Kauanko sinulla kestää matka kotiovelta Stockmannin kellon alle?
millä kulkuneuvolla liikut? Oletko tyytyväinen asuinpaikkaasi?
Kommentit (104)
Pohjois-Helsingissä, 10min kävelymatka lähijunalle.
Junalla ja asemalta kävellen.
Riippuu kyllä junastakin, kun toiset on nopeampia kuin toiset.
En ole kauhean tyytyväinen asuinpaikkaamme. Tänne olen jämähtänyt ja pikkuhiljaa sopeutunut.
Mut sähän et osaa edes kirjoittaa sitä.
Metrolla liikun. Olen tyytyväinen. Matkaa stokkalle n. 16km.
Asuin aikaisemmin 6km päässä stokkalta ja matka-aika bussilla oli samainen 30min.
Metro on nopea eikä mielestäni ollenkaan ikävä. :)
Mulla kestaa n. 4 h, ensin autolla lentokentalle, sitten 3 lentokoneessa, ja sitten taas autolla Stokkan kellon alle... ;-) Ja olen erittain tyytyvainen asuinpaikkaani. :-)
Olen tyytyväinen asuinpaikkaani. Kaikki palvelut on lähellä eikä omaa autoa tarvitse.
Olen tyytyväinen nykyiseen asuinpaikkaani.
Viihdyn Nykissä hienosti, ei voisi jotkut Helsingit paljoa kiinnostaa. Suomessa on paljon parempiakin paikkoja kuin slummiutuva ja harmaa ja ankea Helsinki.
Mene nyt hyvä ihminen ihan oikeaan tavarataloon, vaikkapa Bloomingdalesiin, Barneysille, Saks 5th Avenuelle tai Bergdorfiin!
Omalle Stockalle on viiden minuutin kävelymatka. Olen tyytyväinen ja yksi syy, miksi en Helsinkiin muuttaisi on se että siellä joutuisin asumaan huomattavasti kauempana Stockalta.
Rautatieasemalta muutaman minuutin kävely kellon alle.
Olen tyytyväinen kaupunginosaani.
Olen erittäin tyytyväinen asuinpaikkaani.
noin viisi tuntia.
Autolla, lentokoneella ja vielä kerran autolla.
En käy siellä kuitenkaan viikoittain, tulee turhan tyyriiksi.
junalla 10
pyörällä 10
En ole tyytyväinen, haaveilen muutosta. Ei ole kiva alue lapsiperheelle, liikaa vanhuksia, liian vähän lapsia.
Noin 7-11 tuntia, riippuen millä junalla tulisin. Ja toki autolla ensin 25 minuuttia rautatieasemalle. Ja googlemampin mukaan 5 minuuttia kävellen rautatieasemalta stockalle.
Autolla matka Helsinkiin kestäisi suurin piirtein saman ajan.
Olen tyytyväinen nykyisen asuinpaikkaani. Tosin koti-ikävä Pohjoisempaan vaivaa välillä.
Julkisilla menis 25 min (junamatka Leppävaarasta + ihan älyttömän vähän kävelyä).
Omalla autolla pääsis periaatteessa nopeammin, mutta jos laskee mukaan parkkeeraamisen, niin tuskin nopeuttais matkaa - eikä ainakaan ruuhka-aikana.
Jos ei olis ruuhka-aika ja mies vaikka heittäis autolla, niin 15-20 min vois riittää.
Niin ja hurjan tyytyväinen olen.
30 minuuttia, bussilla Espoosta Kamppiin ja siitä kävellen Stokkalle. Mutta jos on ruuhak -aika, niin busseissa voi olla kahdet vaunut, joten odtan seuraavaa bussiia jolloin menee 40-50min.
Autolla 15-25 minuuttia, tiippuen taas ruuhkista.
Vapaalassa asutaan, tyytyväisiä ollaan.
Ihana Vallila, loistava paikka asua ja elää ;) vaikeaa kuvitella, että asuisin ratikkareittejä kauempana keskustasta.
Olen ihan tyytyväinen täällä Vantaalla.