Missä kannattaa teettää omista kuvista kirja?
Mistä saa laadukkaimman kuvakirjan tehtyä? Onko kokemuksia? Ifolor? ExtraFilm? Mikä?
Kommentit (4)
Muakin kiinnostaisi nimenomaan laadukkain eli mistä parhain painojälki, paperin laatu jne.?
Ifoloriin niin tyytyväinen etten ole viitsinyt muualta edes kokeilla. Olen tehnyt useita erilaisia kirjoja, kortteja, julisteita ym..
erinomaista ja ystävällistä. Olivat tehneet jotain värikorjailua, joka ei minua miellyttänyt. Aiempi kirja oli hyvä, nyt tämäkertainen meni vaihtoon. Kirjoissa siis osa sivuista tasan samat, joten tiedän, että kirjasta saa hyvänkin, eikä siten vika voinut olla minussa tässä toisessa kirjassa. En ole tosin nähnyt vielä, millainen tulee olemaan tämä uusi kirja.
Varsinkin vanhoista valokuvista on hieman riski, millaista tulosta tulee. Olin kyllä varautunut siihen, ettei vanhat värikuvat ole kovin tarkkoja ja väritkin vaikea palauttaa kuvankäsittelyistä huolimatta. Tunnelma ja muistot niissä nyt kuitenkin on se tärkeä asia.
Kuvakirjan ohjelma oli tosi helppokäyttöinen.
Muista toimittajista ei ole kokemusta. Mutta voin ylipäätään suositella tällaisten tekemistä, tulee kirjoitettua vihdoinkin nimet, että kuka kuvissa on. Tuleville sukupolville kun ne eivät ole enää itsestäänselvyyksiä.
missä olen teettänyt sen luxus-mallin (?). Myös joulukortit ja seinäkalenterit ovat onistuneet hyvin.
Hintoja en ole vertaillut eli jostain voi varmasti saada edullisemmin.