Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko Nikke Knatterton 9-veelle?

Vierailija
17.11.2010 |

Muistan että itse olen katsonut tuota joskus lapsena ja oli aika seksistisen oloinen, baareja ja vähäpukeisia naisia jne. Kannessa näkyy olevan ikäraja kuitenkin 3?! Löysin koko sarjan tarjouksesta vain kympillä ja mietin josko tuota lapselle laittaisi pukinpakettiin vai muina miehinä meidän omaan kirjahyllyyn..? Hmm.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottiin juuri kaveriporukalla ja tajuttiin vasta nyt, että meillä meni lapsena viuhuen ohi kaikki ne viittaukset seksiin, joita on aivan törkeän paljon. Samoin alastomuutta yms. Kannattaa siis käyttää harkintaa.

Vierailija
2/11 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin katselin Nikke Knattertonia lapsena telkkarista. EN nähnyt siinä mitään pahaa.

Tosin, jos lahjaksi ostat, mikset osta jotain laadukkaampaa lasten piirrettyä? Disney-leffaa esim?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä aikamoisen uskalias.

Taidan jättää sen itselleni jemmaan sitten kuitenkin. ap

Vierailija
4/11 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, jos lahjaksi ostat, mikset osta jotain laadukkaampaa lasten piirrettyä? Disney-leffaa esim?

niin onhan siinä nostalgiaa. Mutta siis tosin, en mä sitä ekaksi pukinpakettiin ajatellut, itselleni lähinnä. Suurin osa Disney-leffoista meiltä löytyy jo :) eikä muutenkaan mun mikään pakko ole just elokuvaa lapselle lahjaksi ostaa, toi oli lähinnä edullinen löytö. ap

Vierailija
5/11 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tunnutaan ajattelevan, että kaikki animaatio on lapsille sopivaa, ja siksi ikärajat ovat kohtuuttoman matalia.

Vierailija
6/11 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun perin Nikke ei ole lapsille suunnattu ollenkaan, vaan se on Saksassa ollut aikoinaan ihan kulttisarja.

Vierailija
7/11 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselee mielenkiinnolla noita teknisiä härveleitä ja muuta. Olen joskus kysynyt häneltä viattomasti esim. Miksiköhän tuolla naisella ei ole paitaa, niin poika vastannut, että on varmaan menossa saunaan. Kaippa tuo jossain välissä tuonkin tajuaa, mutta ei mielestäni ole paha sarja.

Vierailija
8/11 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pehmeätä menoa, vähän tissiä ja peppua, mutta saatiin hyvät naurut. Oli meinaan aika hyvä sauma jutella ihan ohimennen siitä, miten "joskus on naisia esitetty tällä tavalla". Toisaalta siinä on aika räväköitäkin naishahmoja, jotka eivät ole pelkkiä nössöjä. Suurin osa noista meni joka tapauksessa 9-veeltä (poika) tyystin ohi ja huomio keskittyi juoneen ja Knattertonin erikoiskykyihin ja vimpaimiin.

Vierailija
9/11 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan pelänneeni sitä aivan kuollakseni, vaikka ikää oli 12-13v kun taas vuotta vanhempi siskoni katseli aivan onnessaan. Omille lapsilleni en näyttäisi vielä 9-vuotiaana.

Vierailija
10/11 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan pelänneeni sitä aivan kuollakseni, vaikka ikää oli 12-13v kun taas vuotta vanhempi siskoni katseli aivan onnessaan. Omille lapsilleni en näyttäisi vielä 9-vuotiaana.

Ja ollaan yhdessä katsottu tuon samaisen pojan kanssa esim. alkupään Harry Potteritkin. Tuon ikäinen on siitä kiva, että ymmärtää jo aikuistenkin leffojen päälle, ollaan kattottu yhdessä mm. Karate Kid ja Stand By Me ja ajattelin kohtapuoliin näyttää Paluu tulevaisuuteen -trilogiankin. ap

Vierailija
11/11 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta moni lastenohjelma ei ole pienille lapsille. 

Ne jossa on vähän väkivaltaa esim Tom ja Jerry kuuluu johonkin 7 ikäisestä ylöpäin

1-7 vuotiaana kannattaa kattoa opettavaisia lastenohjelmia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi