Olen kateellinen kuninkaallisille jotka seurustelee onnellisesti eikä koe mitään pettymyksiä
Victoria ja Daniel on seurustelleet vaikka kuinka pitkään ja nyt Prinssi William ja tyttöystävänsä on menneet kihloihin 28-vuotiaina. Olen surullinen että minulla on ollut niin huonoja seurustelusuhteita. Nuorena minulla oli kaikki mahdollisuudet onneen, olin kaunis ja iloinen ja optimistinen, uskoin että voin saavuttaa ihan mitä vain. Olen edelleen ihan nätti ja olen saavuttanut paljon, mutta yksin.
Olen niin kateellinen ihmisille, joilla ei ole ollut pettymyksiä parisuhteessa, jotka ovat löytäneet toisensa nuorina ja jakaneet ilot ja surut monien vuosien ajan, koko nuoruutensa. Minä olen tavannut vain miehiä, jotka eivät ole halunneet sitoutua, jotka eivät ole olleet luottamukseni arvoisia, jotka eivät ole rakastaneet minua. Olisin ollut täydellinen edustustyttöystävä, miniä ja puoliso sellaiselle miehelle, joka ymmärtää että olen helmi. Nyt olen jo vanha pilalle mennyt lapseton ja kyynistynyt 32v akka, jonka nykyisessäkään parisuhteessa ei näy toivoa paremmasta.
Kommentit (3)
toisen Danielin kanssa, joka seurustelu päättyi eroon. Eiköhän siinäkin tullut aikamoinen pettymys koettua?
.. ja se ensimmäinen suhdehan päätyi eroon, koska Victorian ex-Daniel petti.
Ihan varmasti sattui - ja lehdistö ja media riepottaa asiaa kautta maailman !!!
Entäs englannin kruununperilliset. Eikö pettymyksiä? Äitinsä kuoli traagisessa onnettomuudessa ja koko maailma riepottelee paitsi kuolemalla, myös äidin ja isän avioliitolla ja sivusuhteilla. Sitten isin rinnalle tulee se vanhan korppikotkan näköinen eukko, äitipuoli.
Se että on rahaa, ei takaa ongelmatonta elämää vailla vastoinkäymisiä.
Se että on kuuluisuutta, takaa sen, että jokainen elämän notkahdus riepotellaan koko maailman tietoisuuteen. Puhumattakaan lihomisista ja laihtumisista.
Kuuntele Suomen rikkaiden Herlinien poikien lapsuusmuistoja. Eipä käy kateeksi.
William ja Katekin ovat jo kerran eronneet ties minkä takia, mutta palasivat myös yhteen. Victorialle ja Danielille on varmasti tuottanut paljon pettymystä ja pahaa mieltä se, ettei Danielia heti hyväksytty perheessä. Eikä Danielin vakava sairaus varmaan yhtään parantanut asiaa.
Se, että et tiedä kaikkea jonkun elämästä, ei tarkoita, ettei heillä olisi pettymyksiä.