Kauanko sinulla kestää matka kotiovelta Stockmannin kellon alle?
millä kulkuneuvolla liikut? Oletko tyytyväinen asuinpaikkaasi?
Kommentit (104)
lentokoneella ensin kolmisen tuntia ja sitten bussilla kait noin päälle puoli tuntia.
Juu, olen tyytyväinen enkä itse asiassa Stokkan kellon alle kaipaakaan :)
Matka lentokentälle, odottelu, lento ja bussilla kentältä keskustaan.
Olen oikein tyytyväinen asuinpaikkaani.
voimassa, kun karautan peltilehmälläni reilun 40km matkan lievää ylinopeutta...
Lähin Stocka on tosin 15 minsan kävelymatkan päässä.
Ennen meni kävellen 5 minuuttia. Ja oon tosi tyytyväinen nykyiseen asuinpaikkaani!
Asuinpaikkaani olen tyytyväinen.
Hassu kysymys :)
sporalla tai pyörällä. Olen tyytyväinen asuinpaikkaan :)
asutaan 60 km päässä. en ole tyytyväinen tahtosin paaaaljon pohjoisemmaksi.
Turun Stokka kyseessä. Asun omakotitalossa, 1200 neliön tontti ja kaikki herkut, uima-allas pihalla jne. Olen erittäin tyytyväinen, parempaa saa hakea ja mikä sen hauskempaa kesällä kun mennä piipahtamaan parille siiderille jokilaivoille ja ottaa sen jälkeen vaikka pienet saunat ja uinnit.
Kävely-juna-kävely.
Erittäin tyytyväinen :)
ihan ruuhkasta, Espoossa (Laajalahdessa) asutaan, ehkä n.30-40 min. Yleensä liikutaan omalla autolla, joskus myös bussilla (silloin pitää kävellä kampista ja aikaa menee enemmän).
Asuinpaikkaani olen erittäin tyytyväinen, kuten kaikki muutkin tuntemani paikalliset, eivät suostuisi muuttamaan täältä minnekään.
Viihdyn Nykissä hienosti, ei voisi jotkut Helsingit paljoa kiinnostaa. Suomessa on paljon parempiakin paikkoja kuin slummiutuva ja harmaa ja ankea Helsinki.
Olen tyytyväinen asuinpaikkaani mutta olisin tyytyväinen varmasti johonkin toiseenkin asuinpaikkaan joka ei olisi näin lähellä ko. kelloa.
ja olen todella tyytyväinen kotipaikkaani
Stockalle noin 20 minuuttia, autolla vähän vähemmän. Kellon alle sen sijaan puolitoista kaksi tuntia enemmän riippuen liikennevälineestä. Olen tyytyväinen.
Julkisilla ja omin jaloin liikun. Asuinpaikka ihan jees, tosin mieluiten asuisin vielä lähempänä keskustaa.
Sikäli kun tarkoiti Helsingin Stockaa. Oman Stockan kellon alle n. 20 minsaa bussilla. Olen tyytyväinen, inhoan Helsinkiä.