Kauanko sinulla kestää matka kotiovelta Stockmannin kellon alle?
millä kulkuneuvolla liikut? Oletko tyytyväinen asuinpaikkaasi?
Kommentit (104)
junalla kävelyineen. Olen ihan tyytyväinen. "Maalle", kauemmaksi, tahtoisin muuttaa muutaman vuoden päästä.
varmaan kaikkineen noin 7-8 tuntia.
Olettaen etta kulkuneuvot ovat seuraavat:
-auto
-lentokone
-auto
Pelkastaan autolla menis paaaljon kauemmin, saati sitten jos pitaisi kavella.
Junalla.
Olen tyytyväinen asuinpaikkaamme.
bussi+metro.Olen tyytyväinen,asumme siis yliskylässä
aiemmin 5min ja se oli huippua se :)
Ratikalla kuljetaan, ennen asuttiín keskustassa.
riippuu, miten junat menee. Jos juna menisi juuri optimaalisesti, kun ehdin kotoa asemalle, aikaa menisi 1 tunti kotiovelta Stockalle, jos menisin kotoa junalle ensin autolla. Jos kävelisin kotoa, niin 1,5h. Jos juna sattuisi juuri jättämään ja joutuisin odottamaan seuraavaa, niin 2h.
Olen erittäin tyytyväinen asuinpaikkaani. Käyn Hesassa pari kertaa vuodessa, ja siihen nähden junamatkan pituus on ihan kohtuullinen. Töissä en Helsingissä rupeaisi käymään, lapsen päivähoidon takia. Jos ois isommat lapset, voisin ruvetakin.
jos meen bussilla, Kampista joudun kävelemään.
Junalla jos meen menee suunnilleen sama aika, asutaan Pitäjänmäellä.
Turun Stoccan ovella on ainakin kello, muista en tiedä.
kun joku turkulainen vastasi että menee 2-2,5h, että eikö todellakin tajuta että kelloja on muuallakin ja Turussa se ainakin on treffipiste.
Ratikalla pääsee vähän nopeammin, jos se sattuu sopivasti kohdalla.
Ensin bussilla lentokentälle 15min.
Lähtöselvitys noin 60min
Lento Helsinkiin 2h 45min
Stockmannin kellon alle julkisilla/kävellen 60min.
Eli yhteensä 5 tuntia.
Ja olen erittäin tyytyväinen asuinpaikkaani.
olen erittäin tyytyväinen, että asun lentomatkan päässä stockasta
alle 30 min, todellisessa elämässä 35->
kyse nyt nimenomaan helsingin stockmannista? Ootas, ensin täältä bussilla rovaniemelle n.2h, sitten junallla sillanen 10-12h helsinkiin ja sieltä sit etsimään kyseistä stockmania koska ei ole mitään hajua kuinka pitkä matka juna-asemalta sinne on. Että aika kauan menee. Lähin stockman taitaa löytyä oulusta jonne matkan teko ´kestää autolla n.6h.
Terkut Kittilästä :)
Asuinpaikka on erinomainen, mutta tuolle bussilinjalle voisi tehdä suoran reitin keskustaan. Lienee vain haaveilua näissä tuottavuusohjelman palvelujen alasajo-ohjelmassa.
jos ei tarvitse odotella bussia. Toisaalta busseja kulkee koko ajan. Mäkelänkadun lähellä asun. Olen tosi tyytyväinen asuinpaikkaamme. Rauhaa, ja lapsiperheitä.
Mulla kestää kolme tuntia "stockan kellon alle".
Turun Stoccan ovella on ainakin kello, muista en tiedä.
kun joku turkulainen vastasi että menee 2-2,5h, että eikö todellakin tajuta että kelloja on muuallakin ja Turussa se ainakin on treffipiste.
Raitiovaunulla liikutaan. Olemme oikein tyytyväisiä asuinpaikkaamme.