Kertokaapa miksi itse tehty hampurilainen olisi epäterveellisempää kuin makaronilaatikko?
oletetaan vielä, että kummankin kanssa tarjolla on salaatti.
Kommentit (25)
ja juustossa mahtaa olla, jos lapset ovat liiankin hoikkia ja vähäruokaisia?
Jos nyt unohdetaan rasvasota.
enhän mä itse tee omatekoisia ruokia enkä välitä rasvoista tai paskoista
Mahtaa maistua karseelle
Jos hampurilaisen välissä on asianmukaiset juustot ja majoneesit, niin miten se EI olisi epäterveellisempää? Meillä ainakin makaronilaatikko tehdään rasvattomaan maitoon paistijauhelihasta ja täysjyvämakaronista. Paha siitä on repiä yhtä suurta tyydyttyneen rasvan tulvaa.
sääliksi käy lapsiasi ja ukkoasi kun joutuvat syömään tuollaista moskaa.
Meilläkin käytetään pelkästään täysjyväpastaa. Sehän maistuukin paremmalta kuin perinteinen valkoinen.
Hampurilaiseenkin käytetään kokojyväleipiä tai ruisleipiä. Ei meille edes osteta mitään valkoisia leipiä. Majoneesista ei pidä kukaan meidän perheessä, joten sitä ei tule yhteenkään hampurilaiseen.
Lapset tykkäävät kyllä mäkkärihampurilaisistakin, kunhan niissä ei ole majoneesia eikä juustoa.
ja juustossa mahtaa olla, jos lapset ovat liiankin hoikkia ja vähäruokaisia? Jos nyt unohdetaan rasvasota.
Nämä kahjot akat meuhkaavat täällä linjoilla päivästä toiseen haukkuen vuoronperään hampurilaispaikat, vauvojen purkkiruuat ja ylipäätään kaiken.
Kuolevat stressiin viisikymppisenä viimeistään, kun päässä pyörii koko ajan, miten tämän päivän sapuska olisi terveellinen, hyvä ja vähiten tuomittava.
Meidän penskat hoikkia. Teen makkarakastiketta, nakkikeittoa, lihakeittoa, porsaanfilettä, karjalanpaistia, lasagnea, kanakeittoa, makaronilaatikkoa, jauhelihakastiketta, kotitekoista pizzaa, hampurilaisia, hernekeittoa, pinaattikeittoa, kalaa kaikissa muodoissaan, puuroja, wokkeja, patoja jne.
Kasviksia jumalattomat määrät menee, soijaa, tomaattimurskaa- ja sosetta.
jolloin siita tulee cheeseburger.
Unohdit kuitenkin juuston makaroonilaatikosta vaikka siihenhan se useimmiten kuuluu.
Biased science.