaan näin.
Jos on kauhean kapoinen niin kilot näkyy äkkiä, jos taas leveäharteinen niin kilojakin saa olla enemmän ennenkö näyttää pyöreältä. Itse olen harteikas ja 54-kiloisena olin todella surullisen laihan näköinen. Nyt 60-kiloisena olen hoikka. ;)
tavis :)