Oletko tyytyväinen seksielämääsi?
Kommentit (4)
Tyytyväinen olen siinä mielessä, että seksielämämme on vaan parantunut ja parantunut ajan myötä (kimpassa 16 vuotta). Mitä enemmän ikää tullut ja toisen tuntemusta, niin sen parempi. Miinuksena on se, että mieheni on välillä pitkilläkin työmatkoilla ja seksi hoidetaan puhelimitse... Sekin on kyllä ihan kivaa, mut ei sama kun livenä :) Se puhelinseksi on kyllä melkein joka "iltainen" homma, kun mies reissussa (aikaerojen myötä joskus haastavaa ja jopa koomista). Mutta yleisesti ottaen olen tosi tyytyväinen.
+ hyväilee minut huipulle asti, vaikkei itse joskus tahtoisi rakastella (tai ei pysty)
+on taitava rakastelussa, osaa lukea minua
+on valmis ottamaan leluja mukaan (klittajuttuja)
+nauttii suuresti, kun minä nautin (olen päällä ja määrään tahdin)
+saan, milloin vain
-joskus liian pikaista
+ Saan usein, tekee aloitteita, näyttää halunsa
+ Sopivan kokoinen; ei kylläkään isoin kokemani, mutta hyvä, siis sopiva :)
+ Rakastaa mua ja mä sitä, mikä tekee seksistä niin paljon parempaa
+ Nuolee ihanasti ja jaksaa hoidella huipulle
+ Antaa ottaa suihin aina kun haluan (tykkään siitä!)
+ Estoton, suostuu ehdotuksiini (esim. sormetusta/dildoa hänelle)
+ Kekseliäs asentojen suhteen, myönnän olevani sen suhteen passiivinen
+ Tekee juttuja joista tykkään (esim. läpsimistä, sitomista)
+ Ihanat, hellät sänkypuheet - tai sitten riettaat
+ Katsoo silmiini, suutelee, puree aktin aikana (hrrr...)
+ On tarvittaessa/pyydettäessä raju
+ Tietää mistä tykkään, mistä kulmasta haluan sisään jne.
+ Pakko antaa lisäplussa vartalolle; ihanan sporttinen, minkä hively ja katselu siivittää mut usein huipulle
- En saa aina kun haluan... ;) (ei jaksa, haluaa nukkua; mutta mä haluaisinkin joka päivä ja mieluusti usein)
- Antaa aika harvoin spontaanisti suuseksiä, kylläkin pyydettäessä joka kerta
- Yhdynnät pitkiä, joskus sitä toivoisi pikaista, mutta kestää aina min. vartista tuntiinkin, tykkää pitkittää
Kokonaisarvosana 10- (kuitenkin kolme miinuskohtaa tuli ;) ).
+ mies kestää kauan
+ seksiä monta kertaa viikossa
+ miehellä ei ole liian pieni
+ halutessa myös esileikkiä, suuseksiä jne.
+ hellä, tahtoo suukotella ja halia
- mies ei ole kovin rohkea ja hyvä antamaan minulle yksipuoleisesti nautintoa esileikeissä
- ei niin hyvin osaa sitä rakasteluliikettä, jossa nainen saa yhdynnässä suurimman nautinnon vaan etenee liian nopeasti pupumeininkiin. Silti nauttii hitaasta ja rytmikkäästä liikehdinnästä kun minä olen päällä. Eli ehkä osaamiskysymys.
Kokonaisarvosana asteikolla 1 - 10 on 7 ½ eli aika hyvä kuitenkin! Joskus joku seksikerta on täysi 10, mutta joskus taas 5..