Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3-luokkalaiset poikanne, miten koulu sujuu ja millaisia numeroita tulee kokeista?

Vierailija
16.11.2010 |

Esim matematiikan kokeista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeista kiitettäviä

Vierailija
2/4 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin sujuu ihan ok. On kavereita, vähän välillä kyllä myös kiusaamisen poikasta, mutta ne on saatu selvitettyä. Jonkun verran unohtelee kirjoja kouluun tai kotiin ja muutamat läksyt on jääneet syksyn aikana tekemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehtii läksyistä ja tavaroista itsenäisesti. Kokeista eivät saa vielä numeroita (eikä kolmosen syksyllä mielestäni vielä tarvitsekaan saada), mutta pisteet ovat joko täydet tai muutama miinuspiste (eli taulukon mukaan koenumerot olisivat 9-10).

Vierailija
4/4 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jännitetään ekaa enkun koetta molemmat, kun sanat eivät millään tahdo painua mieleen. Itse olen tyytyväinen vaikkei täysiä saakaan, noikin on jo todella hyviä arvosanoja!

Oppispa vielä hyvän systeemin läksyjen tekoon, kun open mielestä läksyjä ei tarvi tehdä sinä päivänä kun ne tulee, vaan edellisenä iltana kun seuraavaksi ko. ainetta on. Tullut monia unohduksia tämän takia, kun ei enää viikon päästä muista mitä olikaan (vaikka on merkannutkin). Minusta parempi systeemi olisi tehdä läksyt samana päivänä kun ne tulevat, taidetaan vaihtaa siihen systeemiin takaisin (alkusyksystä neuvoin itse lasta näin kunnes ope kertoi oman mielipiteensä).

Hyvin sujuu kaikki muuten - ei kahnauksia tai muuta ihmeellistä ole sattunut, onneksi.