Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun miestä ei enää seksi kiinnosta...

Vierailija
16.11.2010 |

- niin hän on vakavasti sairastunut

- pettynyt naisiin ja saanut tarpeekseen

tai, tai, tai....mitä muuta vielä...

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin harvinaista tapausta .naisilla (85%) on tämä ongelma ja sitten vielä odottavat, että miehen on myös lopetettava oma elämänsä. s-tana miten sairaita sadisteja suomalaiset naiset ovat! voisivat mennä puolesta kaikki värimerelle p:n jakoon (jota siellä ilmaiseksi tekevätkin - oma vaimonikin on sitä tehnyt ja nyt ei enää kiinnosta kotona oman miehen kanssa)

mutta kyllä meitä naisia vaan kummasti haluttaa enemmän kun on tummaa latinomiestä tarjolla, olisihan ne tummat kaunottaret varmaan teille miehillekin ihania, harmi vaan ettette taida heille paljon kelvata, mutta älkää meitä naisia syyttäkö jos blondin p maistuu välimeren miehille

nimim. rakkaudesta italiaanoihin

joka ei ymmärrä naisista ja naimisesta yhtään mitään. Katkeruuttaan kitisee oman äitinsä kainalossa. Onneks on parempaakin tarjolla.

Vierailija
22/36 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllähän se niin on että se kuuma latinomies ottaa ennemmin sen tuulipukuisen lumisohjossa rämpivän kalpeanahkaisen suomi-blondin, joka siideripöhössään on maailam eroottisempia näkyjä. Varsinkin jo vertailukohteena on se joku tylsä latinonainen...niistähän ei kukaan tykkää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllähän se niin on että se kuuma latinomies ottaa ennemmin sen tuulipukuisen lumisohjossa rämpivän kalpeanahkaisen suomi-blondin, joka siideripöhössään on maailam eroottisempia näkyjä. Varsinkin jo vertailukohteena on se joku tylsä latinonainen...niistähän ei kukaan tykkää

edes suomi-naisesta yhtään mitään....

Vierailija
24/36 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisella vaatimuksia, joita ei osaa/pysty/halua tyydyttää...

Voi se olla se kuningas alkoholikin mikä kiinnostaa enemmän...

Vierailija
25/36 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä minulla on ainakin ollut vientiä ulkomailla jopa enemmän kuin Suomessa. En ole edes itse joutunut näkemään vaivaa vaan on tullut jenkkiä, italialaista, saksalaista, englatilaista ja japanilaista oikein tarjoutumaan. Jenkit on kyllä aivan hulluja, ne on niin rohkeita, että siinä leikissä minultakin loppui eväät.Suomalaisilla naisilla on niin huora maine Euroopassa Englantilaisten lisäksi, että siinä saa hävetä silmät päästään. Onneksi on todellakin mistä valita, ei voisi pahemmin mennä jos joutuu ottamaan tämänkin palstan lähiölehmiä vaimokseen. Nyt olen naimisissa japsin kanssa ja tämä on kyllä kaikista paras. Suomalainen nainen on lähinnä pilkan, naurun ja ivan kohde kaikkialla muualla paitsi kehitysmaissa ja sielläkin tasonne tiedetään, valitettavasti, joten luulaa vaan mit luulette, ne nauraa teille!

Vierailija
26/36 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä minulla on ainakin ollut vientiä ulkomailla jopa enemmän kuin Suomessa. En ole edes itse joutunut näkemään vaivaa vaan on tullut jenkkiä, italialaista, saksalaista, englatilaista ja japanilaista oikein tarjoutumaan. Jenkit on kyllä aivan hulluja, ne on niin rohkeita, että siinä leikissä minultakin loppui eväät.Suomalaisilla naisilla on niin huora maine Euroopassa Englantilaisten lisäksi, että siinä saa hävetä silmät päästään. Onneksi on todellakin mistä valita, ei voisi pahemmin mennä jos joutuu ottamaan tämänkin palstan lähiölehmiä vaimokseen. Nyt olen naimisissa japsin kanssa ja tämä on kyllä kaikista paras. Suomalainen nainen on lähinnä pilkan, naurun ja ivan kohde kaikkialla muualla paitsi kehitysmaissa ja sielläkin tasonne tiedetään, valitettavasti, joten luulaa vaan mit luulette, ne nauraa teille!

Leikitään nyt kumminkin että uskotaan sitä, niin sen ei tarvii roikkua palstalla pitkin iltaa, jooko siskot?

Vierailija
27/36 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

edes suomi-naisesta yhtään mitään....

[/quote]

on tosi paljon fiksuja, kauniita, älykkäitä, hyvin koulutettuja, toimeentulevia, herttaisia naisia kun taas suomalaisia heidän tasoisiaan miehiä ei ole kuin kourallinen

eikös me olla ansaittu lähteä vähän maailmalle etsimään parempaa seuraa, sillä hyvässä lykyssä seksimatkailijat tuovat sisällään tätä kuumaa, komeaa verta tänne kylmään pohjolaan -ja välimeren miehet vielä siittävät enemmän poikia kuin suomalaiset miehet, joten saadaan mahdollisesti komeita (edes puoliksi) suomalaisiakin miehiä :)

Vierailija
28/36 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miten vaan, tuo on kylmä fakta. Jos joku kehitysmaan "ori" on teistä kiinnostunut niin siitä vaan, ei voisi vähempää kiinnostaa eikä kiinnosta suomineidot muutenkaan, ne kusettaa teitä koska ne pitää teitä ääliöinä, jolta saa aina. Onneksi mun ei tarvi täällä valehdella ja tiedän mistä puhun, teillä "siskoilla" ikää ja kiloja ja kilometrejä tulee mittariin, joten ei muuta kuin antaa palaa vaan. Mä olen onnellinen ja se riittää mulle :) Hiukan vaan koitan hillitä teidän luulojanne kun tuntuu olevan aika suuret luulot ja pienet tiedot.

Vierailija
29/36 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt puhdasta tyhmyyttä olla antamatta jos fiksuna, kauniina, älykkäänä, hyvin koulutettuna, toimeentulevana, herttaisena naisena itseään pitävä suomalais kana tulee itseään väkisin tyrkyttämään. Voi italiaano pistää vihkoonsa merkinnän.

Vierailija
30/36 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen naimisissa japsin kanssa ja tämä on kyllä kaikista paras. i]

niin miksi suomalaiset miehet sitten aina päätyy japsiin tai venäläiseen jos kerran olis tarjolla vaikka mitä? :DDD

sehän tiedetään että moni japsinainen lähtee vaimoksi ihan kelle vain suomalaiselle miehelle kuka vain viitsii tulla hakemaan

ja onhan se japsi varmasti parempi sulle kuin suomalainen nainen, sitä en väitä...

Vierailija
31/36 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi suomalaiset miehet sitten aina päätyy japsiin tai venäläiseen jos kerran olis tarjolla vaikka mitä? :DDD

sehän tiedetään että moni japsinainen lähtee vaimoksi ihan kelle vain suomalaiselle miehelle kuka vain viitsii tulla hakemaan

ja onhan se japsi varmasti parempi sulle kuin suomalainen nainen, sitä en väitä...

Niin siis miksi lähtee? Japanilaiset ovat erittäin korkeasti koulutettuja, kauniita, oman arvonsa tuntevia (ehkä jopa rasisteja kaikkia muita kohtaan), erittäin varakkaita, joten miksi ne suomimiehen mukaan tuosta vaan lähtee? Taidat nyt sisko kirjoitella ihan mitä sattuu kun et asiasta mitään tajua?

Vierailija
32/36 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua miten Suomessa on venäläisitä huono kuva? Japanissa naisen asema on loistava, koulutustaso vähintääkin huippua, palkkataso korkeampi jne, joten ei kannata puhua asiasta kun et siitä tunnu mitän tietävän. Ehkä sen takia miehet valitsee esim venäläisi ne on niin helvetin hyvän näköisiä! Venäläiset on joka puolella suuressa huudossa, mene vaikka jenkkeihin niin kaikki tietää niiden kauneuden ja jalkojen pituuden. Samoin osa aasialaisista jne. Eiköhän se ole se syy. Samaa voisi kysyä suomineidoilta, että miksi aina otatte miehen jostain kehitysmaasta kuten Turkista, Afrikasta jne kun on tarjolla vaikka mitä? :DDD

Vierailija
33/36 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveälanteinen, paksuvyötäröinen ja persjalkainen paksukainen kun vertaa esim. ruotsalaisiin, virolaisiin, venäläisiin tai melkeimpä mihin tahansa muuhun kansakuntaan. Onnekseen suomalaisella naisella on pillu, muutenhan se ei kelpaisi kenellekään.

Vierailija
34/36 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveälanteinen, paksuvyötäröinen ja persjalkainen paksukainen kun vertaa esim. ruotsalaisiin, virolaisiin, venäläisiin tai melkeimpä mihin tahansa muuhun kansakuntaan. Onnekseen suomalaisella naisella on pillu, muutenhan se ei kelpaisi kenellekään.

onhan teillä ainakin munaa sanoa takaisin ;)

Vierailija
35/36 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan teillä ainakin munaa sanoa takaisin ;)

ainoa tilanne jossa suomimies nykyään munaansa tarvitsee.

Vierailija
36/36 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ranskalais, venäläinen, ruotsalainen ja saksalainen, ei siis mitään supisuomalaista verta.

Että se sitten siitä asiasta.