Heinähattujen 2011 esittelypino
Ihanan pitkä odotuksen taival kohdallamme aloitettu loka-marraskuussa ja laskettu aika heinäkuussa 2011. Lisätkää jokainen itsenne listaan ja jokaiselle oikein paljon tervetuloa keskustelemaan iloista, suruista ja kaikesta maan ja taivaan välillä, loistavan vertaistuen seurassa :)
Nimimerkki:
Ikä:
LA:
Lapset:
Paikkakunta/Synnäri:
Kommentit (78)
Nimimerkki:Sigma
Ikä:32
LA:11.7
Lapset:04 ja 06
Paikkakunta/Synnäri: OYS
Nimimerkki:pikkuNJ Ikä:32 LA:15.7 Lapset:tyttö 00, poika 03, poika 06 Paikkakunta/Synnäri:ylöjärvi/ tays tai vammalan sairaala
Hei Annu! Miellä samana päivänä laskettu ja luultavasti sama sairaala :)))
Nimimerkki:sismus
Ikä:27
LA:~10.7
Lapset:tyttö -08
Paikkakunta/Synnäri:KOKS
Nimimerkki: Heidi1983
Ikä: 27
LA: 21.7.
Lapset: Tuloillaan
Nimimerkki: Masu07/2011
Ikä: 29
LA: todennäköisesti 15.7
Lapset: ensimmäinen tulossa
Paikkakunta/Synnäri: Helsinki
Täällä myös ensimmäistä lasta odotetaan into piukeana ja toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti! Ensimmäinen ultra vk 7+ ja silloin nähdään onko masussa oikeasti asukas..toivotaan parasta!
ONNEA KAIKILLE 07/2011 MAMMOILLE!
Nimimerkki: Laikku
Ikä: 31
LA:17.7
Lapset:esikoinen siis tulossa
Paikkakunta/Synnäri: OYS
jotenkin niin epävarmalta vielä kaikki tuntuu kun ei edes ekaa neuvolakäyntiä takana, mutta kohtalontoveireita kaipaa eli paras liittyä seuraan :-)
Nimimerkki: bambi8
Ikä: 22
LA: 7.7.2011
Lapset:-
Nimimerkki: Miina84
Ikä 26v.
LA: selviää 3.12 ultrassa
Lapset: 6v. poika
Nimimerkki: Simsalabim
Ikä:27
LA:n.11.7
Lapset:tyttö 08
Paikkakunta/Synnäri:satks
Nimimerkki: HennaN
Ikä: 26
LA: 15.7.
Lapset: -
Paikkakunta/Synnäri: TYKS
Nimimerkki:tarinatalo
Ikä:21
LA: 27.7.11
Lapset:tyttö 08
Paikkakunta/Synnäri:Hyvinkää
Nimimerkki: -tea
Ikä: 21
LA: 30.7.2011
Lapset: - esikoinen tulossa
Paikkakunta/Synnäri: Helsinki
Nimimerkki: Maarunen
Ikä: 32v
LA: 10.7.2011
Lapset: ei ole, esikoinen tulossa
Paikkakunta/Synnäri: Espoo/Jorvi
Onnea kaikille =)
Nimimerkki: Hunsa
Ikä:26
LA: 3.7.11
Lapset: Tyttö 09
nimimerkki:mari_lii
ikä:26
lapset: tyttö -05
LA:28.7 ( tarkennan ultran jälkeen)
paikkakunta/synnäri:keski-suomen keskussairaala,jkl
Täällähän onkin jo paljon porukkaa =)
Nimimerkki: annukka
Ikä: 28
LA: 10.7.
Lapset: poika 05 ja tyttö 06
Paikkakunta/Synnäri: Kätilöopisto
Olen jo jonkin aikaa miettinyt uskallanko lähteä keskusteluihin mukaan, kun takana on kahden ihanan ja terveen lapsen syntymän lisäksi kaksi keskenmenoa. Jotenkin on sellainen olo, että kaikki syksyä koskevat pohdinnat alkavat "jos meillä on silloin kolmas lapsi.." "jos olen äitiyslomalla.." Mutta pahoinvointi ja etova olo on sen verran vahvana mukana, että alan luottamaan jo siihen, että masussa on joku tosiaan hengissä ja kasvamassa.
Oletteko jo kertoneet raskaudesta muille? Mä olen aiemmissa raskauksissa toitottanut heti kaikille, mutta nyt jotenkin en ole saanut suutani auki. En oikein tiedä mikä siinä jännittää, harkitsen jo että kerrottais lapsille ja ne hoitaisivat sitten sen epäsopivissa tilanteissa möläyttelyn =)
Iloisia pakkaspäiviä muille odottajille!
minulla myös keskenmeno helmikuussa 2010. jännittää odotus nyt, kun oli pari päivää huonompi olo ja nyt ei mitään. itse en ole kertonut kun parhaalle ystävälle, enkä aio kertoa, ennen kun on ultrattu ja varmaa että kaikki ok. keskenmeno tuli viimeksi niin yllärinä , ultran mukaan viikkoja olikin 6+ , vaikka piti olla jo 9+. ikävä oli kertoa sitten tämä uutinen niille ihmisille joille olin innoissani raskauttani kerennyt toitottamaan.mutta olihan siinä hyvä tukijoukko sitten jotka tiesivät:)onnea sinulle odotukseen.
Kuulostaa tutulta tuo keskenmeno, mulla kesäkuussa samoin 9+ viikoilla vasta meni kesken, vaikka kasvu oli loppunut joskus viikolla 6. Jäi vielä niin ikävä maku kun ei keho saanut edes keskenmenoa hoidettua kunnolla loppuun, vaan vietin juhannusaaton kaavinnassa.
Olen tosin samaa mieltä, että oli hyvä saada sitten tukea ja ymmärrystä, kun oli jo ehtinyt kertoa raskaudesta. Ei tarvinnut salailla keskenmenon aiheuttamaa pahaa mieltä loppukesällä.
Toivotaan, että tällä kertaa molemmilla jatkuu raskaus! Eihän oireista välttämättä mitään voi päätellä - jotkut oksentavat koko raskauden ajan ja toisilla ei ole mitään.
Iloista odottelua!
Tässäpä mun tiedot..
Nimimerkki: Marsu-82
Ikä: 28 v
LA: 22.7.2011
Lapset: 09/09
Paikkakunta/Synnäri: LPKS
Tehtäiskö vaikka viimeistään sitten lähempänä kesää semmonen lista jossa kaikki osallistujat ja kaikkien LA:t??
Nimimerkki: Lumikukka
Ikä: 27
La: 26.7
Lapset: -02,-04,-06,-08 km 3/10 rv.13
Synnäri: KYS